کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

افتتاح 10 پروژه بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد

22 ارديبهشت 1401 ساعت 14:25

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و باشت خبر داد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و باشت خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، محمد غلام نژاد عنوان کرد: در چهارمین روز از هفته سلامت دو اقامتگاه پزشک در بهمئی با مجموع مساحت ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، دو اقامتگاه پزشک در لنده با مجموع مساحت ۲۰۰ مترمربع با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار، دو اقامتگاه در باشت و آبدهگاه با مجموع مساحت ۲۰۰ متر مربع و مجموع اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: یک اقامتگاه پزشک در جاورده با مجموعه اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و مساحت ۴۱۰ متر مربع و اورژانس بین جاده امامزاده علی (ع) و مهمانسرا شبکه بهداشت و درمان در چرام با مجموعه اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان و مساحت ۳۰۰ متر مربع از از دیگر پروژه های افتتاح شده در این هفته می باشد.
وی اظهار داشت: در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ استارت پروژه‌های هفته سلامت زده شد و طی جلسات متعددی که با پیمانکاران برگزار شد، مشکلات و معضلات پروژه ها بررسی گردید.
وی تصریح کرد: روند ساخت و مشکلات موجود برای پروژه های با پیشرفت فیزیکی 75 درصد بررسی و با هماهنگی های صورت گرفته به صورت شبانه روزی با تزریق پول و تخصیصی که اولویت اول ما برای پروژه ها بود، خوشبختانه توانستیم 10 پروژه را به بهره برداری برسانیم.
غلام نژاد عنوان کرد: خوشبختانه همزمان با تحویل موقت پروژه ها تمامی انشعابات آب، برق و گاز وصل شد و در نهایت پروژه ها بدون هیچگونه مشکلی به بهره برداری رسیدند.



 


کد مطلب: 447904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447904/افتتاح-10-پروژه-بهداشتی-درمانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1