تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۰۵۵۷۳
در جمع فعالان فرهنگی مطرح شد

آیت‌الله ملک‌حسینی: کسانی که به انقلابی‌گری وانمود می‌کنند، به زودی از چرخه انقلاب خارج می‌شوند

۰
آیت‌الله ملک‌حسینی: کسانی که به انقلابی‌گری وانمود می‌کنند، به زودی از چرخه انقلاب خارج می‌شوند
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که وانمود به انقلابی گری می‌کنند به مرور زمان طرد و از چرخه نیروهای انقلاب خارج خواهند شد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در همایش فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، مقدس، بلند و متعالی است.
وی افزود: کشور و ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز در آغاز راه است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: توجه به چنین نکته مهمی سبب می‌شود که مدیران اجرایی کشور و استان در زمینه فعالیت‌های انجام شده و میزان خدمت رسانی به مردم دچار غرور و بزرگ بینی نشوند.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: ملت ایران به طور عالمانه و مردانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از آنها دفاع می‌کنند.
وی ابراز داشت: نظام و انقلاب به کوری چشم دشمنان مسیر خود را باصلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و قله‌های ترقی را نیز یکی پس از دیگری خواهد پیمود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حساس‌ترین دوره تاریخ انقلاب بوده و یک نقطه عطف محسوب می‌شود.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است.
وی افزود: یکی از مهمترین پیام‌های 40 سالگی انقلاب آن است که ملت ایران توان مقابله با دشمنان را دارند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: استکبار جهانی در برابر مقاومت جانانه ملت ایران دچار شکست خواهد شد و این یکی دیگر از پیام‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب است.
وی ابراز داشت: بیان خدمات 40 ساله انقلاب باید ملموس و عینی باشد تا نسل جوان کشور و کهگیلویه و بویراحمد که دوران شکل گیری و پیروزی آن را درک نکرده بیش از پیش آگاه شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را علاوه بر مردم ایران به ملت‌هایی که با الگوگیری از آن مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند نیز گزارش داد.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: یکی از روش‌های بیان خدمات نظام و انقلاب مقایسه وضعیت کشور با دیگر کشورها و نشان دادن جایگاه کنونی ایران در جهان است.
وی افزود: پیشرفت‌های چهار دهه اخیر کشور در زمینه‌های مختلف جهشی و به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این پیشرفت‌ها در عین استقلال، عزت و شرافت ملت ایران است در حالی که در دوران رژیم پهلوی وابستگی کشور به بیگانگان لحظه به لحظه شدیدتر می‌شد.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: مقایسه وضعیت کشور پس از انقلاب با دوران قبل از آن روش دیگری برای بیان خدمات نظام و انقلاب است که باید منصفانه و دقیق باشد.
وی ابراز داشت: این مقایسه‌ها در راستای دفاع از عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب و ایجاد روحیه امید، نشاط و شادی هر چه بیشتر بین ملت ایران است.
آیت الله ملک حسینی گفت: جشن‌های 40 سالگی انقلاب باید متمایزتر از سال‌های قبل در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برگزاری 500 گفتمان دینی در مدارس مقطع متوسطه دوم این استان با موضوع انقلاب و بیان دستاوردهای 40 ساله آن از سوی این اداره کل برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.
حجت الاسلام حمید برازش اظهار داشت: این تعداد گفتمان دینی تا روزهای باقیمانده به ایام الله دهه فجر امسال و با حضور روحانیان اعزامی از قم برگزار می‌شوند.
وی افزود: همایش‌های توجیهی ویژه مربیان امور تربیتی و پرورشی اداره‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی در مراکز هشت شهرستان این استان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد در مدارس نقاط مختلف استان اقدام به تبیین خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب می‌کنند.
حجت الاسلام برازش عنوان کرد: کتاب عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در 40 سال گذشته تا 2 هفته آینده چاپ می‌شود.
وی ابراز داشت: سه سال گذشته حدود 9 میلیارد ریال تجهیزات به اداره‌های تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد داده شده است.
حجت الاسلام برازش گفت: حدود پنج هزار پوستر و تعدادی سی.دی با موضوع حماسه 9 دی و شعارهای مربوط به آن از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده که به زودی بین مردم استان توزیع می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1