کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی مطرح شد

دعوت روشنفکر از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی

27 خرداد 1400 ساعت 17:14

اینجانب، بعنوان فرزند و خادم شما، از تمام هم استانی‌های عزیز با هر فکر و سلیقه‌ای، برای نمایش شور و شعور حماسی و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت بعمل می‌آورم.


 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
 به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر؛
در چهل و سومین سال از عمر انقلاب اسلامی و پس از پشت سر گذاشتن پستی و بلندی‌های بسیار، اینک نظامِ بر خاسته از رأی مردم به آوردگاه انتخاباتی دیگری رسیده است. آنچه امروز داریم، حاصل خون هزاران شهید و رزمنده‌ایست که در راه پیشرفت، اقتدار و سربلندی ملت و امت اسلام بر زمین ریخته شد، تا انقلابی که امید مستعضفان عالم بود زمین نخورَد و ایران اسلامی پس از فتح بسیاری از قله‌های عزت و افتخار، در حال عبور از مسیری صعب العبور، و پر پیچ خم است تا بتواند همانند امروز، قله‌های رفیع افتخار دیگری را فتح و میعادگاه عدالت‌خواهان و حق‌طلبان و پناهی برای مستضعفان سراسر عالم باشد.
 در تمام سالهای پس از انقلاب، دشمنان ملتِ انقلابی ایران، هیچ‌گاه از دسیسه‌های شوم خود دست برنداشتند و هر زمان به بهانه‌ای، در پی آسیب رساندن به دستاورد امام (ره) و این ملت فداکار بودند. اما هربار که دشمنان توطئه کردند، به لطف پروردگار متعال، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و همت مردم بصیر ایران، با شکست مواجه شدند و ملت همیشه در صحنه ایران با وجود تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که دشمنان برای آنان رقم زدند، از سنگینی مراقبت از میراث پیر جماران کمر خم نکردند و در همه برهه‌های تاریخی، با حفاظت از انقلاب و خون شهدا، درخشیدند.
اینک نیز که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، ما مانده‌ایم و میراث بزرگی که مسئولیت مراقبت از آن به دوش همه ماست. در چنین شرایطی و با وجود کارشکنی‌های دشمنان انقلاب که با بی‌حیایی از هیچ تلاشی برای ایجاد یأس و نومیدی و انشقاق در جامعه ایران دریغ نمی‌کنند، باید بار دیگر با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، حافظان شایسته‌ای برای میراث امام (ره) و خون شهدا باشیم.
 الحمدالله، افق پیش روی ملت ایران روشن است و عمیقاً باور دارم که تدبیر رهبری عزیز و هوشیاری مردم، ایران اسلامی را به آنچیزی که شایسته ملت ایران است، می‌رساند. در این زمان که دشمنان انقلاب اسلامی با راه انداختن جنگ رسانه‌ای و به بهانه‌ی مشکلات اقتصادی که ریشه در ذات خبیث، ظالم و سرمایه داری آن‌ها دارد، در پی ایجاد فاصله بین ملت ایران و صندوق‌های رأی هستند، باید به فرامین رهبری عزیز گوش فرا داده و با بصیرت عاشورایی در این عرصه وارد شویم. چراکه رجاء واثق دارم که با پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب، ملت ایران با یک انتخاب اصلح، به راه خود ادامه داده و دشمنان را مأیوس‌تر از هر زمان دیگری خواهند کرد. لذا اینجانب، بعنوان فرزند و خادم شما، از تمام هم استانی‌های عزیز با هر فکر و سلیقه‌ای، برای نمایش شور و شعور حماسی و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت بعمل می‌آورم.
 مهدی روشنفکر
نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی


کد مطلب: 435755

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435755/دعوت-روشنفکر-مردم-حضور-پای-صندوق-های-رأی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1