تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۳۹۳۱۵
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

جان باختن 3 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
جان باختن 3 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (31 شهریورماه 1400) پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 275 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 148 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 937 نفر جان باخته اند و 70 هزار و 82 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه اظهار کرد: از 737 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 30 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران چرام و دنا و از 331 نمونه رپید تست 18 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، دنا و گچساران بودند.

وی گفت: این بلای خانماسوز  در کشور و استان ،جان عده زيادي را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده است و اگر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و واكسيناسيون سريعا انجام نشود امكان بوجود آمدن موج هاي بعدي در استان وجود دارد .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه علي رغم سیر نزولی بیماری، برخی از افراد بی توجه به وجود این ویروس به گشت و گذار و برگزاری دورهمی های خود ادامه می‌دهند و این اقدامات می تواند موجب افزایش مجدد میزان شیوع بیماری شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1