تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۵۷۷۳۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

۰
سامانه بارشی از فردا وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
کبنا ؛مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد و همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران تا پایان این سامانه بارشی که روز جمعه خواهد بود در آماده‌باش قرار داشته باشند.
به گزارش کبنا، علیرضا نیک‌روز امروز یکشنبه (9 بهمن ماه1401) در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از فردا دوشنبه وارد استان می‌شود و تا صبح جمعه ادامه دارد.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مدیریت بحران اصل بر پیش‌بینی و پیشگیری است، افزود: در پی ورود سامانه بارشی به استان هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد که همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران تا پایان این سامانه بارشی که روز جمعه خواهد بود در آماده‌باش قرار داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه همه مرخصی‌ها لغو و ماموریت‌ها محدود شود، عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی عضو  ستاد بحران اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی پیک بارشی این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه خواهد بود و بارش‌ها در ساعاتی به صورت بارش برف و ساعت دیگر بارش باران خواهد بود، ضمن اینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
نیک‌روز بیان کرد: جاری شدن سیل، بالا آمدن ناگهانی سطح رودخانه‌ها، اختلال در تردد بین شهری، وزش تند باد لحظه‌ای و کولاک از مخاطرات این سامانه بارشی است و پیک بارش برای مناطق شمال غرب و مناطق لنده، قلعه رئیسی، دیشموک، مارگون، لوداب و سرآسیاب یوسفی می باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند، خاطرنشان کرد: راهداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مردم باشند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های اورژانس ۱۱۵ گفت: در شرایط نامناسب جوی هفته گذشته نیروهای اورژانس ۱۱۵ توانستند با اعزام بالگرد به منطقه صعب‌العبور رودریش مادر باردار و فرزندش را از مرگ نجات دهند.
هوای استان کهگیلویه و بویراحمد برفی و بارانی می‌شود
سرپرست پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از برفی و بارانی شدن هوای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ولی بهره مند گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های همدیدی و داده‌های هواشناسی آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای امروز تا قسمتی ابری است.
وی اظهارکرد: از اواخر وقت امروز و‌امشب رفته‌رفته با ورود سامانه جدید بارشی از طریق نواحی شمالی استان، آسمان این استان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.
سرپرست پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا پایان هفته جاری شاهد بارش باران و برف در مناطق سردسیری و ارتفاعات، گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای برای تمامی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
بهره‌مند بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر لنده با بیشینه دمای ۱۵. ۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با کمینه دمای منفی ۳. ۷ درجه سانتی گراد سردترین نقاط این استان بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه ...
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

پیمان جبلی رییس صدا وسیما در نامه به ابراهیم رییسی درباره فیلیمو نوشته است: از قرار اطلاع ...
عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح بزرگ مجتمع فرهنگی گردشگری در استان ...
1