تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۵۰۸۳۰
در فضای مجازی مطرح شد؛

واکنش فرماندار پیشین کهگیلویه به بودجه استانی: می شد حدس زد حال بودجه ای ما ناخوش است

۳
۱
واکنش فرماندار پیشین کهگیلویه به بودجه استانی: می شد حدس زد حال بودجه ای ما ناخوش است
کبنا ؛
در ماه های گذشته که یکی از نمایندگان مجلس نسبت به تغییرات بودجه برخی استان ها و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد بسیار زیادی کرد و رسانه ها بارها به موضوع تغییرات بودجه ای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند، با سکوت نمایندگان مواجه شد و مشخص نشد که سهم استان دوباره به ارقام قبلی بازگشت یا نه. مسئولان به راحتی از کنار این مسئله گذشتند و با نپرداختن به آن، عملا افکار عمومی را در ابهام نگه داشتند.
علارغم انتقادات نمایندگان دیگر استان ها، مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، باز هم از افزایش سهم بودجه ای استان نسبت به سال گذشته سخن گفت.
اما این بار صدای فرماندار کهگیلویه در آمد، هفته گذشته در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه فرماندار این شهرستان نسبت به بودجه پایین شهرستان ابراز گلایه کرد،وی خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: اعتبارات دست سازمان است و شما مسئول و مدیر دستگاه برنامه هستید، شهرستان کهگیلویه چه هیزم تری به شما فروخته است؟ چه جرمی مرتکب شده است؟ که اینگونه با اختصاص بودجه مواجه است. برای یک پروژه بعد از هفت سال ۱۲۰ میلیون دادند که معلوم نیست تخصیص پیدا کند یا نه،  برخی اعتبارات را نگاه می‌کنیم، شرم‌آور است.
موسوی گفت: در شبکه توزیع آب در شهرستان کهگیلویه برمیگردد به زمان انقلاب و از اوایل انقلاب در شهر دهدشت احداث شده است که لوله‌های آن غیر استاندارد و از لحاظ کیفیت و بهداشتی زیر سؤال است. برای اصلاح توزیع آب در شهر دهدشت یک ریال اعتبار پیش‌بینی نشده است.که دارا کریمی نژاد فرماندار پیشین این شهرستان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت:
قطعا اگر بودجه دانی و دیپلماسی بودجه در سطح کشوری لحاظ می شد، حالا ناچار نبودیم با عدم آگاهی از مفاهیم اولیه بودجه در شهرستان ها پنجه به صورت خودی بکشیم.
29 فروردین که کاظم دلخوش نماینده شمال از کاهش 14 درصدی بودجه استان ما گفت، می شد حدس زد در زمان توزیع بودجه حال بودجه ای ما ناخوش است.
این در حالی است که بودجه استان از اوایل دولت تدبیر و امید از رتبه 27 استانی به 12 پله به رتبه 15 ارتقا یافته بود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب باید جواب پاسخ این سوال را مگسان دور شیرینی نوچه های زاگانی دهد که دل خوش به ریاکاری های آن بودند غافل از اینکه این طناز و این سوپر کاندید پوششی عاشق ساختمان بهشت شهرداری تهران بود و باید بدانند نفرین مردم دامن آنها را خواهد گرفت
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین فرماندار کهگیلویه
سودای نمایندگی حتما به سرش زده
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
زمان خود تان همینطور بود
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1