کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آگهی و تبلیغات /

یک نفتی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان شد

15 فروردين 1400 ساعت 1:12

یک نفتی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان شد


یک نفتی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان شد.
امین خاتونیان یکی از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان ثبت نام کرد.
امین خاتونیان دارای مدرک فوق لیسانس برق قدرت شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران واحد تعمیرات و همچنین از بازاریان خوش نام صنف الکتریکی می باشد.
مهندس  خاتونیان در گفتگو با کبنانیوز گفت:  به دعوت از دوستان، آشنایان، همکاران، بازار و اصناف، کارگران، جامعه بزرگ صنعت نفت گچساران، فرهنگیان، اقوام و ایلات مختلف، جمع کثیری از شهروندان گچسارانی برای ششمین  دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان ثبت نام کرد.
خاتونیان افزود: از آنجایی که آشنایی و آگاهی کاملی از مشکلات و معضلات شهری دارم در انتخابات شورای شهر دوگنبدان کاندید شدم.
این کارشناس شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: به دور از مسائل قومی و قبیله‌ای، خط و جناح و باند سیاسی و برای خدمت به  شهروندان وارد صحنه  ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان شدم  و برنامه‌ها و راهکارهای خود را از طریق پایگاه خبری کبنا نیوز برای عموم مطرح خواهم کرد.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان در پایان گفت: ان شاء الله با حمایت همه جانبه شهروندان با راهیابی به شورای شهر دوگنبدان فردی لایق و دلسوز، متعهد و متخصص و مطالبه گر حقوق شهروندان عزیز گچسارانی خواهم بود.


کد مطلب: 432653

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432653/یک-نفتی-کاندیدای-شورای-شهر-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1