تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۶۴۲۰۲
یادداشت؛

مدعی العموم به رکود پروژه ورودی‌های چرام به دهدشت، طولیان به دهدشت ورود کند

سید مقداد مرتضوی پور
۱۲
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
وضعیت نامطلوب ورودی‌های شهر دهدشت / درخواست مردم از مسوولان
کبنا ؛بلاتکلیفی ورودی‌های شهر دهدشت و مطالبه‌گری مردم برای آسفالت و بهینه‌سازی آن فریاد امروز و دیروز ما نیست؛ بلکه ۱۰ سال است که از این مشکل رنج می‌بریم و رنج نامه ما شده است.
جناب آقای کریمی زاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه عاجزانه از شما مقام مسئول و نماینده مدعی العموم درخواست می‌شود که احیای پروژه‌های نیمه تمام ورودی‌های اصلی به شهر دهدشت را در دستور کار قرارداده و با پیمانکاران خاطی و ادارات مربوطه که این پروژه را کنار گذاشته و مدت زیادی است که راکد می‌باشند را شناسایی و با پیمانکاران خاطی و حاشیه ساز برخورد قانونی شود.
بیش از چندین سال است که ورودی‌های شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه وضعیت نا مطلوبی داشته و این مطالبه مهم از سوی مسئولان در طی این سال‌ها اخیر بشدت مورد بی‌مهری قرار گرفته و نهاد‌های مربوطه، پیمانکاران همتی برای اتمام این پروژه‌ها ندارند.
ورودی دهدشت - چرام که یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است مدت زیادی است که نیمه کاره ر‌ها شده ومعارضات آن فی مابین شهرداری  راهداری و سایر نهاد‌ها در حال چرخش می‌باشد و متولیان امر هیچ گونه مدیریتی جهت رفع آن ارئه نداده و همچنان در هاله‌ای از ابهام می‌باشد.
ورودی چرام به دهدشت به مراتب وضعیت بهتری نسبت به سایر ورودی‌های دهدشت دارد و در طی سال‌های گذشته بخشی از عملیات بهسازی این ورودی تکمیل شده اما در مجموع هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است و به تبع آن مشکلات و خطرات زیادی ایجاد می‌گردد.
در سال ۱۴۰۱ شهرداری دهدشت عملیات اجرایی این پروژه را استارت‌زده ولی به دلیل عدم رفع مطالبات معارضین، عدم همکاری بین سازمان‌های تصمیم گیرنده، این پروژه تا به امروز به صورت نیمه کاره ر‌ها شده است.
ورودی طولیان به دهدشت که از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی با مرکز استان و یکی از مسیر‌های پرتردد درشهرستان می‌باشد نیز به صورت نیمه کاره ر‌ها شده و پیمانکار این پروژه هیچ گونه تلاشی در راستای عمل به تعهدات خود ندارد.
این ورودی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم بیش از ۱۰ سال است که با سرعت پیشرفت پایین بین مسئولین و ادارات بلاتکلیف ر‌ها شده است.
جناب آقای کریمی زاد مردم دیار کهگیلویه سال هاست با ترس و دلهره در این مسیر رفت و آمد می‌کنند و امکان هر نوع خطری دراین مسیر اعم از چپ کردن، واژگونی و مرگ و میر ناشی از آن وجود دارد و علی رغم پیگیری مسئولین شهرستانی، پیمانکار طرح هیچ گونه برنامه‌ای برای ادامه فعالیت در دستور کار خود ندارد، در همین راستا از شما مقام مسئول درخواست می‌کنیم تا چاره‌ای‌ اندیشیده و این مشکلات برطرف شوند.
جناب آقای کریمی زاد تقریباً می‌توانم خدمتتان عرض نمایم از آخرین بازدید میدانی حضرتعالی به همراه مسئولین شهرستانی از جاده طولیان به دهدشت که در حضور پیمانکار مقررشد که تمام ارگان‌ها و سازمان‌های متولی نهایت همکاری را برای تکمیل این پروژه در دستور کار خود قرار دهند، عملیات اجرایی توسط پیمانکار آغاز گردید ولی هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده و مسئولین و پیمانکارهمچنان نسبت به آن بی‌تفاوت هستند.
از شما مقام مسئول درخواست ورود به روند اجرایی این پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات را تقاضامندیم.
.....................................
سید مقداد مرتضوی پور

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالت سازه
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
چطوری از انهمه چاله چوله خیابانهای افتزاح شهر عبورکنند؟؟؟؟؟
دانشی
Iran, Islamic Republic of
بیش از دو دهه بر گرده مردم سوار و مجددا دنبال نمایندگی و ابراز قدرت جوابگو باشه
از ماست که بر ماست
یاسین
Iran, Islamic Republic of
قراربود عزت برگرده ذلت اومد
Romania
اینها همه برای عدم خدمت به مردم با هم هماهنگ هستند!والله اگر مسئول دلسوزی بود حداقل اعضای شورای قبلی و فعلی هیچکدام الان آزاد نبودند!
Iran, Islamic Republic of
درست میشه مدیران شهرستان پای کارند😆
علی علوی
Iran, Islamic Republic of
دهدشت شهر ارواح
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
چندین سال هست که کهگلویه بزرگ از نبود یک مدیر بزرگ اعم از نماینده مجلس، فرماندار، شهردار ،، ر رنج میبرند .مگر کلیه ورودیهای شهر دهدشت چقدر هزینه دارد که توانایی این کار را مسولین ندارند.از تاج گردون در شهر گچساران درس یاد بگیرید خصوصا حاج آقا موحد ، نماینده ای که کهگیلویه را به خاک سیاه نشاند و بس.
کهگیلویه بی شفا خو
Iran, Islamic Republic of
موحد 40سال دیگه درستشون میکنه
Romania
خاک بر سر مسئولین شهر دهدشت
معین
Iran, Islamic Republic of
حالا چه عجله ای هست واقعا برای یه نماینده با ۳۰سال نمایندگی سخت هست که اینقد جابحا بشه
Iran, Islamic Republic of
تا نماینده ها داریم و آب منطقه رو میفروشن، وضعیت همینه
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
1