تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۰۲۷۴۴
روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد؛

سخنان استاندار هیچ ربطی به گچساران نداشت / این شهرستان استحقاق «منطقه ویژه اقتصادی» را دارد

۳
۰
سخنان استاندار هیچ ربطی به گچساران نداشت / این شهرستان استحقاق «منطقه ویژه اقتصادی» را دارد
کبنا ؛روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به خبر سایت کبنا نیوز با عنوان «نظر مخالف استاندار کهگیلویه و بویراحمد با «تاجگردون»؛ منطقه ویژه اقتصادی معبری برای عروسک چینی و شکلات است» [کلیک کنید] واکنش نشان داد.

به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛ عصر روز دوشنبه خبری توسط سایت کبنا نیوز در خصوص «منطقه ویژه اقتصادی گچساران» [کلیک کنید] از نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت منتشر شد که لازم است نکاتی پیرامون این موضوع بیان شود.
۱- در این نشست مباحثی مبسوط پیرامون رونق کسب و کار و تسهیل سرمایه گذاری مطرح و در حاشیه مباحث و دستور کار جلسه، اشاره‌ای کوتاه به غلبه واردات بر صادرات در برخی مناطق آزاد (نه مناطق ویژه اقتصادی) شد و این موضوع هیچ ارتباطی با استان و تبدیل شدن یکی از شهرستانها به منطقه ویژه اقتصادی نداشته و خبرنگار در گزارش منتشره تلاش وافری دارد این دو را به هم ربط دهد.
۲- مجموعه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از اتفاق به وجود آمده برای گچساران بسیار خرسند اند و تبدیل شدن این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی را فرصتی مغتنم دانسته و تلاش خود را مصروف ایجاد زیر ساخت‌ها برای تحقق این مهم خواهند کرد، چرا که گچساران با موقعیتی استراتژیک در بین سه استان مهم کشور و نزدیکی به دریا و همچنین ظرفیت‌های کم نظیری چون نفت و گاز، باغداری و کشاورزی استحقاق این مهم را داشته و دارد و منافع بلند مدت آن برای همه مناطق استان خواهد بود.
۳- تنزل دادن مباحث تخصصی اقتصادی و بهره برداری از برخی نظرات فنی و ارتباط دادن آن به موضوعات حاشیه‌ای، با ترفندهای رسانه‌ای در جهت انشقاق بین مسئولین نه تنها مغایر با اخلاق رسانه‌ای است بلکه حرکتی بر خلاف مصالح و منافع مردم استان بوده و نتیجه‌ای جز استمرار محرومیتهای استان ندارد.
لازم است رسانه‌های استان که باید مروج انسجام و اتحاد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و مقوم اخلاق مداری و مردم سالاری باشند، از سیاست زدگی که آفت رشد و تعالی و عامل محرومیتها و عقب ماندگی‌هاست، اجتناب کنند و به رسالت واقعی خود بپردازند.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
United States
مردم باید بدانند که منطقه آزاد با منطقه اقتصادی ویژه دو مقوله جداگانه..آزاد مثل ارس.... اقتصادی مثل ماهشهر..ی سری معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم می‌کند..اگر تحریم ها اجازه بده..و قرار نیست جنس بنجل چینی وارد بشه ..
کارمند
United States
از چه. استاندار معلومه باید ..ی نداره و. فقط بواسطه تاجگردون هست
آزاد اندیش
Iran, Islamic Republic of
همزمان با گچساران دهها منطقه در کشور هم صاحب این امتیاز شدند،اما گذشت زمان ثابت خواهد کرد که آیا واقعا این طرحها، مشکل مردم محروم را برطرف می کند یانه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1