کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع فعالان فرهنگی مطرح شد

آیت‌الله ملک‌حسینی: کسانی که به انقلابی‌گری وانمود می‌کنند، به زودی از چرخه انقلاب خارج می‌شوند

28 آذر 1397 ساعت 15:57

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که وانمود به انقلابی گری می‌کنند به مرور زمان طرد و از چرخه نیروهای انقلاب خارج خواهند شد.



نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که وانمود به انقلابی گری می‌کنند به مرور زمان طرد و از چرخه نیروهای انقلاب خارج خواهند شد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در همایش فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، مقدس، بلند و متعالی است.
وی افزود: کشور و ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز در آغاز راه است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: توجه به چنین نکته مهمی سبب می‌شود که مدیران اجرایی کشور و استان در زمینه فعالیت‌های انجام شده و میزان خدمت رسانی به مردم دچار غرور و بزرگ بینی نشوند.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: ملت ایران به طور عالمانه و مردانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از آنها دفاع می‌کنند.
وی ابراز داشت: نظام و انقلاب به کوری چشم دشمنان مسیر خود را باصلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و قله‌های ترقی را نیز یکی پس از دیگری خواهد پیمود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حساس‌ترین دوره تاریخ انقلاب بوده و یک نقطه عطف محسوب می‌شود.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است.
وی افزود: یکی از مهمترین پیام‌های 40 سالگی انقلاب آن است که ملت ایران توان مقابله با دشمنان را دارند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: استکبار جهانی در برابر مقاومت جانانه ملت ایران دچار شکست خواهد شد و این یکی دیگر از پیام‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب است.
وی ابراز داشت: بیان خدمات 40 ساله انقلاب باید ملموس و عینی باشد تا نسل جوان کشور و کهگیلویه و بویراحمد که دوران شکل گیری و پیروزی آن را درک نکرده بیش از پیش آگاه شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را علاوه بر مردم ایران به ملت‌هایی که با الگوگیری از آن مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند نیز گزارش داد.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: یکی از روش‌های بیان خدمات نظام و انقلاب مقایسه وضعیت کشور با دیگر کشورها و نشان دادن جایگاه کنونی ایران در جهان است.
وی افزود: پیشرفت‌های چهار دهه اخیر کشور در زمینه‌های مختلف جهشی و به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این پیشرفت‌ها در عین استقلال، عزت و شرافت ملت ایران است در حالی که در دوران رژیم پهلوی وابستگی کشور به بیگانگان لحظه به لحظه شدیدتر می‌شد.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: مقایسه وضعیت کشور پس از انقلاب با دوران قبل از آن روش دیگری برای بیان خدمات نظام و انقلاب است که باید منصفانه و دقیق باشد.
وی ابراز داشت: این مقایسه‌ها در راستای دفاع از عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب و ایجاد روحیه امید، نشاط و شادی هر چه بیشتر بین ملت ایران است.
آیت الله ملک حسینی گفت: جشن‌های 40 سالگی انقلاب باید متمایزتر از سال‌های قبل در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برگزاری 500 گفتمان دینی در مدارس مقطع متوسطه دوم این استان با موضوع انقلاب و بیان دستاوردهای 40 ساله آن از سوی این اداره کل برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.
حجت الاسلام حمید برازش اظهار داشت: این تعداد گفتمان دینی تا روزهای باقیمانده به ایام الله دهه فجر امسال و با حضور روحانیان اعزامی از قم برگزار می‌شوند.
وی افزود: همایش‌های توجیهی ویژه مربیان امور تربیتی و پرورشی اداره‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی در مراکز هشت شهرستان این استان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد در مدارس نقاط مختلف استان اقدام به تبیین خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب می‌کنند.
حجت الاسلام برازش عنوان کرد: کتاب عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در 40 سال گذشته تا 2 هفته آینده چاپ می‌شود.
وی ابراز داشت: سه سال گذشته حدود 9 میلیارد ریال تجهیزات به اداره‌های تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد داده شده است.
حجت الاسلام برازش گفت: حدود پنج هزار پوستر و تعدادی سی.دی با موضوع حماسه 9 دی و شعارهای مربوط به آن از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده که به زودی بین مردم استان توزیع می‌شود.
 


کد مطلب: 405573

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405573/آیت-الله-ملک-حسینی-کسانی-انقلابی-گری-وانمود-می-کنند-زودی-چرخه-انقلاب-خارج-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1