کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بامداد امروز؛

اعزام تیم اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به کاشان / نطق موحد: وزیر بهداشت هر چه سریعتر به وضعیت مجروحان تصادف اتوبوس دهدشت رسیدگی کند + فیلم

16 آذر 1400 ساعت 13:57

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد امروز (سه شنبه)، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد امروز (سه شنبه)، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (16 آذرماه 1400) جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.
وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.
رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که  این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.
سرهنگ شاهپور عابدی  خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر  و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.
سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.
وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم  نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
 سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.
رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.
ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به سانحه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت به تهران و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این سانحه، از وزیر بهداشت و درمان خواست تا دستورات لازم جهت رسیدگی به وضعیت مجروحان را صادر کند.

سید محمد موحد در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: در کمال تاثیر و تألم مطلع شدیم تعدادی از هموطنان و همشهریان من طی تصادفی که صبح امروز برای اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به تهران در حرکت بود، در محور کاشان – قم اتفاق افتاد، فوت کرده و استان کهگیلویه و بویراحمد را به سوگ نشانده و بسیاری از خانواده ها عزادار شدند. 
نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس یازدهم تصریح کرد: ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان و آسیب دیدگان این سانحه، از وزیر بهداشت و درمان می خواهم هر چه سریعتر دستور رسیدگی به وضعیت مصدومان را صادر کند.

 


کد مطلب: 442098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442098/اعزام-تیم-اورژانس-کهگیلویه-بویراحمد-کاشان-نطق-موحد-وزیر-بهداشت-سریعتر-وضعیت-مجروحان-تصادف-اتوبوس-دهدشت-رسیدگی-کند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1