کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفتم مهرماه؛

کتاب «این چهل و یک مَرد» رونمایی می‌شود

6 مهر 1400 ساعت 17:42

این مراسم روز چهارشنبه هفتم مهرماه، ساعت ۹:۳۰ صبح در اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.  


همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم رونمایی و تجلیل از کتاب «این چهل و یک مَرد» به عنوان پنجمین اثر نویسنده استاد «سروش درست» برگزار می‌شود. 
به گزارش کبنانیوز، این مراسم روز چهارشنبه هفتم مهرماه، ساعت ۹:۳۰ صبح در اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.  
این کتاب خاطرات چهل مرد، چهل دلاور و رادمرد شجاع و با شهامت که راه خویش را یافته و دریافته بودند؛ نگاشته شده است. 
یکی از ویژگی‌های این کتاب روایت چهل شاهد قدسی از زبان همرزم‌شان سرهنگ «علی ثابتی» با قلمی فاخر نوشته شده و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و مدیریت جناب سرهنگ «امیرعباس آسمند» به زیور طبع آراسته شده است. 
این اثر ادبی، قریب سه سال کار قلمی شبانه‌روزی و عاشقانه برده است. نگاهی تازه و نو به ادبیات در ژانر خاطره‌نویسی دارد. نویسنده با مهارت، شیوه‌ی رمان‌واره و حفظ امور واقع (فکت‌ها)، اثری دلنشین و خواندنی آفریده است؛ همچنین این اثر یک ویژگی خاص دارد و آن اقدام ناشر در تقدیم آن به ساحت شهید سردار «حاج قاسم سلیمانی» است. 
کتاب «این چهل و یک مَرد» با ۴۴۸ صفحه در انتشارات وزین آناپنا چاپ شده است. 
علاقمندان و فرهیختگان برای حضور در این مراسم می‌توانند ساعت ۹:۳۰ چهارشنبه هفتم مهرماه، به سالن همایش اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.


کد مطلب: 439537

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439537/کتاب-این-چهل-یک-م-رد-رونمایی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1