تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۵۶۱۰۶
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

دلگرمی احسان (+ تصاویر )

۰
دلگرمی احسان (+ تصاویر )
کبنا ؛بیست و یکمین پویش ملی توزیع وسایل گرمایشی با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) و مدیرکل خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این پویش  ۱۵۰ دستگاه بخاری در بین نیازمندان مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست و یکمین پویش اهداء وسایل گرمایشی به نیازمندان، گفت: در این رزمایش بیش از ۱۵۰ دستگاه وسایل گرمایشی اعم از بخاری گازی، آترا‌های نفتی در سطح این استان توزیع می‌شود.
نادری مبنای توزیع این وسایل گرامیشی را گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: هدف از پویش ملی توزیه وسایل گرمایشی بین خانوار‌های نیازمند و مستحق است.
وی بابیان اینکه این ستاد، تاکنون رزمایش‌های مختلفی را به صورت فصلی و ماهیانه در سطح استان برگزار کرده است، اضافه کرد: در هفته‌های گذشته نیز با برگزاری رزمایش ستاد احسان ۱۲۰ تن گوشت مرغ و بسته‌های پروتئینی، بین نیازمندان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
جعفری مدیر خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: نیازهای مردم به سمت مسوولان نعمتی از سوی خداوند متعال است که نباید با برخی رفتارها این نعمت خداوند از مسوولان سلب شود.
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در ادامه با قدردانی از عملکرد ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، گفت: خدمات ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد امیدآفرین است و نشان دهنده این است که حاکمیت نظام اسلامی همواره به فکر نیازمندان و افراد مختلف جامعه است. 
وی در ادامه به نظریه‌های توسعه محور گریزی زد و گفت: مدل توسعه، توسعه و پیشرفت اجتماعی مدنظر بنیانگذار جمهوری اسلامی شخص مدنظر است و الگوی این مدل توسعه اسلامی حضرت علی (ع) است. بر اساس این مدل، نیازمندان با حفظ حرمت و کرامت آنها شناسایی می‌شوند و به آنها خدمت رسانی می‌شود.








نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1