کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی احکامی جداگانه‌ای صورت گرفت

مشاورین امور رسانه و تولید محتوا و آسیب‌شناسی «مهدی روشنفکر» منصوب شدند

30 ارديبهشت 1400 ساعت 23:58

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون طی احکام جداگانه‌ای مشاورین خود در امور رسانه و تولید محتوا و آسیب شناسی را منصوب کرد.


مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون طی احکام جداگانه‌ای مشاورین خود در امور رسانه و تولید محتوا و آسیب شناسی را منصوب کرد.
به گزارش کبنا،  در احکام مهدی روشنفکر آمده است؛
اهمیت و ارزش رسانه در دنیای کنونی امری غیر قابل انکار است و هر جامعه‌ای که در آن عرصه رسانه محدود باشد در پیشرفت و توسعه موفق نخواهد بود.
به درستی که رسانه رکن چهارم دموکراسی است و بازتاب و پیگیری مشکلات و مطالبات به حق جامعه بدون فرافکنی و سیاه‌نمایی از مهم‌ترین رسالت رسانه به شمار می‌رود.
بر این اساس، جهت خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و در راستای تعامل بهتر با اقشار مردم، رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی و با توجه به تجارب ارزشمند، تعهد و تخصص آقایان رحیم ابوذر و وحید زابلی سی‌سخت، را به ترتیب به عنوان مشاور خود در امور رسانه و مسئول تولید محتوا و آسیب‌شناسی، منصوب می‌نمایم، امید است که با استعانت از خداوند متعال در راستای هدف ارزشمند که همانا خدمت صادقانه به مردم است، موفق و موید باشید.
همچنین از زحمات بی شائبه و تلاش‌های دلسوزانه مسئول سابق رسانه جریان ندای وحدت جناب مسلم بهشتی که منشأ خیر و دستاوردهای زیادی در رسانه جریان بودند تشکر و قدردانی می‌گردد و برای ایشان در ادامه مسیر موفقیت‌های بیشتری را از خداوند متعال خواستاریم.
در پایان یادآور می‌شوم همکاری با رسانه‌ها برای انعکاس عملکردها، شناسایی و معرفی افراد نخبه سیاسی و علمی، شناسایی آسیب‌ها، مشکلات، پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق مردم بدون کوچکترین ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی، و هم‌زمان همکاری با مدیران دستگاه‌ها، با رعایت اخلاق مداری و به دور از هرگونه نگاه سیاسی، از مهم‌ترین وظایف محوله به شما عزیزان می‌باشد

رحیم ابوذر - مشاور امور رسانه‌ای مهدی روشنفکر



وحید زابلی سی‌سخت - مشاور تولید محتوا و آسیب شناسی رسانه

 


کد مطلب: 434407

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434407/مشاورین-امور-رسانه-تولید-محتوا-آسیب-شناسی-مهدی-روشنفکر-منصوب-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1