تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۴۳۲۰۶۶
آگهی تبلیغات /

افتتاح اولین داروخانه آنلاین در کهگیلویه و بویراحمد

۵
افتتاح اولین داروخانه آنلاین در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛اولین داروخانه آنلاین استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا، داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی به منظور سهولت دسترسی، صرفه جویی در زمان و کاهش ریسک ابتلاء به بیماری­‌‌های خطرناکی مثل کرونا راه اندازی و افتتاح شد.
داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی به آدرس https://www.dsp24.ir و با دارا بودن تمامی محصولات غیردارویی مورد نظر شما، این امکان را در اختیار همشهریان درون استانی و برون استانی قرار می‌دهد تا به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات مورد نظر خود را تهیه و سفارش دهند.
دکتر میثم صیدالی در حاشیه مراسم رونمایی از داروخانه آنلاین (اینترنتی) استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش می‌ر‌سد. شامل انواع؛ محصولات آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، انواع مکمل‌های رژیم غذایی، غذای کودک و نوزاد می‌باشد که در انواع گوناگون، با برندها و قیمت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد، تا نوع دلخواه خود را به سادگی انتخاب نمائید.
وی گفت: قیمت محصولاتی که در داروخانه آنالین جهت فروش ارائه می شوند، کاملاً بر اساس قیمت‌های مصوب و تعیین شده است و تحت هیچ شرایطی شاهد قیمت‌های بالاتر از سایر فروشگاه‌های رسمی و یا داروخانه‌ها نخواهید بود.
دکتر صیدالی تصریح کرد: در این داروخانه کلیه محصولات بهداشتی، درمانی و دارویی مثل مکمل‌­هایی غذایی و بدنسازی در تمام ساعات شبانه روز قابل تهیه است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: داروخانه آنلاین شبانه روزی دکتر صیدالی امکان فروش داروهای نسخه‌ای را ندارند.
این داروخانه یکی از بهترین مجموعه‌های شناخته شده در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که دارای تأئیدیه سازمان غذا و دارو می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1