تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۸۶۰۵
امام جمعه موقت دهدشت:

دنیای غرب و اروپا متوجه میدان‌داری جمهوری اسلامی شدند

۰
دنیای غرب و اروپا متوجه میدان‌داری جمهوری اسلامی شدند
کبنا ؛جمهوری اسلامی تک‌قطبی را نمی‌پذیرد
امام جمعه موقت دهدشت گفت: استکبار جهانی می‌داند جمهوری اسلامی تک‌قطبی را نمی‌پذیرد و با تقویت جبهه مقاومت، اسرائیل را محاصره کرده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دهدشت، با بیان این‌که شهدای مقاومت هیمنه دشمنان دین را در هم شکسته‌اند اظهار کرد: امروز دنیا نظاره‌گر است که استکبار جهانی دارد بزرگ‌ترین جنایت بشری را در فلسطین و غزه انجام می‌دهد.
امام جمعه موقت دهدشت افزود: استکبار جهانی با مسلح‌کردن اسرائیل با بمب‌های هسته‌ای برای از بین بردن مسلمانان تلاش می‌کند.
وی بیان کرد: زمانی که آمریکا خودش را به عنوان تنها قدرت دنیا بعد از فروپاشی شوروی تلقی کرد یکی از کارهای او این بود بتواند اسرائیل را تقویت کند.
حجت‌الاسلام تقوی از فشار وارد کردن به فلسطین، حمله به عراق، لبنان و سوریه و تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به عنوان کارهای آمریکا برای تلاش و نجات اسرائیل نام برد.
وی ادامه داد: اما آمریکا با قدرتی به نام جمهوری اسلامی رو‌به‌رو شد که جمهوری اسلامی تک‌قطبی را نمی‌پذیرد و لذا با تقویت جبهه مقاومت، امروز اسرائیل را محاصره کرده است.
امام جمعه موقت دهدشت گفت: امروز حتی دنیای غرب و اروپا متوجه شده‌اند که این اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی است که میدان‌دار و صحنه‌ساز است.
وی بیان کرد: در اروپا و آمریکا وجدان مردم بیدار شده و برای خون‌های به ناحق ریخته زنان و کودکان به صحنه‌ آمده‌اند.
حجت‌الاسلام تقوی راهپیمایی‌های لندن و فرانسه و سایر کشورهای غربی را یادآور شد و اظهار کرد: دنیای استکبار بداند تا ظلم و جنایت هست، این طوفان تا نابودی اسرائیل ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه سخنان خود سالروز شهادت نوجوان ۱۳ ساله شهید فهمیده را یادآور شد و گفت: این نوجوان با شهادت خود درس شهامت، شجاعت، ایثار و دفاع از دین را به نسل جوان آموخت.
حجت‌الاسلام تقوی هم‌چنین سالروز شهادت اولین شهید محراب قاضی طباطبایی را یادآور شد و افزود: عالم، شهیدپرور است و با قلم و بیان خود دشمن را نابود می‌کند یا هدایت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1