تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۷۷۸۰۸
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

تصاویر و فیلم | اجتماع بزرگ فرهنگیان حامیان دکتر جلیلی در یاسوج | هدایتخواه: ایشان به هیچ عنوان سیاست های کلی مقام معظم رهبری که مدام از آن حرف می زند را قبول ندارند /کسانی که از صندوق رأی قهر کرده اند، آیا به خاطر سه سال دولت آقای رئیسی بوده؟ / ادعا می کند که طرفدار زنان هستم؛ طرفداری از سلمان خدادادی را یادمان نرفته است / کشوری که می گویند در قفس است در مدت کوتاه 2 ساله عضو دو سازمان بین المللی شد که نزدیک به نیمی از کشورهای جهان عضو این دو سازمان بریکس و شانگهای هستند

۲
کبنا ؛
اجتماع بزرگ فرهنگیان حامیان دکتر جلیلی در یاسوج در حال برگزاری است.
  

به گزارش کبنا نیوز، اجتماع بزرگ فرهنگیان حامیان دکتر جلیلی در یاسوج با حضور دکتر ستاری فرد معاون وزیر آموزش وپرورش در حال برگزاری است.
ستار هدایتخواه گفت: انتخاب امانت است، فرمان صریح خداوند این است که امانت را به اهل آن بسپاریم. اهل کسی است که در ابعاد مختلف صلاحیت برای احراز آن جایگاه را داشته باشد.
هدایتخواه بیان کرد: اگر کسی در سپردن مسئولیت به افراد، به کسی رأی بدهد که می داند شایسته تر از او هم هست، به خدا و رسول خدا و مومنین خیانت کرده است. رأی دادن امانت است چرا که سرنوشت امت را مشخص می کند و رأی دادن روی این سرنوشت تاثیرگذار است.
در یکی دو روز آینده موقعیتی را در پیش داریم که موقعیت امت اسلامی متأثر از آن خواهد بود، بصیرت یعنی اینکه وظیفه ما حضور در انتخابات و آگاهی دادن به مردم برای انتخاب اصلح است.
واقعیت این است که رقابت موجود، رقابت میان دو گفتمان است که در سالهای اخیر در دو دولت تجلی پیدا کرده است، یکی دولت آقای رئیسی، دیگری دولت آقای روحانی.
اگر بخواهیم دولت آقای روحانی را توصیف کنیم، این دولت دولت خسارت است، چند مورد را اشاره می کنم، بیش از 18 میلیار دلار از سرمایه های ککشور را در قالب ارز 4200 تومان برباد دادند، بیش از 60 تن طلای مملکت را به غارت بردند، با همه محدودیت هایی که وجود داشت و نتوانستند آن را برطرف کنند، در دو سال آخر نزدیک به 400 میلیون بشکه نفت فروختند، بشکه ای بین 20 تا 30 دلار. اگر با الان که نفت بشکه ای 80 دلار فروخته می شود، یعنی 20 میلیارد دلار از سرمایه های کشور به جیب بیگانگان رفت.
وی گفت: خسارت های ناشی از تعطیلی دولت، تعطیلی ساخت مسکن، وزیر دولت افتخار می کرد که من هیچ مسکنی نساختم، تعطیلی رشد اقتصادی، تعطیلی فروش نفت، دولتی که ادعا می کرد زبان دنیا را می فهمد و مردم را می فهمد فروش نفت به حدود 300 هزار بشکه در روز رسید. تعطیلی بسیاری از واحدهای صنعتی، مثل تعطیلی هپکو، تعطیلی کارخانه قند، که در دوره آقای روحانی واگذاری معیوبی صورت گرفت، که مشکلاتی ایجاد کرد و در دولت شهید رئیسی احیا شد. تعطیلی فعالیت های هسته ای، مثل آب سنگین اراک که در آن بتن ریختند، سانتریفیوژهای نطنز را جمع کردند، غنی سازی 20 درصدی را از بین بردند، تعطیلی خرید واکسن به بهانه اینکه fatf را نپذیرفته ایم، تعطیلی ارتباط با اکثر کشورهای دنیا و به ویژه کشورهای همسایه، تعطیلی پروژه های عمرانی و بزرگ کشور، تعطیلی برنامه 5 ساله کشور، می گفتند ما برنامه 5 ساله را قبول نداریم، اگر تمام این تعطیلی ها را محاسبه کنید هزاران میلیارد خسارت به کشور وارد شد.
ویژگی دیگر دولت در مورد ارتباط با دنیا، نگاه خودتحقیری و ذلت آمیز بود، نگاهی که می گفت با لبخند مشکلات را حل می کنیم، نگاهی که امروز می گوید ما در قفس هستیم. دولت آقای رئیسی اگر بخواهد این خسارت ها را جبران کند قطعا زمانبر است، از طرف دیگر سعی کردند خسارت ها را تا حدود زیادی جبران کنند، و این تعطیلی ها را به حرکت شبانه روزی مجاهدآمیز تبدیل کرد، که در طول 1000 روز 8 هزار واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل را احیا کرد، به برخی استان ها دو بار و به برخی استان ها برای حل مشکلات مردم 3 تا 7 بار سفر کرد.
در حالی که وزرای دولت روحانی می گفتند ما نمی توانیم با ایشان به راحتی ارتباط برقرار کنیم، چون تعطیل بود. کشوری که می گویند در قفس است در مدت کوتاه 2 ساله عضو دو سازمان بین المللی شد که نزدیک به نیمی از کشورهای جهان عضو این دو سازمان بریکس و شانگهای هستند.
روابط با کشورهای منطقه را فعال کرد و برخی کشورهایی که 20 تا 30 سال با ما قطع ارتباط بودند الان پیشنهاد می دهند و واسطه می فرستند که ارتباط برقرار شود. بحث هسته ای ما فعال شد و الان غنی سازی 60 درصد داریم. رقابتی که وجود دارد امتداد روحانی و امتداد رئیسی است.
به مدت 8 سال میزان یارانه را تغییر ندادند، و شهید رئیسی تا ده برابر یارانه را افزایش داد. تورم در دوره شهید رئیسی پایین است، البته جبران خسارت ها زمانبر است. تورم 60 درصد دوره روحانی الان کمتر از 40 درصد است.
مقام معظم رهبری که بر وضعیت کشور اشراف دارند بیان کردند اگر دولت شهید رئیسی تداوم پیدا می کرد مشکلات اقتصادی حل می شد. در مورد آقای جلیلی معتقدم و با اطلاع عرض می کنم، از نظر برنامه داشتن از آیت الله رئیسی آماده تر است، ایشان 10 سال است که کار کرده و مشکلات را می شناسد. ایشان مسلط بر مسائل کشور است.
در دوره ای که با آقای پزشکیان در مجلس بودیم، ندیدم در هیچ کدام از طرح ها و لوایح به عنوان نظر کارشناسی و تخصصی اظهارنظر کند. البته در نطق هایشان همیشه همین حرف ها را می زدند که به مردم ظلم شده و غیره.
ایشان به هیچ عنوان سیاست های کلی مقام معظم رهبری که مدام از آن حرف می زند را قبول ندارند، حتی دیشب هم گفت، مقام معظم رهبری فرموده اند سیاست های کلی رشد 60 درصدی تولید و اقتصاد است، ایشان می گفت نه من قبول ندارم ،چنین چیزی اتفاق نمی افتد.
بنده در برخی مباحث با ایشان بحث کردم و می دانم. ادعا می کند که طرفدار زنان هستم، در دوره نمایندگی بنده، یکی از نمایندگان به خانمی تعرض کرده بود، در جلسه غیرعلنی اعتبارنامه ایشان را بررسی کردیم، و زمان رأی دادن، آقای پزشکیان از آقای سلمان خدادادی به دلیل ترک زبان بودن طرفداری کرد، طرفداری ایشان یادمان نرفته، آن خانم کشته شد و خودکشی کرد. ایشان صداقتی ندارد.
دامن زدن به مسائل قومی و مذهبی یعنی دامن زدن به تجزیه ایران. باید در این مدت تلاش کنیم و مردم را دعوت کنیم، کسانی که از صندوق رأی قهر کرده اند، آیا به خاطر سه سال دولت آقای رئیسی بوده؟ یا بخاطر 8 سال قبل از آن؟ یا بخاطر 32 سالی که در دست آقایان بوده است؟ اگر قرار است اتفاقی بیافتد در سایه انتخاب صحیح است. آقای جلیلی برای تک تک مشکلات کشور برنامه دارد و مسائل کشور را ریشه یابی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهرهای سوخته ،پخته
Iran, Islamic Republic of
این فرهنگی ها نماینده همه فرهنگی هادنیستند اینها بخشی از جریان فرهنگی هستند.
اقای پزشکیان برنده هست.
Iran, Islamic Republic of
تندروی افراط فرصت طلبی افت هست.دین داری فقط ظاهر دین نیست.دین باید باطنی و ذاتی و عمیق و ریشه دار باشد.لعنت بر فرصت طلبی و به هر رنگی در امدن
ساری
Iran, Islamic Republic of
پزشکیان برندست .ایران او را میخواند
Iran, Islamic Republic of
نتونستی حقوق معلم هارو بدی کافی نبود
شایان
Iran, Islamic Republic of
نظافت خیلی خوبه
سید
خدا وکیلی هرچه آدم بیسواد است اینجا جمع شده اخه هدایت خواه کی تو را فبول داره
Iran, Islamic Republic of
آخ که قدرت میز و رانت و زد وبند ایمان افراد را. هم رانتی و آفتاب گردون می‌کند
Iran, Islamic Republic of
مردمی که پای صندوق نیامدن دقیقا بخاطر وجود جنابعالی ولیلی وامثالهم نیامدن برا اینکه تو صورت ملت نگاه می‌کنید وحقیقت وارو نه جلوه میدین مردم زیر بار گرانی سه ساله ریسی له شدن شما میگید شکوفایی اقتصاد ورفته مردم
نیک
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر هدایت خواه عزیز
دوران مجلس شما چرا زبان سکوت داشتید
حساب و کتاب نفت نمیکردین؟
چرا کهگیلویه و بویراحمد رو از مناطق محروم خارج کردی؟
ظلم کردی که حالا استان توسعه یافته لقب گرفتیم.
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
هدایت جان چه اجباری داری اخرتت را بسوزانی برا دیگرانی که مشکلی ندارند؟؟؟
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
فایل های مرتبط
1