تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۵۲۰۶۹
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

مردم و مسئولان نسبت به بیت‌المال حساس باشند

۰
مردم و مسئولان نسبت به بیت‌المال حساس باشند
کبنا ؛امام جمعه دیشموک نسبت به یک بی‌نظمی در سطح شهر دیشموک انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع)، گفت: اگر انسان بیاندیشد و تفکر کند؛ دنیای بازیچه‌ای بیش نیست و باید به فکر آخرت باشیم.
راوند در ادامه به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند؛ دولت گزارش عملکرد ارائه دهد و حوادث داخل نظام و انقلاب باید به مردم گفته شود.
امام جمعه دیشموک تصریح کرد: زنده‌کردن‌امید از مهمترین توفیقات دولت بود و سفر‌های استانی دولت، سرعت عمل و حضور در مناطق حادثه دیده نشان از همدردی دولت با مردم است.
خطیب نماز جمعه دیشموک به دیگر فرمایشات بیان‌شده رهبری در دیدار هیئت دولت اشاره و بیان کرد: انسجام مدیران اقتصادی و داشتن نظر واحد دولت با اهمیت است؛ هر شخص و مدیر نباید یک نظر متفاوت داشته باشد و اولویت‌های دولت که معیشت مردم است از مهمترین اولویت‌هاست.
راوند به اربعین حسینی مهمترین رویداد فرهنگی، نمایشی از وحدت جهان اسلام و نقطه عطف اتحاد مسلمین و مستضعفین جهان اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: اربعین یک کنگره بزرگ الهی می‌باشد که به حب حسین مردم دور هم جمع می‌شوند و به معنای واقعی "حُبُّ الحُسَین یَجْمَعُنا" است.
امام جمعه دیشموک اضافه کرد: جریان استکبار تلاش دارد تا ابعاد این راهپیمایی جهانی را با سیاست‌های خود تحت‌شعاع قرار دهد، که وحدت و استقبال و حضور باشکوه زائران از سراسر جهان، نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.
راوند به روز مبارزه با استعمار اشاره و بیان کرد: رئیسعلی دلواری یکی از نام‌آوران این سرزمین است که در مقابله با استعمار و استکبار‌ایستاد و در تاریخ دلیرمردانه با رشادت و مردانگی جهادی در مقابل دشمن‌ایستاده و اجازه نداد این آب و خاک به دست دشمن بیفتد.
امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، انگلستان با نفوذ در کشور‌ها دنبال ضربه زدن بود و هست؛ تشریح کرد: رئیسعلی دلواری با وجود تحریم و تهدید، از اعتقادات خود کوتاه نیامد و در مقابل دشمنان ایران اسلامی‌ایستاد.
راوند به هفتم صفر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: مهربانی امام حسن مجتبی و همنشینی وگوش دادن دردل مردم یک صفت ویژه بوده است، امام حسن به فقرا کمک می‌کرد، باجود دوران سختی و ظلم معاویه با صبوری و تحمل درکنار مردم بوده است.
امام جمعه دیشموک از یک مسأله مهم در سطح شهر دیشموک گلایه و تأکید کرد: مردم و هم مسئولان نسبت به بیت‌المال حساس باشند.
راوند اضافه کرد: وجود احشام و تخریب منابع طبیعی و بیت‌المال در سطح شهر از نظر قانونی و شرعی و بهداشت باید مورد توجه باشند و تلاش کنیم، دست به دست هم دهیم، تا اموال عمومی و منابع طبیعی در سطح شهر آسیب نبینند.
امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، جای احشام داخل شهر نیست، افزود: می‌طلبد مسئولان بهداشت، شهرداری و مردم تلاش کنند، مردم با مسئولان همکاری کنند و در این راستا مسئولان به جد برخورد کنند.
راوند در پایان با اشاره به اینکه، خدمات نظام از طریق مسئولان باید به مردم گفته شود، متذکر شد: کمیته امداد در مدتی از سال بیش از ۲۰ میلیارد تومان به مردم خدمات‌رسانی داشته که از خدمات‌رسانی این نهاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان کمیته امداد امام (ره) در بخش تقدیر و تشکر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
اصولگرایان در مسیر اصلاحات

اصولگرایان در مسیر اصلاحات

آگاهان و دلسوزان کشور همواره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند که یک ...
1