کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آگهی تبلیغات /

افتتاح اولین داروخانه آنلاین در کهگیلویه و بویراحمد

26 اسفند 1399 ساعت 1:50

اولین داروخانه آنلاین استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.


اولین داروخانه آنلاین استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا، داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی به منظور سهولت دسترسی، صرفه جویی در زمان و کاهش ریسک ابتلاء به بیماری­‌‌های خطرناکی مثل کرونا راه اندازی و افتتاح شد.
داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی به آدرس https://www.dsp24.ir و با دارا بودن تمامی محصولات غیردارویی مورد نظر شما، این امکان را در اختیار همشهریان درون استانی و برون استانی قرار می‌دهد تا به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات مورد نظر خود را تهیه و سفارش دهند.
دکتر میثم صیدالی در حاشیه مراسم رونمایی از داروخانه آنلاین (اینترنتی) استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش می‌ر‌سد. شامل انواع؛ محصولات آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، انواع مکمل‌های رژیم غذایی، غذای کودک و نوزاد می‌باشد که در انواع گوناگون، با برندها و قیمت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد، تا نوع دلخواه خود را به سادگی انتخاب نمائید.
وی گفت: قیمت محصولاتی که در داروخانه آنالین جهت فروش ارائه می شوند، کاملاً بر اساس قیمت‌های مصوب و تعیین شده است و تحت هیچ شرایطی شاهد قیمت‌های بالاتر از سایر فروشگاه‌های رسمی و یا داروخانه‌ها نخواهید بود.
دکتر صیدالی تصریح کرد: در این داروخانه کلیه محصولات بهداشتی، درمانی و دارویی مثل مکمل‌­هایی غذایی و بدنسازی در تمام ساعات شبانه روز قابل تهیه است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: داروخانه آنلاین شبانه روزی دکتر صیدالی امکان فروش داروهای نسخه‌ای را ندارند.
این داروخانه یکی از بهترین مجموعه‌های شناخته شده در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که دارای تأئیدیه سازمان غذا و دارو می‌باشد.


کد مطلب: 432066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432066/افتتاح-اولین-داروخانه-آنلاین-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1