تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۹۸۲۴
در آیین اختتامیه‌ی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور مطرح شد؛

احمدزاده: ما برای تقویت باشگاه فرازبام خائیز دهدشت به هر نحو ممکن حمایت خواهیم کرد / بسترهای لازم برای ورزش بانوان فراهم می‌شود

۲
احمدزاده: برای تقویت باشگاه فرازبام خائیز دهدشت به هر نحو ممکن حمایت خواهیم کرد
کبنا ؛
احمدزاده استاندار در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد به ذکر سخنانی پرداخت که پرداخت که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
احمدزاده بیان کرد: پیروزی تیم فرازبام خائیز دهدشت را خدمت بازیکنان، جوانان استان و اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک می‌گویم.
وی در ادامه اظهار داشت: لازم می‌دانم به ورزشکاران خوب شهر بهبان هم تبریک عرض کنم و امیدوارم همه‌ی ورزشکارانی که این مدت از استان‌های دیگر در استان ما حضور داشته‌اند خوش گذشته باشد.
احمدزاده افزود: ما برای تقویت ورزش در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، همه‌ی همت و تلاش خود را خواهیم کرد. این پیروزی، یک آغاز است؛ کسب مقام اول نشان دهنده این است که استعدادهای فراوانی در ورزش استان ما وجود دارد.
وی اظهار داشت: ما باید هم قدردان این باشیم و هم حامی جوانان در همه‌ی رشته‌ها و به ویژه در این رشته‌ی قهرمان‌پرور هندبال که مایه‌ی افتخار استان است را در دستور کار قرار دهیم و حمایت کنیم
احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه حامی این تیم خواهیم بود بیان کرد: ما برای تقویت این باشگاه به هر نحو ممکن حمایت می‌کنیم و همین‌طور باشگاه‌های دیگر که در کشور مطرح هستند را هم حتماً حمایت می‌کنیم.
استاندار در پایان بیان کرد: از مدیر کل تربیت بدنی خواهش می‌کنم که ورزش بانوان هم مورد حمایت قرار گیرد و بستر ورزش برایشان فراهم گردد.
گفتنی است تیم فرازبام خائیز دهدشت در این دوره از مسابقات هندبال برای دومین بار قهرمان مسابقات جوانان هندبال کشور شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1