کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران؛ کرونا در حال اوج گیری

16 خرداد 1400 ساعت 2:01

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: در حال حاضر وضعیت رنگ بندی این شهرستان نارنجی می باشد؛ ولی متاسفانه با گزارش نوع جهش یافته ویروس کرونا در استان های ساحلی و همجوار گچساران، نگرانی هایمان بیش از گذشته شده است.


 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران وضعیت کرونا در شهرستان گچساران را نگران کننده اعلام کرد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، روز شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۰) رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران افزود: متاسفانه بعد از یک روند نزولی و قابل قبول و همچنین تثبیت شرایط بیماری که تلاش های زیادی برای ایجاد آن انجام گرفت، چند روزی است که ورودی ها به بیمارستان در حال افزایش است و این موضوع باعث نگرانی در آینده می باشد.
وی گفت: تاکنون حدود ۳۵ هزار تست کرونا در شهرستان انجام گرفته و قریب به ۶۰۰۰ نفر واکسینه شده اند. نمونه گیری و برنامه های بهداشت و درمان همچنان در حال اجراست؛ اما با سطح قابل توجهی از عادی پنداری در جامعه روبرو هستیم که این موضوع می تواند عامل مهمی در ایجاد شرایط بد و نامطلوب باشد.
غلامیان با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده است تصریح کرد: دورهمی‌های خانوادگی و تجمع‌های غیر ضروری، نشست های انتخاباتی، مراسم ختم، تشییع جنازه و شادی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا در این شهرستان است.
وی ادامه داد: علیرغم تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی نشست های انتخاباتی، مراسمات عروسی، دورهمی و مهمانی از سوی برخی افراد همچنان ادامه دارد که این مهم عاملی برای انتشار ویروس کروناست.
غلامیان ابراز کرد: در حال حاضر وضعیت رنگ بندی این شهرستان نارنجی می باشد؛ ولی متاسفانه با گزارش نوع جهش یافته ویروس کرونا در استان های ساحلی و همجوار گچساران، نگرانی هایمان بیش از گذشته شده است.
دبیر ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان در پایان گفت: مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که این وضعیت بسیار شکننده است و هر لحظه امکان دارد شاهد شرایط نامطلوب و تلخی در سطح شهرستان باشیم.


کد مطلب: 435080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435080/هشدار-رئیس-شبکه-بهداشت-درمان-گچساران-کرونا-حال-اوج-گیری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1