تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۳۵۷۵۵
با صدور پیامی مطرح شد

دعوت روشنفکر از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی

۵
۱
دعوت روشنفکر از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی
کبنا ؛ مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
 به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر؛
در چهل و سومین سال از عمر انقلاب اسلامی و پس از پشت سر گذاشتن پستی و بلندی‌های بسیار، اینک نظامِ بر خاسته از رأی مردم به آوردگاه انتخاباتی دیگری رسیده است. آنچه امروز داریم، حاصل خون هزاران شهید و رزمنده‌ایست که در راه پیشرفت، اقتدار و سربلندی ملت و امت اسلام بر زمین ریخته شد، تا انقلابی که امید مستعضفان عالم بود زمین نخورَد و ایران اسلامی پس از فتح بسیاری از قله‌های عزت و افتخار، در حال عبور از مسیری صعب العبور، و پر پیچ خم است تا بتواند همانند امروز، قله‌های رفیع افتخار دیگری را فتح و میعادگاه عدالت‌خواهان و حق‌طلبان و پناهی برای مستضعفان سراسر عالم باشد.
 در تمام سالهای پس از انقلاب، دشمنان ملتِ انقلابی ایران، هیچ‌گاه از دسیسه‌های شوم خود دست برنداشتند و هر زمان به بهانه‌ای، در پی آسیب رساندن به دستاورد امام (ره) و این ملت فداکار بودند. اما هربار که دشمنان توطئه کردند، به لطف پروردگار متعال، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و همت مردم بصیر ایران، با شکست مواجه شدند و ملت همیشه در صحنه ایران با وجود تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که دشمنان برای آنان رقم زدند، از سنگینی مراقبت از میراث پیر جماران کمر خم نکردند و در همه برهه‌های تاریخی، با حفاظت از انقلاب و خون شهدا، درخشیدند.
اینک نیز که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، ما مانده‌ایم و میراث بزرگی که مسئولیت مراقبت از آن به دوش همه ماست. در چنین شرایطی و با وجود کارشکنی‌های دشمنان انقلاب که با بی‌حیایی از هیچ تلاشی برای ایجاد یأس و نومیدی و انشقاق در جامعه ایران دریغ نمی‌کنند، باید بار دیگر با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، حافظان شایسته‌ای برای میراث امام (ره) و خون شهدا باشیم.
 الحمدالله، افق پیش روی ملت ایران روشن است و عمیقاً باور دارم که تدبیر رهبری عزیز و هوشیاری مردم، ایران اسلامی را به آنچیزی که شایسته ملت ایران است، می‌رساند. در این زمان که دشمنان انقلاب اسلامی با راه انداختن جنگ رسانه‌ای و به بهانه‌ی مشکلات اقتصادی که ریشه در ذات خبیث، ظالم و سرمایه داری آن‌ها دارد، در پی ایجاد فاصله بین ملت ایران و صندوق‌های رأی هستند، باید به فرامین رهبری عزیز گوش فرا داده و با بصیرت عاشورایی در این عرصه وارد شویم. چراکه رجاء واثق دارم که با پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب، ملت ایران با یک انتخاب اصلح، به راه خود ادامه داده و دشمنان را مأیوس‌تر از هر زمان دیگری خواهند کرد. لذا اینجانب، بعنوان فرزند و خادم شما، از تمام هم استانی‌های عزیز با هر فکر و سلیقه‌ای، برای نمایش شور و شعور حماسی و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت بعمل می‌آورم.
 مهدی روشنفکر
نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

ددد
Iran, Islamic Republic of
درودت باد مرد عمل😍
Iran, Islamic Republic of
در اوج مظلومیت اما مقتدر
مردم بزرگ یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حمیدرضا فرخان
ما مردم یاسوج حمایت کامل خود را از شما کاندید ندای وحدتی اعلام میکنیم
Iran, Islamic Republic of
شماها را در این دوره دیدیم برای کسب وجهه و زد و بند برای گرفتن ستاد رییسی.اقای روشنفکر فکر کرده با این کار برد را زده.بردار عزیز نمیخواهد این قدر خودتو به رییسی بچسپونی.برای مردم عملکردت در مجلس مهم است .حالا هر دولتی که سر کار باشد.وقتی نماینده ضعیف باشه چه سود؟از کبنای عزیز خواهشمندیم درج بفرماید
Iran, Islamic Republic of
هجوم مردم به دیگر ستاد رییسی نشان داد که شماها انگیزه دیگری در زدن ستاد دارید.زدن بنرهای بزرگ روشنفکر در ستاد رییسی برای چه بود؟ چرا در ستاد رییسی بیشتر از اینکه عکس رییسی باشد عکس روشنفکر بود.مگه این ستاد عام نبود یا فقط متعلق به جریان وحدت بود.پس بدانید این شماها هستید که عامل نفاق هستید.کبنای عزیز پخش کن.ممنون
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1