کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد؛

سخنان استاندار هیچ ربطی به گچساران نداشت / این شهرستان استحقاق «منطقه ویژه اقتصادی» را دارد

13 شهريور 1397 ساعت 0:24

گچساران با موقعیتی استراتژیک در بین سه استان مهم کشور و نزدیکی به دریا و همچنین ظرفیت‌های کم نظیری چون نفت و گاز، باغداری و کشاورزی استحقاق منطقه ویژه اقتصادی را داشته و دارد و منافع بلند مدت آن برای همه مناطق استان خواهد بود.


روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به خبر سایت کبنانیوز با عنوان «نظر مخالف استاندار کهگیلویه و بویراحمد با «تاجگردون»؛ منطقه ویژه اقتصادی معبری برای عروسک چینی و شکلات است» [کلیک کنید] واکنش نشان داد.

به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛ عصر روز دوشنبه خبری توسط سایت کبنانیوز در خصوص «منطقه ویژه اقتصادی گچساران» [کلیک کنید] از نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت منتشر شد که لازم است نکاتی پیرامون این موضوع بیان شود.
۱- در این نشست مباحثی مبسوط پیرامون رونق کسب و کار و تسهیل سرمایه گذاری مطرح و در حاشیه مباحث و دستور کار جلسه، اشاره‌ای کوتاه به غلبه واردات بر صادرات در برخی مناطق آزاد (نه مناطق ویژه اقتصادی) شد و این موضوع هیچ ارتباطی با استان و تبدیل شدن یکی از شهرستانها به منطقه ویژه اقتصادی نداشته و خبرنگار در گزارش منتشره تلاش وافری دارد این دو را به هم ربط دهد.
۲- مجموعه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از اتفاق به وجود آمده برای گچساران بسیار خرسند اند و تبدیل شدن این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی را فرصتی مغتنم دانسته و تلاش خود را مصروف ایجاد زیر ساخت‌ها برای تحقق این مهم خواهند کرد، چرا که گچساران با موقعیتی استراتژیک در بین سه استان مهم کشور و نزدیکی به دریا و همچنین ظرفیت‌های کم نظیری چون نفت و گاز، باغداری و کشاورزی استحقاق این مهم را داشته و دارد و منافع بلند مدت آن برای همه مناطق استان خواهد بود.
۳- تنزل دادن مباحث تخصصی اقتصادی و بهره برداری از برخی نظرات فنی و ارتباط دادن آن به موضوعات حاشیه‌ای، با ترفندهای رسانه‌ای در جهت انشقاق بین مسئولین نه تنها مغایر با اخلاق رسانه‌ای است بلکه حرکتی بر خلاف مصالح و منافع مردم استان بوده و نتیجه‌ای جز استمرار محرومیتهای استان ندارد.
لازم است رسانه‌های استان که باید مروج انسجام و اتحاد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و مقوم اخلاق مداری و مردم سالاری باشند، از سیاست زدگی که آفت رشد و تعالی و عامل محرومیتها و عقب ماندگی‌هاست، اجتناب کنند و به رسالت واقعی خود بپردازند.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 402744

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402744/سخنان-استاندار-هیچ-ربطی-گچساران-نداشت-این-شهرستان-استحقاق-منطقه-ویژه-اقتصادی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1