کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

جان باختن 3 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

31 شهريور 1400 ساعت 17:43

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (31 شهریورماه 1400) پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 275 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 148 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 937 نفر جان باخته اند و 70 هزار و 82 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه اظهار کرد: از 737 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 30 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران چرام و دنا و از 331 نمونه رپید تست 18 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، دنا و گچساران بودند.

وی گفت: این بلای خانماسوز  در کشور و استان ،جان عده زيادي را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده است و اگر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و واكسيناسيون سريعا انجام نشود امكان بوجود آمدن موج هاي بعدي در استان وجود دارد .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه علي رغم سیر نزولی بیماری، برخی از افراد بی توجه به وجود این ویروس به گشت و گذار و برگزاری دورهمی های خود ادامه می‌دهند و این اقدامات می تواند موجب افزایش مجدد میزان شیوع بیماری شود.
 


کد مطلب: 439315

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439315/جان-باختن-3-بیمار-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1