تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۷۷۰۸۰
کبنا گزارش می‌دهد

نشست فرماندار بویراحمد با رؤسای ستاد‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری + تصاویر

۰
کبنا ؛نشست فرماندار بویراحمد با رؤسای ستاد‌های استانی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز شنبه (26 خرداد ماه 1403) نشست صمیمی روسای ستادهای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد، مسئولان ستاد‌های مرکزی ۵ نفر از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم حضور داشتند.
حبیب اله پیشوا رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف، محمدکاظم نظری رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، مسلم حسینیان رئیس ستاد مرکزی قاضی‌زاده هاشمی؛ یوسفی به نمایندگی از ستاد مرکزی سعید جلیلی و سعید کرمی رئیس ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در این جلسه حضور داشتند.
شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه با تأکید بر حضور حداکثری مردم گفت: تمام زیر ساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات فراهم هست.
مهدوی‌مطلق بیان کرد: تعداد ۲۲۴ صندوق اخذ رأی در شهرستان بویراحمد برای جمع‌آوری آرای مردم در شهر و روستا و مناطق عشایری پیش‌بینی و فراهم شده است.‌
وی افزود: از این تعداد ۱۳۳ شعبه ثابت و ۹۱ شعبه سیار هستند.
مهدوی با بیان اینکه بالغ بر ۳۳۰۰ نفر نیروی انسانی در فرایند برگزاری این انتخابات در شهرستان بویراحمد دخیل هستند، گفت تمام فرآیند‌های ساختاری انجام شده و نیرو‌های برگزار‌کننده در حال آموزش‌های لازم هستند، گفت: فرمانداری برای برگزاری و برپایی جایگاه‌های ستاد انتخابات و ایجاد سازوکار‌های لازم برای شور و نشاط سیاسی آماده همکاری است و کمیته اجرایی و امنیتی انتخابات در این خصوص شبانه‌روز پای کار هستند.
به گزارش کبنا، در این نشست مسئولین ستاد‌های مرکزی ضمن تشکر از اقدام فرمانداری هرکدام مواردی را بیان و جمع‌بندی لازم برای برپایی و افتتاح ستاد‌ها نیز مصوب و برای اجرا ابلاغ شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1