تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۵۸۴۱۶
مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری:

۲۲ واحد تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد وارد چرخه تولید شدند

۱
۰
۲۲ واحد تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد وارد چرخه تولید شدند
کبنا ؛
مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک سال اخیر، علاوه بر فعال نمودن تعدادی از واحدهای نیمه فعال، تعداد ۲۲ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند که اشتغال ۲۸۵ نفر را فراهم کرد.

به گزارش کبنا، محسن ضامن‌ فر در بیست و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در یاسوج، افزود: ۲۲ واحد با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به چرخه تولید بازگشت و زمینه اشتغال ۲۸۵ نفر فراهم شد.
وی اظهار داشت: مشکل ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی، دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها و بازگشت به چرخه تولید ارائه شد.
مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بیان کرد: در سال جاری گام ها ی ویژه‌ای برای گشایش موانع واحدهای تولیدی و اقتصادی برداشته شده است.
وی عنوان کرد: این آمادگی در میان تیم اقتصادی استان وجود دارد که گره‌هایی که باعث رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و اقتصادی شده را رفع و زمینه بازگشت واحدها به چرخه تولید و رونق بخش اقتصادی استان را فراهم کند.
ضامن‌ فر ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرصت مهمی است تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مشکلات و موانع خود را ارائه کنند.
مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری تاکید کرد: سال‌های اخیر مشکلات واحدهای فراوانی در این کارگروه مطرح و پس از رفع به چرخه تولید بازگشتند و علاوه بر رونق تولید زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از نیروی جوان پای کار فراهم شده است‌.
به گفته مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکنون ۲۶ جلسه اصلی و ۵۱ کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و مشکلات ۱۱۴ واحد تولیدی مطرح شد.
کریم روزبهان تعداد مصوبات کارگروه را ۲۴۰ مصوبه عنوان کرد و افزود: ۱۸۶ مورد از مصوبات اجرایی و ۵۴ مصوبه نیز در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: نشست امروز بیست و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود که تصمیمات خوبی برای ۱۲ واحدی که مشکلاتی داشتند گرفته شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر
Iran, Islamic Republic of
لطفا حق ما رو از شرکت فراوران طبیعت کیان بگبرید
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1