تاریخ انتشار
شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۷۷۶۷۴
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403؛

ائتلاف ستادهای انتخاباتی قالیباف و جلیلی در یاسوج + تصاویر | پیشوا: هدف بزرگی به نام جمهوری اسلامی را مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم از این پیچ بگذریم / سهم خواهی درست نیست و کسی سهمی نمی خواهد / پناهی: بیانیه امروز آقای قالیباف چقدر شیرین و دلسوزانه بود

۳
کبنا ؛
جلسه ائتلاف ستادهای انتخاباتی قالیباف و جلیلی با حضور چهره‌های اصولگرا و اقشار مردم در یاسوج برگزار شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، در این نشست که عصر امروز شنبه (9 تیرماه 1403) با حضور رؤسای ستادهای محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در یاسوج برگزار شد، حبیب اله پیشوا اظهار کرد: سعی کنیم از این پیچ به‌درستی عبور کنیم، صادقانه و صمیمانه با هم متحد شویم و تشریک‌مساعی داشته باشیم، هدف بزرگی به نام جمهوری اسلامی را مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم از این پیچ بگذریم.
پیشوا خاطرنشان کرد: سهم خواهی درست نیست و کسی سهمی نمی‌خواهد، ما می‌خواهیم همه با هم یکی باشیم و بتوانیم از این شرایط خاصی که ایجاد شده بگذریم.
رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان گفت: امیدوارم شاهد پیروزی شادی آور برای مردم ایران، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همه کسانی که در این عرصه فعالیت کرده‌اند، باشیم.
مصطفی شجاعیان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: آقای مرعشی در چند روز اخیر در جزیره کیش نکته‌ای عنوان کردند که ما به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری ۴ساله نیستیم، ما به دنبال بحث رهبری هستیم که مادام‌العمر هست، پس تلاش‌ها باید بیشتر شود و در روستاها و مناطق مختلف باید بسیج شویم و کار کنیم، تبلیغ کنیم.
وی بیان کرد: با تمام وجود خود را در اختیار آقای افتخاری قرار  می‌دهیم، و تلاش می‌کنیم که همه کسانی که دلشان برای نظام و رهبری می‌تپد به‌پای صندوق‌های رأی بیایند، و یک برگ زرین در دفتر افتخاراتمان در جریان انقلاب افزوده شود و روز شنبه جشن بزرگ در استان و کشور داشته باشیم.
صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصول‌گرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها امروز را به‌عنوان روزی مبارک برای جریان انقلابی ثبت کنید، جریانی که فردا و پس‌فردا به‌عنوان زلزله در جریان رقیب صدا خواهد داد.
وی با اشاره به خواب سردبیر رادیو اسرائیل که گفته بود خواب‌دیده که ایران در سرتاسر منطقه مسلط شده، گفت: اتفاقاً این قضیه در راه است و اتفاق خواهد افتاد، جریان انقلابی خوشحال است که رئیس‌جمهوری را مطرح می‌کنیم که پیامی برای همه دنیا دارد.
پناهی بیان کرد: وقتی عزت باشد، می‌توانیم در منطقه بدون جنگ نفوذ کنیم، یک روزی اوباما در جواب به آقای روحانی گفت ما بدون اینکه یک تیر بیندازیم، ایران را تسلیم کرده‌ایم، ولی الان قضیه برعکس است، آقای شهید رئیسی آمد و تحریم‌ها را دور زد و الان دنیا را در بهت فروبرده است، اگر آقای جلیلی بیاید، چه خواهد شد؟

وی گفت: در هفته‌های اخیر جریان‌های انقلابی چند گروه شده بودیم، صبر کردیم، صبر تلخی بود، الان گرایش‌های مختلف بدون اینکه حساسیتی نسبت به هم داشته باشند دور هم جمع شده‌ایم، ان‌شاءالله از فردا جریان انقلابی به شکل دیگری درخواهد آمد، باید جهاد تبیین کنیم. جریانی که می‌خواهد جلیلی هراسی راه بیاندازد، ما باید با تبیین برنامه‌های آقای جلیلی، در میان مردم جلیلی دوستی را ایجاد کنیم.
وی گفت: بیانیه امروز آقای قالیباف چقدر شیرین و دلسوزانه بود و تمام‌قد به حمایت از جریان انقلاب آمد، امروز باید تلاش کنیم و فضا را ایجاد کنیم، نه‌تنها کسانی که رأی نداده‌اند، از همین‌الان نفرات اصلی جریان رقیب با ما تماس گرفته‌اند و خواهید دید که اتفاقات خوبی می‌افتد، به شرطی که باشهامت مسیر را ادامه دهیم.
حجت‌الاسلام غفاری رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یا موفق می‌شویم، یا نمی‌شویم، اگر موفق شدیم، خواهش دارم همه جوانانی که امروز تلاش کرده‌اند دیده شوند، جزیره‌ای عمل نشود، نکته دیگر اینکه اگر خدای‌نخواسته موفق نشدیم، باز هم کنار هم باشیم.
وی گفت: راه سختی را در پیش داریم، ائتلاف نگاه فراگیر دارد، ائتلاف اصول‌گرایان حزب نیست، در ائتلاف استان رأی‌گیری شد، رأی قریب قاطع به آقای جلیلی بود، ولی التزام تشکیلاتی از تهران این بود که تشکیلات برای ستادهای کاندیداها داشته باشیم.
وی بیان کرد: ما چند نارسایی داریم، اول اینکه ما در فضای شبکه‌های مجازی داخل کشور مثل ایتا فعالیت داریم، خواهش دارم جوانان را در عرصه اصلی رقابت مثل اینستاگرام و تلگرام و واتس‌اپ فعال کنید.
حجت‌الاسلام غفاری اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد که مقام اول را در انتخابات مجلس داشت به‌شدت افت کرده است، و بخشی از مردم پای صندوق نیامدند، تلاش کنیم که افراد را برای پیروزی جریان انقلاب پای صندوق بیاوریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیشتر رای قالیباف در استان بخاطر روشنفکر بود یعنی اگه روشنفکر حمایت نمیکرد مطیینا قالیباف رایش خیلی کمتر می بود در استان
Iran, Islamic Republic of
خدایا محمد دانشی با کی است؟
Iran, Islamic Republic of
در مناطقی که حامیان روشنفکر حضور دارند قالیباف پیشتاز بود و از همه جلو تر بود در مارگون قالیباف ۶هزار رای آورد و در لوداب از جلیلی و پزشکیان جلو تر بود فقط فقط برای حمایتی بود که روشنفکر از قالیباف کرد واقعا قدرت روشنفکر و حامیان شو میرسونه اما سوال من اینه آقایان پیشوا و خلقی پور و عدل هاشمی و موحد که این همه سنگ قالیباف به سینه میزنند و خودشون رو همه کار میدونستند چگونه نتونستین در مناظق خودتون رای براش جمع کنید ؟؟؟؟


در کهگیلویه بزرگ قالیباف ۶ هزار رای نیاورد بنظرتون این ضعف آقایان پیشوا و موحد و عدل هاشمی نیست ؟؟؟اما در شهرستان تازه تاسیس مارگون قالیباف ۶ هزار رای آورد این نشان دهنده قدرت روشنفکر است

در لوداب همینطور حامیان روشنفکر سنگ تمام گذاشتن
Iran, Islamic Republic of
این بار هم دوم هستسد جلیلی وشماها یه حول وقوه الهی
سعید
Ukraine
ریتون سه ایابو دوباره
Iran, Islamic Republic of
شاید جلسه تقسیم‌پستها
Iran, Islamic Republic of
آخ سی حضرات خلقی پور و پیشوا و موحد و روشنفکر که فکر ایکردن قالیباف قبول میشه و خودشونو چسبوندن بهش که بعدا سهم خواهی کنن برا پست.ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه🤣🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
این انتخابات به بعضی‌ها فهموند هیچ وزنی در سیاست ندارن. فهمید اگه پولش نباشه ۲ نفر بهش گوش نمیکنن.خلقی پور فهمید بدون هدایت خواه هیچه‌.روشنفکر فهمید بدون رای طایفه ای هیچ جایگاهی در سیاست استان نداره و....
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
/فاقد مشروعیت و مقبولیت است
این فرد اصلا با تفکر نسبتی ندارد
رای قالیباف مشخص کرد فاقد مقبولیت مردمی هستند
Iran, Islamic Republic of
تمام کاندیدای کهگیلویه متحد شدند و از قالیباف حمایت کردند
۷ هزار رای آورد.

مشخص شد رای کاندید چه اندازه هست
خبری از استانهای همجوار نبود
Iran, Islamic Republic of
تورا خودا توانایی پیشوا وروشنفکر دست از سر جریان انقلاب بردارید قالیباف بدبخت کردین در ضمن رابط اصلی جلیلی دراستان هدایت خواست
Iran, Islamic Republic of
اگه سهم نمیخواستی که دامادتو بدون داشتن هیچ رابطه استخدامی با دولت نمیزاشتن بخشدار بویراحمد.ما خودمون زغال فروشیم جناب پیشوا
Iran, Islamic Republic of
آقای پ/ کاشکی برای خدا که. میکردی و بجای اینکه در ستاد قالیباف و جلیلی باشی به امورات مربوطه می رسیدی . خدا ازتون نگدره
Iran, Islamic Republic of
🤣😂🤣
Iran, Islamic Republic of
خنده داره
تمام اصولگرایان استان متحد شدند برا قالیباف اما چقد رای آورد در استان ۵۶ هزارتا

کهگیلویه ۶ هزارتا
موحد و عدل کجایین
Iran, Islamic Republic of
این‌چه انتخاباتی است که معاون استاندار در ستاد جلیلی حضور دارد
Iran, Islamic Republic of
شیرین که هیچ تو بگو قند و عسل بی😀!
خدا
Iran, Islamic Republic of
باز دانشی ها باز شعاعیان با موحد باز پیشوا...آقای افتخاری ما نیستیم صد رای داریم می دیم پزشکیان....چون عاملان بدبختی وضعت موجود نشسته اند
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1