تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۷۷۵۵۰
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

اتحاد رقبای دیروز؛ موحد، هاشمی پور، مژدهی بر محور قالیباف / عدل هاشمی‌پور: وسوسه‌های شیطانی و اختلافات را کنار گذاشتیم / نیکزاد به مردم کهگیلویه چه وعده‌ای داد؟ / فیلم پاچه‌خواری مجری که کار دستش داد

۰
کبنا ؛حامیان محمدباقر قالیباف در شهر دهدشت با کنار گذاشتن اختلافات قبلی دور هم جمع آمدند.
به گزارش کبنا نیوز، گردهمایی حامیان قالیباف شامگاه چهارشنبه ششم تیر در مسجد النبی دهدشت با جضور  مهندس اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سید محمد موحد با گلایه از دروغ‌هایی که پیرامون محمدباقر قالیباف مطرح می‌کنند گفت: مگر ما آمدیم از آقای قالیباف کیلویی حمایت کنیم؟ می‌گوییم سوابق افراد را نگاه کنید، محاسبه کنید، از میان افراد مورد تأیید شورای نگهبان یک نفر را انتخاب کنید. ما تشخیص‌مان این است که قالیباف مدیر است و شایسته‌ترین است. بین خودم و خدای خودم دکتر قالیباف به نسبت سایر نامزد‌ها شایسته‌ترین است. ما در آزمون پس فردا باید جواب خدا را بدهیم. خدایا تو آگاهی محمد موحد با در نظر گرفتن توانایی‌های آقای قالیباف‌ایشان را انتخاب کردم.
عدل هاشمی‌پور نیز دقایقی به بیان مطلب پرداخت و گفت: در کجای کهگیلویه و بویراحمد پا بگذاریم که ردی از دکتر نیکزاد نباشد. از نماینده محترم و ارزشی و ولایی تشکر می‌کنم. خدا را شاکرم بابت اتحاد و یکپارچگی‌ای که اکنون دور هم جمع شدیم. این نعمتی بود که آقای قالیباف ما را با سلایق‌های مختلف دور هم جمع کرد.

هاشمی پور از حل اختلافات و ایجاد اتحاد میان رقبای دیروز خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار خوشحالی کرد و افزود: امشب بهترین شب من است. شبی که به لطف دکتر قالیباف که بعد از وسوسه‌های شیاطین و ایجاد اختلافات دور هم جمع شدیم. امروز همه وظیفه داریم ضمن احترام به سایر نامزد‌ها برای نامزد اصلح و کارآمد و با تجربه تلاش کنیم.
قالیباف با وجود بی‌مهری‌های دولت‌ها در شهرداری تهران چه کار‌های مثبتی که نکرد. اگر دل بزرگ و توانمندی قالیباف نبود هرگز پشت‌ایشان حرکت نمی‌کردم. نباید از خدمت به مردم با چهار تا تهمت فرار کرد. یکی از مشکلات ما اینست برای ساختن استان هیچ وقت به اجماع نرسیدیم.
نیکزاد با یادآوری دوران استانداردی خود در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر از من بپرسند در تمام مدت خدمت بهترین دوران مدیریتی شما کدام بود؟ با قاطعیت می‌گویم دوران خدمتم در کهگیلویه و بویراحمد بود. این مردم‌اند که خدمتگزارن خود را مشخص می‌کنند. این بزرگترین دست آورد جمهوری اسلامی است. در مناظرات دیدید هر شش نامزد می‌خواستند از ثانیه به ثانیه وقتشان استفاده کنند تا با ارائه برنامه‌شان شما را متقاعد کنند تا نام‌شان را در برگه رای‌تان بنویسید.


وی با تأکید بر صالح بودن همه نامزد‌هایی که از فیلتر شورای نگهبان گذاشتند گفت: هر شش نامزد از یادگاران دفاع مقدس‌اند، همه صالح‌اند. لکن ما وظیفه داریم در میان صالحان، اصلح را انتخاب کنیم. من وظیفه دارم اگر اطلاعاتی دارم به مردم ارائه کنم تا مردم با سبک و سنگین اصلح را انتخاب کنند.
رئیس اسبق بنیاد مسکن قالیباف را ادامه دهنده راه شهید رئیسی دانست و تشریح کرد: با این شرایطی که ما داریم، بهترین کسی که می‌تواند قطار خدمت شهید رئیسی را به حرکت خود وادارد دکتر قالیباف است. در دفاع مقدس از سرباز بودن تا زمان شهردار شدنش حساب پس داد، در هوا فضا نیز همینطور، در فرماندهی نیروی انتظامی، در دوازده سال حضور در شهرداری تا این پنج سال حضور در مجلس شورای اسلامی. قالیباف اگر عافیت طلب بود در ریاست مجلس می‌ماند و خود را درگیر کار اجرایی نمی‌کرد. ‌ایشان بر اساس تکلیفی که کرد و فشار دوستانش به عرصه آمد. برای تک به تک آرا در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.

نیکزاد با درخواست از حامیان قالیباف برای استفاده از همه‌ی ظرفیت خود برای جذب آراء خاکستری گفت: در این مدت باقیمانده تمامی دوستان و آشنایان را متوجه کنید که بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آقای قالیباف است تا کار‌های ارزشمند ریس جمهور شهید را ادامه دهند.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد با دادن وعده‌ای شیرین به مردم کهگیلویه گفت: قول می‌دهم اگر آقای قالیباف با رای مردم پای به پاستور  گذاشت، حداقل هر سه ماه یکبار در دفتر موحد حاضر بشوم و مشکلات شما را پیگیری کنم. من تلاش می‌کنم ارتباط با آقای قالیباف بیشتر بشود تا این منطقه رونق روزافزون بگیرد و مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان کهگیلویه حل شود.
    
این گردهمایی حاشیه‌هایی نیز داشت. در ابتدای حضور نیکزاد و موحد تعدادی از جمعیت حاضر برای پیگیری نامه‌های خود به سمت سید محمد موحد رفتند که با تذکر مجری برنامه پیگیری نامه‌ها و پاسخگویی به مردم حوزه انتخابیه به بعد از گردهمایی موکول شد.
همین موضوع سبب شد یکی از افرادی که نامه‌ای در دست داشت پس از مطالبه مجری برنامه از دکتر نیکزاد به منظور توجه بیشتر به ظرفیت‌های کهگیلویه از جمله سید محمد موحد و عدل هاشمی پور بر آشفته شود و خطاب به مجری بگوید: اگر موحد تو را سر کار نمی‌برد هرگز این حرف‌ها را نمی‌زدی.  
لحظاتی جو حاکم بر همایش حامیان قالیباف متشنج بود که با تذکر دکتر نیکزاد التهاب موجود کنترل شد.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درودخدا بر حاج آقا موحد وسردار هاشمی پور با این اتحاد ووحدت کهگیلویه پیشرفت می کند احسن بر این همدلی وهمبستگی گذشته را فراموش کنید دنیای خودرا آباد وآخرت خودرا خراب نکنید
Iran, Islamic Republic of
انشاالله روز نهم تیرماه
همه چی دست موحد و عدل خواهد آمد
Iran, Islamic Republic of
عدل و موحد دوباره دوست شدند
حتی خودشان هم این گزاره را باور ندارن چه برسد به دیگران...
چه کثیف است حب دنیا...
..
Iran, Islamic Republic of
خواستم به قالیباف رای بدم اما با دیدن بانیان وضع موجود بدبختی استان رای نمی دم
اصولگرایان کهنه و قدرت طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکزاد هرگز وعده‌های پوچ شما در دوره استانداری کهگیلویه و بویراحمد فراموش نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
پزشکان برنده انتخابات خواهد شد ایشالا

و مسئولان نالایق کهگیلویه باید همه عوض شوند
Iran, Islamic Republic of
شبفتگان قدرت
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1