تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۲۸۳۳۹
در دیدار رئیس خانه مشارکت چرام با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مطرح شد

بیمارستان چرام نیازمند حضور بنیاد برکت است /سفرمدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)به شهرستان چرام

۲
۰
بیمارستان چرام نیازمند توجه بنیاد برکت
کبنا ؛رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان چرام در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه وبویراحمد خواستار حضور بنیاد برکت در ساخت بیمارستان چرام شد.
 به گزارش کبنا؛ رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان چرام امروز (۱۸ آذرماه ۹۹) در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بیان کرد: بیمارستان چرام مهم‌ترین مطالبه مردم چرام در حوزه سلامت است.
 علی یاری زاده در ابتدای این نشست با تبریک انتصاب امید بخش یکی از جوانان شایسته کهگیلویه وبویراحمد به عنوان اولین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: خانه مشارکت بحث نوپایی در نظام سلامت هست که اگر مردم وتشکل های مردمی در حوزه سلامت مشارکت کنند پیشرفت‌های خوبی در حوزه سلامت و بهداشت عمومی اتفاق می افتد.
 وی با اشاره به روند کند عملیات اجرایی پروژه بیمارستان چرام بیان کرد: در ابتدای کلنگ زنی این بیمارستان هم نماینده وقت مجلس شورای اسلامی و ایلامی رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان از مشارکت بنیاد برکت در ساخت بیمارستان چرام خبردادند اما در ادامه کار بنا به دلایلی که معلوم نشد بنیاد برکت از حضور در ساخت بیمارستان چرام کنار کشید.
 
رئیس خانه مشارکت چرام با اشاره به اینکه بیمارستان چرام از مطالبات اصلی اولویت دار مردم است اما متاسفانه در حوزه اجرا اقدام خاصی صورت نگرفته است از مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقاضا کرد تا شرایطی فراهم آورد که بنیادبرکت در ساخت واتمام پروژه بیمارستان چرام مشارکت داشته باشد.
 
یاری زاده با اشاره به مشکلات بعضی از روستاهای شهرستان چرام و بویژه روستای توگبری بیان کرد: علیرغم وعده‌های داده شده ولی بعضی مشکلات هنوز وجود دارد.
 وی از مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد که به شهرستان چرام سفری داشته و از نزدیک مشکلات ومطالبات مردم را بررسی و انشاالله حل نمایند..
 دکترشایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه وبویراحمد در ادامه این نشست با اشاره به اینکه ما در ابتدای راه هستیم و باید از این فرصت تاریخی برای رفع محرومیت‌ها استفاده کنیم بیان کرد: فعالیت‌های ما در حوزه‌های زیرساخت‌های بهداشتی؛ مدرسه سازی؛ خانه عالم ومسجد است.
 نادری با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت خود در استان کلیه پروژه‌های بنیاد برکت را تهیه و مطالعه کردم بیان کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان؛ ۸ پروژه داشتیم که ۶ پروژه در گچساران؛ ۱ پروژه در دیشموک و ۱ پروژه در لوداب بوده است.
وی افزود: در شهرستان چرام و در حوزه بهداشتی بنیاد برکت حضور ندارد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به بحث بیمارستان چرام تاکید کرد: نیاز هست در این خصوص در شهرستان نامه ودرخواستی برای حضور بنیاد برکت در ساخت بیمارستان چرام تهیه و به مرکز ارسال شود قطعاً ما هم پیگیری می‌کنیم که بتوانیم در این زمینه کمک کنیم.
نادری در خصوص مشکلات روستاهای چرام و بویژه توگبری گفت: حتماً در بازدیدی که به چرام داریم انشاالله بازدیدی از «توگبری» خواهیم داشت تا از نزدیک مشکلات را بررسی کنیم.
 
وی با اشاره به فعالیت و مشارکت همه مردم برای کاهش مشکلات و کمک به اقشار ضعیف ونیازمند بیان کرد: ما شبکه خوبی در چرام داریم که فعالیت این شبکه با مدیریت احسان مرادی اقدامات خوبی انجام داده است.
 
نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه وبویراحمد در پایان این نشست بیان کرد: ما در ابتدای راه هستیم و انشاالله به همه مناطق وشهرستان ها سفر می‌کنیم و باید از این فرصت تاریخی برای محرومیت زدایی و کمک به توسعه استان استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدرضاداودی
Iran, Islamic Republic of
سلام جوانی فقیریتیم ازکارافتاده دارای بیماری بی اختیاری ودیسک کمرشدیدم ومتاهلم نه یخچالی نه کولرگازی نه تلویزیونی داریم لطفا کمکم کنید،کدملیم،۳۵۹۱۵۴۲۲۸۸،ش ازمیناب تیرور،هرمزگان
راضیه داودی
Iran, Islamic Republic of
سلام دختری یتیمم ازکودکی پدری نداشتم،بخاطرنداشتن جهیزیه یکسال وبیشتردرعقدمانده ام لطفا کمکم کنید،کدملیم ۳۵۹۱۶۸۲۳۳۰،ش ت،۰۹۳۹۲۶۰۵۹۰۸،تاکی منتظرکمک شماباشیم،نیازمندواقعی ماییم
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
1