تاریخ انتشار
جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۴۶۱۸۰
در خطبه‌های نماز جمعه باشت مطرح شد؛

توصیه‌های انتخاباتی امام جمعه باشت

۰
توصیه‌های انتخاباتی امام جمعه باشت
کبنا ؛امام جمعه شهرستان باشت یک توصیه به کسانی کرد که قصد حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را دارند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در این دهه بر روی مسئله اقتصاد بوده و این مسئله از نامگذاری ۱۰ سال اخیر که اقتصادی دارد مشخص می‌شود و راه حل معضل این روزهای کشور تکیه بر تولید داخل است.
گنجه‌ای بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خودشان فرمودند محور نجات اقتصاد کشور تکیه بر تولید است و من معتقدم که علاج مشکلات کشور و کلید حل معضلات کشور عبارت از ترویج تولید داخلی است.
وی گفت: رونق تولید دریچه مستقل کننده حیات و روشنایی و نیرو به کشور است.
امام جمعه باشت گفت: اگر دشمن دست روی مسئله اقتصاد و فشار  اقتصادی گذاشته هدف پاشیدن بر گذر  نا امیدی و نا کارآمد جلوه دادن این انقلاب  است.
وی افزود: دولتمردان راهی به جز این نسخه شفابخش در اقتصاد ندارند.
گنجه‌ای در ادامه افزود: اما در شهرستان باید مسئله اول مسئولین مساله تولید بوم محور باشد. تولید آنچه متناسب با بوم منطقه است. باید ببینیم چه زمینه‌هایی برای شکوفایی تولید و اقتصاد وجود دارد.
وی در ادامه بیان کرد: پیشنهادی به استاندار محترم دارم با توجه به وفور مراتع و سرحدات ظرفیت عظیم منابع طبیعی مناطق ویژه دام پروری در سرحدات پیش بینی شود و این مهم نیازمند ایجاد زیر ساخت‌ها برای بحث آب و پایگاه‌های دامپزشکی و ... است.
امام جمعه باشت در زمینه انتخابات  توصیه‌ای کرد و گفت:  کسانی که قصد ورود به عرصه نمایندگی دارند رقبای قدیمی و سنتی؛ برادران عزیز و فهیم خواهش این برادر شما در این روز مقدس در این مکان مقدس بدون جانبداری  با رعایت انصاف، پرهیز از ورود زود هنگام به این عرصه است.
امام جمعه باشت در پایان  بیان کردند نماز این هفته به یاد شهید سید غفار اسدی بیدک بوده و این شهید در پیام خودش چنین آورده است: باید اعتراف کنم که انقلاب اسلامی به رهبری امام امت بود که من و امثال من را از گرداب و منجلاب‌ها بیرون آورد و به جمع انسان‌های مکتبی و ارزشی آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
1