کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

امروز؛ جان باختن ۷ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

22 فروردين 1400 ساعت 14:41

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر خبر داد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز یکشنبه (22 فروردین 1400) پرویز یزدان‌پناه گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.
وی اظهارکرد: ۵ نفر از فوت شدگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان گچساران، یک نفر مربوط به دهدشت و یک نفر مربوط به بویراحمد بوده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: همه اکنون ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر کرونای قطعی است همچنین ۲۲ نفر در بخش" ای سی یو"به سر می برند.
یزدان‌پناه تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پُر شدن هستند بنابراین از مردم استان می خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بطور کامل رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.
وی ادامه داد: بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و صبح امروز ۴ بیمار پذیرش کرده است، این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است.
                          
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد اما باید قبل از اعزام بیماران با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.
یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم.
وی اظهارکرد: طی دو هفته پیش رو تعداد مرگ و میرهای کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز شروع شده است.

                


کد مطلب: 432922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432922/امروز-جان-باختن-۷-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1