کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تولید فیلم کوتاه «ارسی» در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

29 دی 1400 ساعت 7:23

به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد فیلم کوتاه "ارسی" با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.


به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد فیلم کوتاه "ارسی" با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، اکبر آیین مسئول واحد تصویری حوزه هنری گفت: فیلم کوتاه  ارسی به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با تکیه بر موضوعات اجتماعی تولید شد.
وی افزود: این فیلم کوتاه که  ۱۵ دقیقه زمان دارد در منطقه چرام شهرستان کهگیلویه تصویربرداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
آیین با اشاره به بخشی از فیلمنامه این فیلم کوتاه تصریح کرد: در داستان این فیلم دخترکوچکی که پدرش برایش کفش خریده است اما  این کفش ها برایش کوچک هستند و قصد رفتن به شهر را دارند ولی در راه رفتن به شهر با یکسری حوادثی روبرو می شوند که فیلم حاضر بر بستر این داستان پرداخته می شود.
وی بیان داشت: از عوامل فیلم کوتاه ارسی می توان به تصویربرداری منصورعبدرضائی، صدابرداری محمد زارع، دستیار و برنامه ریزی سمیه محمدی، مدیرتولیدی حامدرضایی، بازیگری سرمست اتشپنجه، فرناز پناهنده، کرم اله سعیدی، حکیمه تاسا، علی داودنژاد، اورنگ شناور و هستی رامش اشاره کرد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: این فیلم کوتاه پس از اکران عمومی از طریق پلتفرم های متفاوت جهت تماشای علاقمندان توزیع می گردد.


کد مطلب: 443673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443673/تولید-فیلم-کوتاه-ارسی-حوزه-هنری-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1