تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۶۸۸۳۳
کبنا گزارش می دهد؛

بحث داغ بر سر نیامدن استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهر سرفاریاب / امام جمعه سرفاریاب: چرا فرماندار و بخشدار مانع شدند؟ چرا مشکلات را حل نمی‌‌کنید؟ / بخشدار: به دلیل ضیق وقت این سفر مختص بخش پشته زیلایی بود

۸
۱
بحث داغ بر سر نیامدن استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهر سرفاریاب / امام جمعه سرفاریاب: چرا فرماندار و بخشدار مانع شدند؟ چرا مشکلات را حل نمی‌‌کنید؟  / بخشدار: به دلیل ضیق وقت این سفر مختص بخش پشته زیلایی بود
کبنا ؛امام جمعه سرفاریاب از وضعیت نابه سامان شهر سرفاریاب و عدم حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این شهر انتقاد کرد و بخشدار سرفاریاب نیز در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امام جمعه سرفاریاب در خطبه‌های این هفته سرفاریاب گفت: در همه امور حد اعتدال و وسط را رعایت کنیم حتی در مهر و محبت کردن.
ححت الاسلام زارعی پور با تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به علت حضور در مناطق محروم سرفاریاب گفت: در ابتدای سفر تلاش‌هایی صورت گزفت که استاندار از شهر سرفاریاب بازدیدی داشته باشند و به مشکلات رسیدگی شود.
وی با اشاره به قول استاندار برای حضور در سرفاریاب افزود: متأسفانه کارشکنی‌های فرماندار چرام و بخشدار سرفاریاب مانع از حضور استاندار در شهر شدند.
حجت الاسلام زارعی پور با انتقاد از بی‌توجهی فرماندار چرام به سرفاریاب گفت: سهم جوانان از معادن چه شد؟ آب دهنو و روستا‌ها چه شد؟ ورودی‌ها و خروحی‌های شهر چه شد؟ مشکلات درمانگاه چه شد؟ اعتبار ورزشگاه سرفاریاب چه شد؟ هیأت‌های ورزشی جه امکاناتی دارند؟ وضعیت آب شرب که هر روز مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند، چه شد؟
امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: علامت‌گذاری جاده باغچه سادات و پشته زیلایی چه شد؟ استقلال ادارات چه شد؟ چرا فرماندار و بخشدار مانع شدند؟ برای آمد و رفت مردم به شهرستان‌ایستگاه وجود ندارد و مردم هزینه‌های زیادی را برای حمل و نقل متحمل می‌شوند، چه کرده‌اید؟ چرا مشکلات را حل نمی‌کنید؟ چرا با مردم این طور برخورد می‌کنید؟  
حجت الاسلام زارعی پور گفت: مردم، خانواده شهدا و جوانان گلایه‌مند هستند، بیایید و پاسخ مردم را بدهید.
امام جمعه سرفاریاب در پایان از حضور مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در نماز جمعه و پاسخ به مطالبات مردم تشکر و قدردانی کرد.
بخشدار سرفاریاب بعد از صحبت‌ امام جمعه در جمع نمازگزاران، گفت: از استاندار مردمی و دلسوز و جهادی استان جهت حضور در محرومترین نقطه سرفاریاب در پشته زیلایی تقدیر  تشکر می‌کنم.
ضحاک مجیدیان‌ با بیان اینکه از امام جمعه محترم بخاطر مطالبه‌گری و دلسوزی‌ایشان تشکر می‌کنم، افزود: سفر دو روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سرفاریاب در ادامه سفر فروردین ماه‌ایشان بود، و به دلیل ضیق وقت این سفر مختص بخش پشته زیلایی بود.   آقای استاندار در سفر اولشان از دهستان سرفاریاب بازدید کردند و در سفر دوم از پشته زیلایی بازدید کردند.
وی گفت: در بحث آبفا به عنوان یک شهروند عرض می‌کنم که آب شرب سرفاریاب از آب کشاورزی تأمین می‌شود، سیاست دولت این است که آب شرب مردم تأمین شود، در سفر اول رئیس جمهور و در سفر دوم طرح پیشنهادی برای تأمین آب سرفاریاب دادیم، اول آنکه پمپاژ آب از سر تنگ پیرزال باشد، یا اینکه از آب لوداب تأمین شود، ما در پشته زیلایی ۱۷ روستا داریم که در بحران آبی قرار دارند.
بخشدار سرفاریاب گفت: طرح را به آقای استاندار دادیم، معاون آبفا نیز آمدند و آقای استاندار دستور دادند که طرح جامع آبرسانی به سرفاریاب را مورد مطالعه قرار دهند و طی یک ماه جواب آن به آقای استاندار داده شود.
مجیدیان‌پور گفت: تصویه خانه شهر سرفاریاب برای ۶۰۰ خانوار است، با توجه به اینکه بسیاری از روستا‌های پایین دست نیز از همین آب استفاده می‌کنند، آبفا مجبور است که بخشی از آب را بدون تصفیه به روستا‌ها ارسال کند.
وی افزود: جلسه‌ای که با مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم، مقرر هست که مدیر آبفای کشور همین هفته در شهر سرفاریاب حضور پیدا کنند تا مشکل آب این شهر حل شود.
مجیدیان پور ادامه داد: مشکل بعدی این است که اکثر روستا‌های ما تحت پوشش شرکت آبفا نیستند، تقاضا داریم که روستا‌ها تحت پوشش آبفا قرار بگیرند تا از امکانات آن بتوانند استفاده کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضیق درست است
دوستدار خدمت پاک و خالصانه
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بر و بچه های کبنا نیوز .
کلمات استفاده شده در خبر یا گزارش هاتون را چک کنید و از لحاظ املایی درست نوشته بشه .
ضیق وقت نه ذیق وقت
خداییییییییییییییییییا !!!!!!!!!!!!
کمایی املاء چند میگرفتی !!!

ذیق وقت !!!!!!!!!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام
در نگارش واژه تنگی وقت (عنوان تیتر) املای ضیق وقت درست تر از ذیق وقت است.
Iran, Islamic Republic of
مگه اونجایی که همیشه هست چه اتفاقی افتاده که با نیامدنش به سرفاریاب می افتاد؟!
این سرکشی ها فقط سرپوش بر ضعف و بی برنامگی و دلخوش کردن بیهوده هست
شرم بر مدیر بی لیاقت و مصر بر ماندن بر جایگاه غصبی
Iran, Islamic Republic of
الان که اومد خیال میکنید حلوا بهر ایکنه سیتو؟!بریت سرتونه بنیت بخوسیت خبری نی
از این آدم آبی گرم نمیشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درتحلیل تان آمده است در مجلس هشتم موحد از بزرگواری دربرابر مژدهی حمایت کرد . که این موضوع کاملاً دروغ یا اشتبا است شما یک سخنرانی یا یک اعلامیه بیاورید که موحد از بزرگواری پشتیبانی کرده باشد . آمار وارقام آرا ومستندات نشان می دهد که بیشترین رای آقای مژدهی دربخش های لنده ، چاروسا ، سوق دیشموک بوده ومنطقه بویر احمد نیز اقبال با بزرگواری بوده است .
آقای رستاد نیز اصلاح طلب بوده ودلیلی وجود ندارد که موحد از ایشان پشتیبانی بعمل آورد .
البته عده ی زیادی از طرفداران موحد نیز به بزرگواری وعده ای نیز به مژدهی ودیگران رای دادند . که اختیار با خود آنها بوده است .
بجز عده ی زیادی از اصلاح طلبان شهرستان عموماً رای دادن در شهرستان کهگیلویه بزرگ براساس باور های قومی وقبیله ای است وهیچ علاجی هم ندارد . در یک دوره می بینیم منطقیان وطرفدارانش از هاشمی پشتیبانی می کنند وبه کامرانی رای نمی دهند . االبته بقیه اصلاح طلبان غیر دهدشتی مثل مرحوم سید قادر لاهوتی واقعاً از کامرانی اصلاح طلب پشتیبانی تمام قد کرده اند . واقیت این است که فکر و حزب وخط سیاسی خیلی تاثیر برانتخابات منطقه ی ما ندارند مثلاً هاشمی یا بزرگواری بیشترین آرا رادر منطقه بویراحمد دارند . اگر کسی نظرش این باشد پس چرا موحد درمنطقه بویراحمد نشین رای زیادی دارد این هم به علت قومی وقبیله ای وخویشی است که موحد با ایل تامرادی دارد .پس نتیجه می گیریم که انتخابات در استان کهگیلویه وبویر احمد براساس تعصبات قومی وقبیله است وهرکه دراین راستا رند باشد موفق است البته به نظر من این یک آفت است که نتیجه اش عدم پیشرفت استان بوده وخواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
تصفیه خانه بجای تصویه خانه
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1