کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان شهرستان بهمئی خبر داد؛

پرونده قضایی برای برگزارکنندگان جشن عروسی در بهمئی آماده صدور رای / هشدار به متخلفان

25 آذر 1399 ساعت 14:43

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی گفت: به دنبال گزارش مرجع انتظامی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در روستای قلعه نادر این شهرستان، برای پدران عروس و داماد ،داماد و یک نفر خواننده محلی پرونده قضایی تشکیل شده است.


برخورد قاطع و اثرگذار قضایی با هنجار شکنان مقررات کرونایی و سلامت عمومی جامعه در شهرستان بهمئی صورت خواهد گرفت.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، دراین روزهای کرونایی، که بسیاری از مردم حتی به خاطر سلامتی خود، خانواده و دیگر افراد جامعه حتی از منزل بیرون نمی‌آیند، عده‌ای با پشت پا زدن به سلامت و بهداشت جامعه جشن‌های عروسی خود را با حضور جمعیت زیادی از فامیل و بستگان برگزار می‌کنند و معلوم نیست که چه بر سرشان بیاید.
عبدالله حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در همین رابطه در مصاحبه‌ای از تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان جشن عروسی در قلعه نادر این شهرستان خبر داد.
حبیبی منش اظهار کرد: به دنبال گزارش مرجع انتظامی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در روستای قلعه نادر این شهرستان، برای پدران عروس و داماد، داماد و یک نفر خواننده محلی پرونده قضایی تشکیل شده است.
حبیبی منش افزود: با توجه به توصیه‌های مرکز ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری هرگونه عروسی در منازل و ازدحام افراد در هر مراسم دیگری برخلاف مقررات مصوب ممنوع می‌باشد.
وی گفت: پرونده قضایی جشن عروسی قلعه نادر آماده صدور رأی است.
حبیبی منش ضمن توصیه مردم فهیم شهرستان بهمئی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: علاوه بر رعایت موارد بهداشتی، رعایت قوانین و مقررات نیز به جد توصیه می‌شود و شایسته است، به اطلاع مردم این شهرستان برسانم که، تمام مراسمات در حال برگزاری، تحت نظارت کامل مرجع انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان بوده و کاملاً رصد می‌شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات قضایی علاوه بر جشن‌های عروسی، شامل دیگر مراسمات نیز می‌شود و در همین رابطه، احدی از خواننده‌های محلی که در یک مراسم ترحیم، علی رغم تذکرات قبلی اقدام به خوانندگی کرده بود، برای این فرد پرونده‌ی قضایی تشکیل و بازداشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان با تأکید بر این که چنین رفتارهایی در قانون جرم انگاری گردیده و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود، گفت: در برخورد با متخلفان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قوانین و مقررات، هیچ گونه ارفاقی صورت نخواهد گرفت.


کد مطلب: 428563

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428563/پرونده-قضایی-برگزارکنندگان-جشن-عروسی-بهمئی-آماده-صدور-رای-هشدار-متخلفان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1