تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۲
کد مطلب : ۴۷۷۸۴۲
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | جزییات سفر پزشکیان به ارومیه / پزشکیان: با بستن مرزها کار به جایی نمی‌رسد / فکر می‌کنند فقط خودشان انقلابی هستند و بقیه ضد انقلاب

۰
کبنا ؛ سفر انتخاباتی «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات انتخابات ریاست جمهوری در فاصله ۱۹ ساعت مانده به پایان زمان تبلیغات بعداز ظهر چهارشنبه - ۱۳ تیر- به ارومیه رسید.
به گزارش کبنا، شهروندان آذربایجان غربی از سراسر استان برای دیدار با مسعود پزشکیان از صبح روز چهارشنبه - ۱۳ تیر- با پلاکاردهای مختص شهرستان خود به ارومیه آمده اند.
     
هموطنانی کرد مهاباد در بخشی از سالن جمع شده بودند، و با نوشته‌هایی در حمایت از پزشکیان، شعار می دادند «مهاباد بیدار است حامی انقلاب است».
       
تجمع و حضور آذربایجانی ها در سراسر استان در سالن ۲هزار نفری خانه جوان ارومیه به حدی است که محوطه خانه جوان مملو از جمعیت هواداران است.  امکان ورود و خروج از سالن وجود ندارد و ظرفیت سالن بیش از ۲هزار نفر تکمیل شده است.
مردم بیرون محوطه خانه جوان ارومیه جمع شده‌اند، هوادارانی جشن و پایکوبی می کنند و منتظر ورود پزشکیان هستند، این سرآغاز یک جشن بزرگ در روز جمعه است.
پزشکیان پس از یک ساعت و ۱۵ دقیقه توانست مسیر ۲۰ دقیقه ای را طی کند و به سالن ۲ هزار نفری خانه جوان ارومیه برسد. 
       
همه برای ایران آمده ایم
ارومیه‌ای ها با پرچم‌هایی که روی آن نوشته همه برای ایران آمده‌ایم در سالن ۲هزار نفر ی ارومیه آماده استقبال از آقای پزشکیان هستند
     
با حضور دختر  پزشکیان در جمع شهروندان ارومیه ای حاضران شعار دادند: «آذربایجان قیزلاری گویلرین اولدوزلاری»
پزشکیان در میان سخنرانی با تقدیر از حضور مردم شعر معروف حیدربابا از استاد شهریار را میان همشهریان و طرفداران خود خواند. 
پزشکیان: با بستن مرزها کار به جایی نمی‌رسد/ صدای محرومان خواهم بود+ فیلم
مسعود پزشکیان که به ارومیه سفر کرده است، بعد از ظهر چهارشنبه - ۱۳ تیر- در جمع گروه‌های مختلف مردمی از سراسر استان آذربایجان
غربی در خانه جوان در ارومیه، اظهار داشت: شهیدان متعلق به همه مردم ایران هستند، مردم ایران انقلابی‌اند، من از این همه شور و شوق‌ و استقبال و اظهار و محبت مردم سپاسگزارم.
        
صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود
پزشکیان گفت: من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب‌باغی و محلات قدیمی این شهرک هستم، این شهر و کوچه‌ها و محلاتش برای من سرشار از خاطره است؛ مطمین باشید به عنوان فرزند آذربایجان هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه با شما مردم صادق خواهم بود.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برخی در این کشور یک جور حرف می زنند، اما جور دیگر عمل می‌کنند، ولی ما ثابت خواهیم کرد که صاف و ساده و صادق هستیم؛ ما صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود؛ نوکر مردم خودمان خواهیم بود.
وی با تشکر از نیروی انتظامی و سپاه و نیروهای امنیتی کشور، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد گردشگری و تجارت ایران رونق بیگرد، با بستن مرزها کار به جایی نخواهد رسید.
در ایران همه باهم برادریم
پزشکیان گفت: افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آنها مدعی اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بودیم.

نامزد چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسول خدا (ص) وقتی مکه را فتح کرد سخنرانی کرد و پیام‌های بسیاری داشتند و یکی از پیامها این بود «همه انسانها باهم مثل برادرند...»، عرب و عجم هیچ‌برتری به جز تقوا بر هم‌ ندارند، از ترک‌ و کرد و عرب و ... در ایران همه باهم برادریم.
پزشکیان بیان کرد: مسائل و مشکلات شغلی، صنفی و بیمه کارگران، بازنشستگان و معلمان را پیگیری می کنیم.
وی در میان تشویق حاضران در سالن گفت: «بژی کرد و بژی آذربایجان/ زنده باد آذربایجان، زنده باد ایران با همه همه اقوام و مذاهب ایران، ایران متحد و یک صدا.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
1