تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۲۸۵۶۳
دادستان شهرستان بهمئی خبر داد؛

پرونده قضایی برای برگزارکنندگان جشن عروسی در بهمئی آماده صدور رای / هشدار به متخلفان

۰
پرونده قضایی برای برگزارکنندگان جشن عروسی در بهمئی آماده صدور رای / هشدار به متخلفان
کبنا ؛برخورد قاطع و اثرگذار قضایی با هنجار شکنان مقررات کرونایی و سلامت عمومی جامعه در شهرستان بهمئی صورت خواهد گرفت.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، دراین روزهای کرونایی، که بسیاری از مردم حتی به خاطر سلامتی خود، خانواده و دیگر افراد جامعه حتی از منزل بیرون نمی‌آیند، عده‌ای با پشت پا زدن به سلامت و بهداشت جامعه جشن‌های عروسی خود را با حضور جمعیت زیادی از فامیل و بستگان برگزار می‌کنند و معلوم نیست که چه بر سرشان بیاید.
عبدالله حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در همین رابطه در مصاحبه‌ای از تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان جشن عروسی در قلعه نادر این شهرستان خبر داد.
حبیبی منش اظهار کرد: به دنبال گزارش مرجع انتظامی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در روستای قلعه نادر این شهرستان، برای پدران عروس و داماد، داماد و یک نفر خواننده محلی پرونده قضایی تشکیل شده است.
حبیبی منش افزود: با توجه به توصیه‌های مرکز ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری هرگونه عروسی در منازل و ازدحام افراد در هر مراسم دیگری برخلاف مقررات مصوب ممنوع می‌باشد.
وی گفت: پرونده قضایی جشن عروسی قلعه نادر آماده صدور رأی است.
حبیبی منش ضمن توصیه مردم فهیم شهرستان بهمئی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: علاوه بر رعایت موارد بهداشتی، رعایت قوانین و مقررات نیز به جد توصیه می‌شود و شایسته است، به اطلاع مردم این شهرستان برسانم که، تمام مراسمات در حال برگزاری، تحت نظارت کامل مرجع انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان بوده و کاملاً رصد می‌شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات قضایی علاوه بر جشن‌های عروسی، شامل دیگر مراسمات نیز می‌شود و در همین رابطه، احدی از خواننده‌های محلی که در یک مراسم ترحیم، علی رغم تذکرات قبلی اقدام به خوانندگی کرده بود، برای این فرد پرونده‌ی قضایی تشکیل و بازداشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان با تأکید بر این که چنین رفتارهایی در قانون جرم انگاری گردیده و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود، گفت: در برخورد با متخلفان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قوانین و مقررات، هیچ گونه ارفاقی صورت نخواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
1