تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۳۲۹۲۲
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

امروز؛ جان باختن ۷ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
امروز؛ جان باختن ۷ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز یکشنبه (22 فروردین 1400) پرویز یزدان‌پناه گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.
وی اظهارکرد: ۵ نفر از فوت شدگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان گچساران، یک نفر مربوط به دهدشت و یک نفر مربوط به بویراحمد بوده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: همه اکنون ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر کرونای قطعی است همچنین ۲۲ نفر در بخش" ای سی یو"به سر می برند.
یزدان‌پناه تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پُر شدن هستند بنابراین از مردم استان می خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بطور کامل رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.
وی ادامه داد: بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و صبح امروز ۴ بیمار پذیرش کرده است، این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.
                          
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد اما باید قبل از اعزام بیماران با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.
یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم.
وی اظهارکرد: طی دو هفته پیش رو تعداد مرگ و میرهای کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز شروع شده است.

                
نام شما

آدرس ايميل شما

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1