کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین اختتامیه‌ی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور مطرح شد؛

احمدزاده: برای تقویت باشگاه فرازبام خائیز دهدشت به هر نحو ممکن حمایت خواهیم کرد

12 مهر 1400 ساعت 18:05

احمدزاده استاندار در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد به ذکر سخنانی پرداخت


احمدزاده استاندار در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد به ذکر سخنانی پرداخت که پرداخت که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
احمدزاده بیان کرد: پیروزی تیم فرازبام خائیز دهدشت را خدمت بازیکنان، جوانان استان و اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک می‌گویم.
وی در ادامه اظهار داشت: لازم می‌دانم به ورزشکاران خوب شهر بهبان هم تبریک عرض کنم و امیدوارم همه‌ی ورزشکارانی که این مدت از استان‌های دیگر در استان ما حضور داشته‌اند خوش گذشته باشد.
احمدزاده افزود: ما برای تقویت ورزش در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، همه‌ی همت و تلاش خود را خواهیم کرد. این پیروزی، یک آغاز است؛ کسب مقام اول نشان دهنده این است که استعدادهای فراوانی در ورزش استان ما وجود دارد.
وی اظهار داشت: ما باید هم قدردان این باشیم و هم حامی جوانان در همه‌ی رشته‌ها و به ویژه در این رشته‌ی قهرمان‌پرور هندبال که مایه‌ی افتخار استان است را در دستور کار قرار دهیم و حمایت کنیم
احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه حامی این تیم خواهیم بود بیان کرد: ما برای تقویت این باشگاه به هر نحو ممکن حمایت می‌کنیم و همین‌طور باشگاه‌های دیگر که در کشور مطرح هستند را هم حتماً حمایت می‌کنیم.
استاندار در پایان بیان کرد: از مدیر کل تربیت بدنی خواهش می‌کنم که ورزش بانوان هم مورد حمایت قرار گیرد و بستر ورزش برایشان فراهم گردد.
گفتنی است تیم فرازبام خائیز دهدشت در این دوره از مسابقات هندبال برای دومین بار قهرمان مسابقات جوانان هندبال کشور شد.


کد مطلب: 439824

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439824/احمدزاده-تقویت-باشگاه-فرازبام-خائیز-دهدشت-نحو-ممکن-حمایت-خواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1