تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۲۹۵

جهان مرگ بن سلمان را باور کرد! / اروپایی ها هم واکنش نشان دادند

۰
جهان مرگ بن سلمان را باور کرد! / اروپایی ها هم واکنش نشان دادند
کبنا ؛در چند عکس انگشت‌شماری که از بن‌سلمان منتشر شده هیچ مدرکی مبنی بر به روز بودن آنها وجود ندارد. حتی ولیعهد پیشین عربستان که بعد از برکناری ناگهانی‌اش از قدرت رابطه تیره و تاری با راس حاکمیت سعودی دارد خبر از قدیمی و غیر مستند بودن این عکس‌ها داده است. در پوشش رسانه‌ای وسیع مطبوعات خاورمیانه و جهان در مورد احتمال قریب به یقین مرگ بن سلمان به این موضوع بارها اشاره شده است که اگر ولیعهد سعودی امکان رد شایعات در مورد مرگش را دارد و در قید حیات است چرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نمی‌دهد و با حضور در مکانی عمومی زنده بودنش را اثبات نمی‌کند؟
Dd1JLybV4AEcHMN
در آخرین نمایش سعودی‌ها برای نشان دادن اینکه بن سلمان نمرده است دیروز در توئیتر عکسی از او منتشر شد که ادعا می‌شد تازه در جده گرفته شده است. اما چیزی که جالب است واکنش کاربران توئیتر از همه جای دنیا به این توئیت ساختگی است. مردم از کشورهای مختلف سیل سوال‌ها و نظرها را روانه این عکس کرده‌اند. در حالیکه بعضی‌ها به دلیل وضعیت عجیب صحنه که درخت پشت سر بن سلمان در یک عکس هست و در دیگری نیست و همچنین غیرعادی بودن طرز قرارگیری صندلی‌ها ، احتمال فتوشاپ بودن عکس را مطرح می‌کنند، عده دیگری در مورد تاریخ گرفته شدن عکس مشکوک هستند. یکی از کاربرها پرسیده: چرا از خودت ویدیویی منتشر نمی‌کنی؟ اینطور می‌توانستی دروغت را ثابت کنی! درخواست ویدیو از طرف ده‌ها کاربر دیگر هم مطرح شده است. یک خانم چینی هم نوشته است: او صددرصد مرده است. حالت فتوشاپی عکس این را اثبات می‌کند!
همزمان با این خانم چینی خیلی ها از اروپا و امریکا نیز نوشته اند مطمئن هستند بن سلمان مُرده است!
کاربر دیگری از آمریکا به استناد از نیویورک آبزرور خبر مرگ بن سلمان به ضرب 2 گلوله را موثق می‌داند و گفته در غیر این صورت سعودی‌ها کاری برای رد این خبر می‌کردند.
حرف مشترک تمام کاربرها که از جاهای مختلف دنیا حتی اروپا و آمریکا هستند این است که اگر بن سلمان زنده و سلامت بود به راحتی می‌توانست خط بطلانی بر تمام اخبار مرگش بکشد و کشورش را از این بلاتکلیفی نجات بدهد و اگر این کار را نمی‌کند یعنی یک جای کار بدجوری می‌لنگد.
باید منتظر ماند و دید که حرکت بعدی سعودی‌ها در این نمایش پنهان کردن مرگ ولیعهدشان چه خواهد بود.
Untitled-1 Vasily-The-Killer یبیثقب
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1