تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۵۳۱۲۸
در صحن علنی مجلس:

نماینده مردم تهران: تاجگردون مال داشت باید برود، زاهدی وفا مال دارد باید بماند؟ + فیلم

۲۵
۰
نماینده مردم تهران: تاجگردون مال داشت باید برود، زاهدی وفا مال دارد باید بماند؟ + فیلم
کبنا ؛حسن نوروزی نماینده مردم تهران در انتقاد از نادران نماینده مجلس، او را متهم به برخوردهای جناحی و سیاسی کرد.
 

به گزارش کبنا، نوروزی در انتقاد از گزینه پیشنهادی وزارت کار، از شیوه رفتار نادران نماینده مجلس انتقاد کرد و گفت: آقای نادران شما برای دو سه آپارتمان آقای اوجی خواستید آسمان را به زمین بدوزید، با اقای محصولی مخالفت کردید.
وی در خصوص رد صلاحیت تاجگردون نماینده گچساران گفت: آقای تاجگردون را برای چه رد کردیم؟ برای اموال و ارث پدر، اقای تاجگردون مال داشت باید برود، (ایشون) آقای زاهدی وفا مال دارد باید بماند؟ چه فرقی دارد؟ موکب آمده؟ موکب رفتن و موکب داشتن شد دلیل؟
نوروزی افزود: بعضی نمایندگان می گویند اول رای می دهیم، بعد استیضاح می کنیم، چرا روزه شک دار می گیرید؟ ایشون 24 قطعه زمین و آپارتمان و ساختمان دارد، حدود 3 و 4 هزار میلیارد هم نه، می گوید هزار میلیارد دارم، من سرایدارم، آقای زاهدی یک شب هم بده ما سرایداری کنیم.
حسن نوروزی در مخالفت با محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آیه ای از قرآن خطاب به نمایندگان مجلس گفت: خداوند به شما توصیه کرده است که امانت‌ها را به اهل آن بسپارید.
وی ضمن درود بر جانبازان و آزادگان افزود: در رابطه با وقایع اخیر فصل الخطاب و منشور ما بیانات و فرمایشات معظم له هستند.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به نمایندگان اظهار کرد: وزارت کار بزرگترین و پرمخاطب ترین وزارتخانه است و ۴۰ درصد جریانات اقتصادی کشور به این وزارت وابسته است و در هر شهرستان این وزارتخانه  ۱۰ اداره دارد؛ از وزیر پیشنهادی کار سوال کنید ۵ اداره را نام ببرند.
نوروزی با بیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و وزارت تعاون ۲۵ درصد اقتصاد کشور را در درون خود دارد، در توضیح دلیل مخالفت خود با وزیر پیشنهادی کار عنوان کرد: مخالفتم به این معنا نیست که با دولت مخالفم، بلکه مجلس و دولت با هم یکی هستند. من رئیس ستادهای آیت الله رئیسی در استان تهران بودم و یار غار رئیس جمهور قبل از انقلاب در حوزه خراسان بوده ام، اما اینجا تکلیف شرعی است و ما مجلس هستیم.
وی با اشاره به سخنان نادران که در موافقت با وزیر پیشنهادی کار صحبت کرد، گفت: ایشان گفتند نهادهایشان را بررسی کرده اند، خب نهادها هم رای بدهند. ما مجلسیم، مجلس وظیفه دارد دقت کند. مردم نشسته اند ببینند ما چه کار می کنیم و این امانت را به چه کسی می سپاریم.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی زاهدی وفا را انسان با روحیه ای دانست و گفت: ایشان در کانادا درس خوانده و تدریس کرده اند و مدرک دکترایشان از کانادا است، اما در این چهار ماه نشان داد عزمی برای کار کردن ندارد. در کمیسیون عمران از ایشان سوال کردم گفت من دیوانه شدم که می خواهم به وزارت اقتصاد بیایم.
نوروزی در ادامه از وزیر پیشنهادی کار خواست که وزارت را به عقلا بسپارد و گفت: ۴۲ هزار آزاده و رزمنده داریم و این وزارت جای محرومین و مستضعفان است و جای پابرهنگان و کسانی است که درد کارگران و محرومان را حس کرده اند.
وی در ادامه اظهار کرد: از فراکسیون انقلاب اسلامی گلایه دارم که چرا رای کمیسیون را اعلام نکردند و خبرگزاری دولت اعلام کرد که در فراکسیون به ایشان رای داده اند. شما صبح اینجا بودید وایشان ۴۲ درصد رای آوردند که باید فراکسیون اعلام می کرد چرا که وظیفه شرعی فراکسیون است.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار کرد: آیت الله رئیسی یک بچه یتیم بود که درس خواند و رشد کرد و درد استضعاف را چشید و ما به او برای مستضعفین رای دادیم.
نوروزی با اشاره به دارایی های وزیر پیشنهادی کار گفت: ایشان ۲۴ قطعه زمین، آپارتمان و ساختمان دارند و به ایشان گفته شد که ۳، ۴ هزار میلیارد دارید اما ایشان گفت هزار میلیارد است و من سرایدارم. آقای زاهدی یک شب هم به ما سرایداری بدهید. اینها را به مستضعفان بدهید. شما ۱۱ برادر و خواهر دارید به آنها بدهید.
وی خطاب به نادران گفت: آقای نادران شما به خاطر ۲،۳ آپارتمان آقای اوجی خواستی آسمان را به زمین بدوزید و با آقای محصولی مخالفت کردید. آقای نمایندگان ما برای چه به آقای تاجگردون رای عدم اعتماد دادیم به خاطر ارث پدر و مالش بود. تاجگردون مال داشت باید برود، ایشان مال دارد باید بماند؟ موکب داری هم دلیل شد؟ چرا روزه شک دار می گیرید؟
نماینده رباط کریم افزود: بعضی می گویند ما رای می دهیم و بعد استیضاح می دهیم و وزارتخانه یله می شود، این چه حرفی است؟ تکلیف شرعی من و شما چیست؟
نوروزی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ چه زمانی به ایشان رای داده است، عنوان کرد: کمیسیون های دیگر نیز لب مرزی به ایشان رای داده اند. ایشان استاد دانشگاه های اوتاوا کانادا بوده و کانادا مستعمره آمریکا است، چه کسی به ایشان اجازه داده است تدریس کنند؟ دانشگاه های عالی دفاع ملی، امام حسین (ع)، امام صادق (ع) چرا به ایشان اجازه دادی درس بدهد؟ مگر فیزیک و شیمی خوانده اند؟ ایشان اقتصاد خوانده اند.استاد مگر می شود بدون امضای آمریکا کسی آنجا تدریس کند.
وی با طرح سوالی خطاب به زاهدی وفا عنوان کرد: در بیانیه موسسه پیشگامان صادقین شما نوشته اید غمام جامعه به مال است که این به معنای اقتصاد امپریالیستی است و یعنی شما به اقتصاد سرمایه داری اعتقاد دارید. این سرمایه ها بیانگر وابستگی انسان به مال است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به تولد دو فرزند پیشنهادی تعاون در کانادا اشاره کرد و گفت: کانادا بر اساس سرزمینی جمعیت را درون خودش قرار می دهد، حال اگر دختران ایشان بخواهند بگویند ما کانادایی هستیم کانادا می پذیرد.
نوروزی در پایان تاکید کرد: آقای زاهدی وفا برنامه ای برای وزارت کار ندارد. ایشان می گوید مشکل اقتصاد کشور را ۴۰ روزه حل می کند که نمی شود. بنده به این ادله که ایشان از محرومیت و مشکلات جانبازان و ایثارگران خبر ندارد، می گویم که نمی توانند وزیر کار باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای نادری و آقای امیر آبادی مفتی حرف نمی زنند حتما قول و وعده و وعیدها را از اقای زاهدی وفا گرفته بودند درود بر شیر زن مجلس سرکار خانم چنارانی که شجاعانه علیه خارج نشینان موضع گرفتند
Iran, Islamic Republic of
درست گفته که زاهدی وفا و تاجگردون از یک جنسند ولی در مورد هر دو و امثالهم باید قانون از کجا آورده ای را اجرا می کردند و به اشد وجه رسیدگی و محاکمه و مجازات.
فقط راه ندادن به مجلس و یا دولت مشکلی را حل نمی کنه اینها باید محاکمه بشن و تقاص گس بدهند چون از موقعیت سوء استفاده کردن و مال اندوزی کردن.
مجازات
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که قاضی نشدی والا سه روزه ترور میشدی؛چون حکم بدون دلبل و مدرک صادر میکنی 😀😀
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته از یک جنس هستند و عاقبتشان شبیه هم شد
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
نه تاجگردون ارث پدرش بوده نه زاهدی وفا سرایداره.
فقط بحث مال داشتن یا نداشتن نیست مال بی حساب و املاک و اموال بی حد و اندازه حتما از راه های خلاف جمع شده.
هر دوتاشون از بودجه ملت بیچاره به اموال بی حد و حساب رسیدن.
نمی شه بگیم چون فلان متخلف را از مجلس اخراج کردیم پس فلان متخلف را هم در دولت راه ندهیم بلکه باید گفت همه این مجرمین باید توسط دستگاه های نظارتی و قضایی به جرائمشون رسیدگی قاطع بشه.
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه آدم مغرض را .... شما نظرت در مورد اموال آقای حسنوند-یارغار زنگنه- چیه؟!! نکنه ایشون سرایدار مجلس هستند؟!! :::: شما اون موقعی که کمیسیون حقوقی بودی نظرت در مورد انحصار وکلا چی بود؟!! آیا کوچکترین استیضاحی در مورد وزرای اقتصادی و نفت دولت روحانی انجام داده اید؟!! .....تفو بر تو ای دنیا، تفو
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
مال اندوزان در هر لباسی و مقامی مورد نفرت عموم مردمند تاجگردن باشه یا زاهدی فرقی نداره
همه کسانی که از اعتماد مردم و نظام نهایت بهره و استفاده را برای خود بردند و ثروتشان سر به فلک کشید و صاحب اموال و املاک نجومی هستند جرمشان فقط رد اعتبارنامه و ندادن رای اعتماد نیست ملت خواهان مجازات سنگین اونها هستند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت مال اندوزی مانع رسیدگی به امور ملت شده
احسانی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر همه زراندوزان در هر پست و مقامی که بودند و هستند.
هم دستمال کثیف و هم شیشه کثیف همه کثیفند تمام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام چوب خدا صدا ندارد تاجگردون نخبه استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن است هر کجا باشد محبوب ترین مسوول مناطق محروم کشور وکهگلویه بویراحمد است روزی دامنه نمایندها که رای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نادیده گرفته تاجگردون رد صلاحیت کردن می گیرد هر لحظه صدایش به گوش ملت رسید خواهد گرفت تاریخ گذشته زمان همه چیز ثابت می‌کند یا حق فقیر و فقر ا ومحرومین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چوب خدا خیلی خوب بر تاجگردون زده شد و بساط ظلم و تبعیض و پارتی بازی و تکبر و منفعت طلبی بر چیده شد.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش حساب و کتابی در این مملکت باشد تا ثابت شود تا گدایانی که آه در بثات نداشتند الان چقدر مال و اموال دارند آقای تاج گردون زندگی متعافی دارد که با توجه به اینکه ایشان پدرشون کشاورز بوده و ۷ الی ۸ برادر بودند همگی اهل کار و تلاش و زندگی بودند زندگی متعارفی داشتند خدا نکند که گدا معتبر شود اگر معتبر شود از خدا بی خبر شود شما گدایان از خدا بی خبرید آقای تاج گردون نه با رانت درس خواند و نه بنام موسسات خیره مال اندوزی کرد و نه با نامهای مقدس و موسسات خصوصی ردیف بودجه ای نداشت همه اموال ایشان مشروع بوده است و نه از طریق پست فروشی و شراکت در طرحهای مسکن مهر در بوشهر و نه از قرارگاهها مال نامشروعی کسب نکرده آقای تاج گردون بزرگ است و بزرگ زاده و عزت نفس دارد و هرگز ظاهر فریبی نکرده است با لباس نشسته و چرکین نگشت بهداشت را رعایت می کرد نظافت جزئی از ایمان است خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد/و بعد از گذشتن خرش از پل آن را درمان کند گذر زمان و توکل بر خدا و عنایات خاص حضرت بقیه الله العظم پردهها کنار خواهد رفت و مشخص خواهد شد و دست فاسقین و فاسدین و اختلاسگران رو خواهد شد و گرگ های در پوست میش برای مردم شناخته خواهد شد ان شاءالله چون این مملکت مملکت امام زمان است و وجب به وجب آن آغشته به خون شهیدی است خدا به حرمت امام زمان و خون شهیدان که خود خدا خون بهاء شهیدان است حتما دست ریاکاران و منافقین و فتنه گران و اختلاسگران و دروغ گویان همه و همه رو خواهد شد و چهره و دستهای ناپاک از کشور قطع خواهد شد
عجب!
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تاجگردون توسط یک دادگاه صالح و شجاع محاکمه می شد و همه پرونده هاش قضایی می شد نه فقط اون پرونده های سنگینی که موقع رد اعتبارنامه منتشر شد که بخش خیلی کمی از هزاران بود تا تکلیفش یکسره می شد
و برخی مردم ساده دل بیچاره که ظاهرا هنوز نشناختنش و در دام عوامفریبی او افتادن خوب خوب بشناسنش
هر چند دیگه حناش رنگی نداره و همه شناختنش.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هزاران مشکل داشت یکیش املاک و ز مین خواری بود!
سالم جلوه دادن زندگی تاجگردون آدم را یاد افعال معکوس برره می اندازه!
Iran, Islamic Republic of
بالاخره چی کدامش باور کنیم ؟ قسم را یا دم خروس ؟ بالاخره کشاورز بوده یا وضعش خوب بوده ...؟
عجبا !!!!!!!!
United States
کاشمری تاجگردون پدر من هم یک کشاورز بود و زندگی متعارفی مثل ناجگردون داشتم!!!!خخخح
Iran, Islamic Republic of
بله اگر حساب و کتابی تو مملکت بود به حساب امثال تاجگردون بعنوان سلطان رانت مثل سلطان سکه و غیره رسیدگی می کردن.
Iran, Islamic Republic of
روزی شما باید پاسخ دهید که جز خسران و زیان و سوختن در آتش جهنم چاره ای ندارید یا شما اعتقاد به خدا و روز قیامت و حق الناس ندارید ویا آنقد مغرورید که نمیدانید که چکار کردید و حق الناس را ضایع کردید البته اگر متوجه شده باشید نا خود آگاه دست به اعترافات می زنید ولی تقلید کور کورانهاز سرانجام انسان را به آتش جهنم می کشاند لحظه ای با وجدان خود باخدا خلوت کنید ببینید ایا آنچه که انجام داده اید خیانت بوده و حق الناس را ضایع کرده اید یا نه گرچه اعترافات شما باعث نمی شود که در قیامت از گناه شما گم شود چون خدا حق الناس را نمی بخشد ...
Iran, Islamic Republic of
همون ارث ها هم متعلق به مردم بودن
Romania
امثال تو با رای جناحی ومغرضانه تاجگردون را رد کردید اگر کمسیون تحقیق این گفته شما را قبول میکرد در کمیسیون تایبد نمی شد پس حرف شما درمورد تاجگردون صحیح نیست همان نماینده دیگر استان کهکیلویه یعنی موحد سرمایه اش چند برابر تاجگردون هست چرا ردش نکردید.رهبر همیشه تاکید کرده جناحی برخورد نکنید اگر ولایی هستیم باید حرف رهبری را هم قبول کنیم
Iran, Islamic Republic of
تنها کار مفید این مجلس رد اعتبارنامه تاجگردون بود
خوشبختانه تاجگردون با اون کارنامه سیاه برای همیشه مردود شد. انشاالله به امید محاکمه اش
خداوند پدر دکتر زاکانی و همدستانش را بیامرزد
United States
آقای نوروزی احتمالا اون همه پرونده های مشکلات تاجگردون را نخوندی مگه مشکلش فقط اندوختن مال و ملک بود؟ اونها که یه بخش کوچکی بود عزیز
United States
آقای نوروزی احتمالا اون همه پرونده های مشکلات تاجگردون را نخوندی مگه مشکلش فقط اندوختن مال و ملک بود؟ اونها که یه بخش کوچکی بود عزیز
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
هرکسی میتونه زندگی اش رابافقراودرسطح اونها قراربده بسم الله نه اینکه دستمزدآنچنانی ازبیمه بگیره وبگه وللش....بحث دارندگی وبرازندگی نیست بحث اینه که تا حتی یک آدم سطح پایین توی جامعه داریم نبایدراضی به ریخت وپاش وزندگی آنچنانی بشیم...
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اون دریافتهای هنگفت از بیمه آبروی همه را برد
از مجلس بیرون شد
از بیمه اخراج شد ، خدایا چرا اینهاچقدر حریص هستند
در بیمه چکار میکرد که حقوق چندده میلیونی بگیره؟ فقط خدا از بقیه حق کشی هاشان خبرداره وگرنه این زمین و ملک و حقوق که عدد و رقمی برایشان حساب نمیشود ، بیچاره مردم بدبخت و محروم در محرومترین استان کشور!!!!!
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
فایل های مرتبط
1