کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی کبنانیوز؛

یک جوان دهه 60 رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد شد (+ عکس)

21 آبان 1397 ساعت 16:38

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.، او متولد یک شهریورماه 64 و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و صنعتی است. از او می توان به عنوان جوان ترین مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد نام برد.


رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، دقایقی پیش با حکم حمیدرضا طیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کشور، سید محمد قائم کاظمی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کاظمی که پیش از این مسوولیت معاونت پشتیبانی، امور اداری، حوزه ریاست و ... را بر عهده داشت، جایگزین محمد سبحانی رئیس سابق جهاد دانشگاهی شد.
کاظمی متولد یک شهریورماه 64 و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و صنعتی است. از او می توان به عنوان جوان ترین مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد نام برد.
وی از نیروهای جوان و حامی دولت تدبیر و امید بود و اهل روستای سادات بیدک از توابع شهرستان باشت است.
به گزارش کبنا، پیش از کاظمی، دکتر محمد سبحانی به مدت دو سال و ۶ ماه ریاست جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت که بازنشسته شد.

دکتر طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور در نامه ای خطاب به دکتر محمد سبحانی رئیس سابق این واحد از وی بابت تلاشهای و خدماتش در دوران تصدی ریاست جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد.
در دوران صدارت علی محمد احمدی بر استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار یک زن به عنوان فرماندار در شهرستان دنا منصوب شد. همچنین جوانانی همانند محمود پیروزه به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان، عظیمی فر به عنوان مدیرکل حراست استانداری و جنتی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن روستایی منصوب شدند. رویکرد جدید تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب مدیران و بها دادن به جوانان قابل تقدیر است.

 
زمان و مکان مراسم تودیع و معارفه به زودی اعلام می‌شود.


کد مطلب: 404475

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404475/یک-جوان-دهه-60-رئیس-جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1