تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۷۵۵۱
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | همایش حامیان جلیلی در یاسوج برگزار شد / صفدر پناهی: آقای پزشکیان شما اینکاره نیستید به طبابت و مسئولیت قبلی خود برگردید / برای رأی آوردن شعار حمایت از مهسا دادی، مگر کور بودی، کر بودی، که از میترا استاد حمایت نکردید، مگر او هم کُرد نبود؟ / ما جامعه انقلابی عهدی بسته ایم و به دنبال وفای به عهد هستیم

۰
کبنا ؛
همایش حامیان سعید جلیلی در یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
   
به گزارش کبنا نیوز، در همایش روز چهارشنبه (۶ تیرماه ۱۴۰۳) حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنرانی پرداخت و گفت: ما باید به دنبال تشکیل یک دولت پاک و مهذب باشیم، دولت بدون رانت، دولتی که برای همه نقاط ایران و برای همه استان‌ها برنامه دارد.
پناهی اظهار کرد: کسی که هنوز رئیس جمهور نشده چندین و چند بار به مناطق محروم سفر کرده و از نزدیک محرومیت‌ها را دیده و شناخته و برای همه این نقاط برنامه دارد، موفق خواهد بود، نه کسانی که انواع و اقسام انسان‌های هیولامانند را دور خود جمع کرده‌اند.
پناهی گفت: دیده‌بان تیزبین نظام اسلامی به صراحت فرمود آقایان کاندیدا‌ها مواظب باشید اگر کسی در ستادتان هست که ذره‌ای نسبت به انقلاب مسأله دارد بشناسید و کنار بزنید، ولی این‌ها کنارزدنی نیستند، آقای پزشکیان شما اینکاره نیستید به طبابت و مسئولیت قبلی خود برگردید.
  
وی با اشاره به جریان‌های زن زندگی آزادی و مرگ مهسا‌امینی در سال ۱۴۰۱ گفت: مهسا‌امینی بیمار بود و پرونده پزشکی داشت، شما قبول نکردید و برای رأی آوردن شعار حمایت از مهسا دادی، مگر کور بودی، کر بودی، که از میترا استاد حمایت نکردید، مگر او هم کُرد نبود؟
پناهی خاطرنشان کرد: ما جامعه انقلابی عهدی بسته‌ایم و به دنبال وفای به عهد هستیم، ما پیام رهبر عزیزمان را به خوبی شنیده‌ایم، گوش به فرمان هستیم، شایعات را کنار می‌گذاریم، اگر عزیزانمان به اجماع رسیدند ما تابعیم، در غیر این صورت انتخاب با برنامه و حساب شده ما جناب آقای جلیلی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آخرتت به خاطر دنیای دیگران مفروش،پزشکیان تو را نمیخاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولا عکس ها قبل از شروع برنامه ها به صورت رسمی است
دوما کبنا مخاطبان خودت رو داری از دست میدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی کم میارید شروع می کنید به فحاشی و ...
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1