تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۵۳۴
به صورت تلفنی از طریق سامانه سامد؛

استاندار پاسخگوی مردم شد

۶
۰
استاندار پاسخگوی مردم شد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخ‌گوی درخواست‌های جمعی از مردم استان شد.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخ‌گوی درخواست‌های مردم از تمام مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد بود و دستورات لازم جهت حل مشکلات مردم و رفع نیازهای آنها را صادر کرد.
برخی از کسانی که از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحبت کردند پیمانکارانی بودند که از دستگاه‌های خدمات‌رسان تقاضای مطالبات را داشتند که استاندار با اشاره به اینکه در برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب تغییرات مدیریتی حاصل شده تاکید داشتند در اسرع وقت مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
اشتغال دغدغه و از دیگر درخواست های مردم در همه ملاقات‌های حضوری و تلفنی مردم از دکتر احمدزاده می باشد که استاندار با بیان اینکه اشتغال دستگاه‌های دولتی تنها از طریق آزمون امکان‌پذیر است، عنوان کرد: کسانی که طرح‌های اشتغالزا دارند به دفتر امور اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا با معرفی به بانک تسهیلات جهت راه‌ندازی شغل در اختیار آنها قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه از کسانی که طرح‌های اشتغالزا داشته باشند از جمله سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم، عنوان کرد: تسهیلات مورد نیاز در اختیار کسانی که بخواهند برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند قرار داده می‌شود.
مشکلات آسفالت معابر و خیابان‌های برخی مناطق شهری از جمله منطقه الغدیر موجب شد تا این موضوع را به صورت تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در میان بگذارند که دکتر احمدزاده از شهرداری خواست در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورد.
تسهیلات مسکن موضوع دیگری بود که مردم از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ به اطلاع استاندار رساندند که در پرداخت تسهیلات مسکن حوزه روستایی مشکلانی وجود دارد که این موضوع از سوی استاندار قرار گرفت و حوزه بازرسی استانداری را مامور پیگیری درخواست‌های مردم به خصوص تسهیلات مسکن روستایی کرد.
دکتر احمدزاده علاوه بر ارتباطی که به صورت تلفنی با مردم داشت به صورت حضوری هم پاسخ‌گوی چند نفر از همشهریان بودند و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند بر رفع مشکلات خانواده معزز شهدا، فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پاسخگوی چی؟
مردم فقط میخوان که ایشون نباشه،همین
فوق لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر احمد زاده با سلام
شما میفرمایی اشتغال از طریق آزمون است
پس لطفا بررسی کنید نیروهای جدیدی که شرکت توزیع برق استان در حال استخدام آنها میباشد چطوری بدون آزمون دارند جذب می شوند خواهشا بررسی کنید
ف.ر
Iran, Islamic Republic of
انشلا بررسی میشه.برو خوش باش عمو
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیران موفق استان وشهرستان رو با سیاسی کاری فراری دادن ، حال با کمبود مدیران موفق مواجه هستیم ، ،
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیران موفق استان وشهرستان رو با سیاسی کاری فراری دادن ، حال با کمبود مدیران موفق مواجه هستیم ، ،
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
مگه داریم مگه میشه ،
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1