تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۷۷۰۷۲
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

تصاویر و فیلم | سفر پزشکیان به قم | پزشکیان: دانشجویی که اعتراض کرده را اخراج کرده‌اند؛ به او انگ هم چسبانده‌اند؛ چرا با کسی که حق می‌گوید برخورد می‌کنید؟ / حق نداریم به خاطر مطالبه‌گری، کسی را زندانی کنیم

۱
کبنا ؛مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز جهت افتتاح ستاد انتخاباتی خود در قم و همچنین دیدار با مراجع تقلید به این شهر سفر کرد.
به گزارش کبنا، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز شنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - جهت افتتاح ستاد انتخاباتی خود در قم و همچنین دیدار با مراجع تقلید به این شهر سفر کرد.
وی در جریان این سفر پس از زیارت حرم حضرت معصومه (س)، در جمع خبرنگاران درباره هدفش از حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر می‌کنم با اجرای دقیق برنامه‌های بالادستی کشور، می‌توان فشار فقر را از خانوارهای ایرانی برداشت.
این نامزد انتخابات در ادامه سفر به قم در جمع هواداران خود حضور یافت و ستاد مرکزی انتخاباتی خود در این شهر را افتتاح کرد. پزشکیان همچنین به دیدار تعدادی از علما و آیات عظام تقلید رفت؛ دیدار و گفت‌وگو با علی کریمی جهرمی، میر سیدمحمد یثربی، اسدالله بیات زنجانی و عبدالله جوادی آملی از دیگر برنامه‌های پزشکیان در قم بود.
گزارشی از سفر پزشکیان به قم
دیدار پزشکیان با آیت‌الله علی کریمی جهرمی
در حاشیه دیدار این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با آیت‌الله یثربی، برخی از حضار و به ویژه چند نفر از طلاب، فعالیت‌های تبلیغاتی ستاد پزشکیان را نقد کرده و آن را ناکافی دانستند، که وی در پاسخ گفت: من بدون حزب و گروه به میدان آمده‌ام و امیدم به مردم است؛ ستاد من از هر کسی که علاقه، ایده و توان کمک دارد استقبال می‌کند. شما [منتقدان] هم بیایید و گوشه‌ای از کار را بگیرید.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین با حضور در مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با جمعی از اعضای این مجمع دیدار و گفت‌وگو کرد؛ در این دیدار آیات ایازی، شفیعی، یوسفی و قاضی‌زاده به نمایندگی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، نقطه نظرات خود را درباره انتخابات پیش رو بیان کردند؛ پافشاری بر تخصص‌گرایی، پرهیز از عصبانیت، ادامه مشی اخلاقی، عهد بستن با مردم برای بیان همه مشکلات و از جمله سنگ‌اندازی‌ها، اعلام برنامه‌های دولت برای استفاده از ظرفیت زنان، هم‌گرا کردن همه اجزای حاکمیت برای حل مشکلات مردم، تجدیدنظر در اجزای بی‌کیفیت و کم‌کیفیت برنامه هفتم توسعه از جمله نکات مورد اشاره اساتید حوزه و دانشگاه بود.
پزشکیان در این دیدار تاکید کرد: در دنیای امروز نمی‌شود میلیاردها تومان پول جابه‌جا کرد، زمین‌خواری یا قاچاق کرد؛ اگر این اتفاق می‌افتد یا بلد نیستیم یا نمی‌خواهیم جلوی فساد را بگیریم.
وی با اشاره به تجربه خود در نایب‌رئیسی مجلس دهم ادامه داد: فکر می‌کردم باید قانونی بنویسیم که با فساد مبارزه کنیم اما دیدم به اندازه کافی قانون داریم اما اراده مبارزه با فساد نداریم.
گزارشی از سفر پزشکیان به قم
مسعود پزشکیان
این نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش، حمایت مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از خود را مغتنم خواند و گفت: اگر مردم اعتماد کردند، آن‌چه از علم و تجربه در اختیار دارم به کار می‌گیرم تا گرهی از گره‌های زندگی‌شان باز کنم.
دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان به قم بود؛ وی در این دیدار هدف خود از حضور در انتخابات ریاست جمهوری را  «اصلاح» بر مبنای اصول «حق و عدالت» عنوان کرد و گفت: من نمی‌بینم در دعواهای ما در دولت و مجلس، خدمت به مردم اصل باشد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آنچه امام و شهدا برای ما به یادگار گذاشتند، تلاش برای حل مسائل مردم بود اما ما به بی‌راهه رفتیم.
در این دیدار سیدحسن خمینی نیز مساله اول کشور را مساله اقتصادی و معیشت خانوار و مشکلات اجتماعی پیامد آن عنوان کرد و گفت: بسیاری از این مشکلات هم ریشه در سیاست داخلی و سیاست خارجی دارد.
وی با بیان اینکه «جز یک انتخابات پرشور با حضور اقشار گوناگون مردم، نمی‌توانیم در مذاکره با طرف‌های خارجی امتیازی بگیریم»، مهم‌ترین شرط برای عبور از مشکلات را تشکیل یک دولت مقتدر با پشتوانه قوی مردمی دانست و تاکید کرد: در دهه ۶۰ توان کارشناسی کشور به مراتب کمتر از اکنون بود اما مشکلات را بهتر حل می‌کردیم چون به تعبیر امام  «همه با هم» بودیم.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیشتر برنامه‌ها نهایتاً ۴۰ درصد عملیاتی می‌شود، زیرا بسیاری از مسئولان رسالت خود را نمی‌دانند و حتی مهارت هم ندارند.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در برنامه «صف اول» در رابطه با سوابق عملکردی و مسئولیت‌های دوران خدمت خود اظهار داشت: من مهرماه ۱۳۳۳ در مهاباد به دنیا آمدم و تا سیکل در مهاباد بودم. در ارومیه به هنرستان رفتم و دیپلم هنرستان گرفتم. خدمت رفتم و یکسال و نیم در زابل بودم. به مهاباد برگشتم و وارد دانشگاه پزشکی شدم و این دوره ده سال طول کشید تا به پایان برسد به دلیل اینکه انقلاب شد.
وی عنوان کرد: بعد وارد جبهه جنگ شدیم و در پشت صحنه‌ها و پشت جبهه حضور داشتم. بعد از جنگ، حدود سه سال از تحصیل بازماندم و مدیریت جهاد دانشگاهی را بر عهده داشتم. بعد از آن به تحصیل ادامه دادم. از همان ابتدا نگاهم و تصورم این بود که انقلاب کردیم تا محرومین به آسایش برسند. آزمون جراحی دادیم و قبول شدم و در جراحی عمومی نفر دوم امتحانات کتبی شدم.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ازدواج کردم و همسر مرحومم نیز درس‌خوان و قابل اعتماد بودند. پس از آن فوق تخصص جراحی قلب گرفتم. همسرم در بیمارستان شریعتی فوق تخصص نازایی گرفت. در تصادفی همسرم و یکی از فرزندانم را از دست دادیم و از آن پس پدر و مادر فرزندانم بودم.
پزشکیان با اشاره به سمت‌هایی مانند وزیری، معاون وزیر، نماینده مجلس، گفت: ما اوایل انقلاب که مسئولیت گرفتیم هیچ شخصی را بیرون نکردیم زیرا خود را در جایگاه قاضی قرار نمی‌دادیم و تصمیم سیاسی نمی‌گرفتیم درحالی‌که انقلاب شده بود و قدرت داشتیم. هیچ‌گاه به استاد خود بی‌احترامی نمی‌کردیم. وظیفه داریم به آن‌هایی که پیشکسوت ما بودند احترام بگذاریم.
وی در رابطه با شاخص موفقیت خود برای حل مسائل مردم، گفت: ما انقلاب کردیم که به مردم خدمت کنیم. برای این کار تجربه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را رصد می‌کردیم. برای ساختار، مدیریت و برنامه باید فکر می‌کردیم. امکانات کمی داشتیم و زبان و نگاه ما و مسئولین مشترک نبود. زیرساخت‌ها و منابع پاسخگو نبود. روستا‌های ما خانه بهداشت خیلی کم داشت و تصمیم گرفتیم این کار را بسیجی تمام کنیم.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سال ۷۵ جلسه‌ای با بسیج داشتیم و در نهایت ساخت ۶۳۰ خانه بهداشت را ۶ ماهه تمام کردیم و روی هر کدام نام یک شهید گذاشتیم و باور نمی‌کردند یک رئیس دانشگاه بچه‌های خود را بالای کوه ببرد و با هم کار کنند. ما عقیده داشتیم سیستم باید علمی مدیریت شود نه دِیمی. بعد از آن پیشنهاد معاونت وزیر داشتیم و بعد از وزارت بیمه همگانی را انجام دادیم.
پزشکیان ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که مریض بعد از ورود به بیمارستان نباید دغدغه دیگری جز بیماری داشته باشد و به دلیل نداشتن پول زندگی و خانه خود را نفروشد. در بیمارستان‌ها بیماران بخاطر نداشتن پول گرفتار هستند. هر دولتی سر کار می‌آید باید هوای مردم را داشته باشد. در قانون یک درصد ارزش افزوده به نفع مردم مناطق محروم تصویب شد.
وی افزود: ما باید بدانیم چه کسی مسئول است، چه‌اندازه مسئول است و چه زمانی باید پاسخگو باشد. حاکمیت باید افرادی را ببیند که چشم‌ها نمی‌بیند، صدای آن‌هایی را بشنود که صدایشان شنیده نمی‌شود.
این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه شعار انتخاباتی من «برای ایران، با ایرانیان بر اساس حق و عدالت» است، عنوان کرد: امکان ندارد ایران را یک دسته و گروه نجات بدهد، بلکه همه مردم و قومیت‌ها باید باشند و مبنای همه امور باید عدالت و حق باشد.
پزشکیان در رابطه با مفهوم عدل و عدالت بیان کرد: ما حقوق فردی، اجتماعی و الهی داریم. حق و عدالت از دیدگاه قرآن مدنظر من است. انسان‌ها به عنوان فرد، حقوقی دارند. من حق انتخاب، زندگی و آزادی دارم. قوانین اجتماعی برای من حقوقی اعمال می‌کند. ارتباط میان حقوق فرد و جامعه چارچوب‌های مشخص دارند. اینکه علم ثابت می‌کند این راه درست است، یعنی حق.
وی اذعان داشت: فقر، محرومیت، رانت و عقب‌ماندگی برای نادیده گرفته شدن اصول علمی است. من حق دارم انتخاب کنم چگونه راه بروم و چگونه انتخاب کنم. اگر به مناطق محروم خدمات اولیه ارائه نشود، در حق آن‌ها ظلم صورت گرفته است.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با لزوم انسجام عملکرد قوا تصریح کرد: آدم‌ها سلایق و نظرات مختلف دارند لیکن وقتی تبدیل به قانون شد، میثاق مشترک می‌شود. اما باید حق و عدالت در آن دیده شود و اگر این امر در آن رعایت نشود، اجرای قانون را با مشکل روبرو می‌کند. در قوا نباید با هم در اصل اختلاف داشته باشیم بلکه باید پایبند به قانون باشیم.
پزشکیان خاطرنشان کرد: ما در توسعه‌ی سه شاخصه توان فردی، اجتماعی و اداری ضعف داریم. ما برای یک وزارت‌خانه مدیری انتخاب می‌کنیم که اصلاً اطلاعی از قانون ندارد. بیشتر برنامه‌ها نهایتاً ۴۰ درصد عملیاتی می‌شود، زیرا بسیاری از مسئولان رسالت خود را نمی‌دانند و حتی مهارت هم ندارند. فقط می‌گفتند مشکل مملکت مدیریت است. اما موضوع، تغییر آدم نیست بلکه مدیر باید درس خوانده باشد، عمل کرده باشد و تجربه و تخصص داشته باشد. ‌
وی برای حل مسأله دیوان‌سالاری اضافه کرد: ما قانون را اصلاح کردیم و مبانی علمی و مدیریتی را مشخص کردیم اما آدمی که سر کار می‌گذاریم، نسبت به آن اطلاع ندارد. فرد فقط فکر می‌کند باید دستور بدهد و این نارضایتی ایجاد می‌کند. فرد تازه استخدام شده را رئیس فرد با تجربه می‌کنند. و منجر به بروکراسی می‌شود. ما آدم‌ها را از یک جایی مسئول جای دیگر می‌کنیم. ما آدم‌های درست را مسئول جای درست نمی‌کنیم. آدم‌ها با ارتباطات و جریانات بالا ‌می‌روند و سلسله مراتب با خلاف پوشش داده می‌شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سوابق مدیریتی خود، بیان کرد: در دوران آقای خاتمی اجازه دادند ما بدون سابقه جناحی و حزبی وزیر دولت شویم که قابل قدردانی است.
پزشکیان در رابطه با نحوه برخورد خود با گزارش فساد گفت: من با شعار‌ها زندگی کردم و به اندازه درک و فهم خود عمل کردم. امام علی به مالک اشتر می‌گوید با مردم جلسه اختصاصی بگذار و القاب و مناصب خود را کنار بگذار و اجازه بده مردم با تو راحت باشند. حتی اگر با تو بد حرف زدند، بخاطر خدا از آن بگذر و خدا برای تو آن را حساب خواهد کرد.
وی افزود: دانشجویی که اعتراض کرده را اخراج و تحریم کرده‌اند، به او انگ هم چسبانده‌اند؛ کسی که حق می‌گوید باید با او برخورد کنیم؟ خودمان را باید اصلاح کنیم. حضرت علی می‌فرمایند که جامعه‌ای نمی‌تواند به صلاح برسد مگر آنکه حاکمان صالحی داشته باشد و هیچ حاکم صالحی درستکار و در صلاح نمی‌ماند مگر آنکه ملت مطالبه‌گر در برابر او باشد زیرا قدرت به سمت دیکتاتوری لغزندگی دارد. باید اجازه بدهیم جامعه مطالبه‌گر باشند. حق نداریم به خاطر مطالبه‌گری کسی را زندانی کنیم و اخراج کنیم. این برخورد نه قانونی است نه حق.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: وزیر بودم و دیدم هراستی‌ها داشتند صدا را خاموش می‌کردند. گفتم حرفشان چیست؟ گفت حقوقشان دیر شده. جمعشان کردیم و پای حرفشان نشستیم و فهمیدم حق با آن‌ها است. منِ وزیر اگر حقوق دیر می‌گرفتم مشکلی پیش نمی‌آمد اما کارمند با پرداخت دیر حقوق مشکل پیدا می‌کنند و بدتر این که اگر فرد برای حقوقش اعتراض می‌کند میگوئیم حق اعتراض ندارد.
پزشکیان اضافه کرد: بدون طی کردن مراحل، هیچ‌فردی نباید روی کار بیاید. نمی‌شود یک سروان را یک‌دفعه سرتیپ کرد. اگر به قوانین و سیاست‌ها عمل می‌کردیم جامعه ما در رفاه بود و عزت داشت. آدم‌های درست جای درست قرار نگرفتند و من تا جایی که از دستم بر بیاید کاری می‌کنم شایسته گزینی اتفاق بیافتد.
وی تأکید کرد: ساختار مدیریتی ما باید اصلاح شود. حضرت علی (ع) می‌گوید اگر به حرف‌هایم عمل نکردم گردنم را بزنید. ما حرف می‌زنیم و وعده می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم. مردم بخاطر صادق نبودن با ما مشکل دارند. انواع و اقسام برچسب‌ها ممکن است پیش بیاید و فضاسازی شود اما باید کاردان روی کار بیاید و سیستم اصلاح شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با مشورت کارشناسان، افراد انتخاب می‌شوند، اما هر که مسئولیت بر عهده گرفت باید تعهد کند اصول را رعایت کند. قانون وجود دارد و جهت‌گیری این است که فقر را حذف کنیم. به جای جلسه توجیهی و برخورد با مطالبه‌گران حق، باید با خود برخورد کنیم که چه کردیم جوانان این‌جوری شدند و مملکت این شکلی شد.
پزشکیان تصریح کرد: در دولت من پاسخگویی و توانمندی جایگاه دارد. اگر راه علمی برویم و با افراد مسئولیت‌پذیر ادامه مسیر دهیم، قطعاً مسیر درست خواهد شد.
وی در رابطه با اینکه وزرای شما چه کسانی خواهند بود؟ بیان کرد: قطعاً آن آدم‌ها آدم‌هایی نخواهند بود که از بخشداری بیایند و استاندار شوند. باید دید با چه افراد شایسته‌ای می‌توان کار را پیش برد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اشکال سؤالات شما و اشکال افرادی که می‌گویند برنامه داریم این است که می‌خواهند برنامه جدید بنویسند. ما برنامه داریم که بر اساس آن قرار بود خیلی کار‌ها انجام دهیم. مشکل این نیست که حرف تازه بزنیم و برنامه بدهیم، بلکه باید حرف‌هایی که وعده دادیم عملیاتی کنیم. اگر راه دیگری غیر از سیاست‌ها وجود دارد بگویند کجا می‌خواهند ببرند. گذشتگان باید پاسخ بدهند چرا برنامه‌هایی که به کشور عزت می‌داد انجام ندادند؟
پزشکیان اضافه کرد: مگر قرار نبود الهام‌بخش باشیم. با گرفتن مردم کی خواهیم الهام بخش باشیم؟ وظیفه ما پشتیبانی از این‌ها و افرادی است که برای مملکت زحمت می‌کشند، حتی اگر ما را قبول نداشته باشند.

سایر خبرهای مربوط به مسعود پزشکیان به شرح زیر است.

حزب توسعه ملی کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام کرد

حزب توسعه ملی ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد.
 در این بیانیه آمده است: 
«با استقبال از تایید صلاحیت شخصیت متعهد، پاکدست و توانمند، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان از نامزدی ایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت می‌کنیم. از این رو از عموم ملت درخواست می‌نماییم تا از این فرصت حداقلی برای تغییر وضعیت موجود به نفع وضع مطلوب که لازمه آن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و رای به آقای دکتر پزشکیان است، نهایت بهره‌برداری را به عمل آورند.»

افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه
 ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه افتتاح شد.
دکتر محمدرضا سعیدی، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه، عصر امروز(۲۶ خرداد) در این مراسم با بیان اینکه امروز در کشور با مشکلاتی مواجه‌ایم و مردم نیز گرفتار مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی هستند، گفت: رفع این مشکلات همت همه دلسوزان و نخبگان جامعه را می‌طلبد.
وی افزود: امروز در آستانه یک انتخابات تاریخی هستیم و اگر کمر همت ببندیم و پا به میدان بگذاریم، خواهیم توانست ایران را به مسیر پیشرفت و توسعه برگردانیم.
سعیدی ادامه داد: در این برهه حساس فردی از خطه تاریخ ساز آذربایجان و از سرزمین ستارخان و باقرخان، از خاک پاک باکری‌ها و سرزمین شهریار به پاخاسته و به میدان آمده است. فردی که شجاعت، صداقت و صراحت کلام او زبانزد است. فردی که وعده‌های فریبنده نمی‌دهد. فردی که تمام آرمان‌هایش در دو کلمه عدالت و صداقت خلاصه شده و هیچ نقطه سیاهی در گذشته او نیست.
وی عنوان کرد: امروز دکتر پزشکیان پا به عرصه گذاشته و آمده تا قطار مدیریت کشور را به ریل عقلانیت بازگرداند و اداره کشور را به کارشناسان و متخصصان بسپارد. آمده تا برنامه‌های معطل مانده پیشرفت و توسعه را اجرایی کند. آمده تا جایگاه اقوام و مذاهب را ارتقاء بخشد. آمده تا صدای مردم دور از مرکز باشد و آمده تا ایران برای همه ایرانیان باشد.
سعیدی گفت: دکتر پزشکیان بر اجرای قانون برای همه تاکید دارد و به‌دنبال بکارگیری کارشناسان و متخصصان و نخبگان در اداره امور کشور فارغ از نگاه‌های جناحی است.
وی تصریح کرد: اکنون وظیفه همه ماست که با یک خیزش سراسری برای سپردن مسئولیت ریاست جمهوری به این فرزند ملت قیام کنیم. در فرصت باقی مانده باید گلایه‌ها، نامیدی، دلسردی و قهر با صندوق را کنار بگذاریم و دست در دست هم در صحنه حضور پیدا کنیم.

مسعود پزشکیان با حضرت آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد

پزشکیان و جلیلی این هفته به دانشگاه تهران می‌روند
بر اساس اعلام دانشگاه تهران دکتر مسعود پزشکیان روز یکشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۳ در دانشگاه تهران سخنرانی خواهد داشت. دکتر سعید جلیلی نیز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ساعت ۱۰ در دانشگاه تهران حضور پیدا خواهد کرد.

پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام
مسعود پزشکیان ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم: در قدم اول من اصولگرا هستم و این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.
مسلمانان همه با هم برادر هستند و نباید با هم دعوا داشته باشند و من اعلام کردم برای کسب قدرت نیامدم.

حضور پزشکیان در مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی
مسعود پزشکیان پس از بازگشت از قم، به زیارت مرقد امام خمینی (ره) رفت.
  

پزشکیان: ایران را یک جناح و گروه نمی‌تواند از مشکلات نجات دهد
  

پزشکیان با آیت الله بیات زنجانی دیدار کرد
مسعود پزشکیان در چهارمین دیدار خود با علمای قم، به دیدار آیت‌الله اسدالله بیات‌زنجانی رفت./ ایلنا
آیت‌الله بیات‌زنجانی استقبال مردم از پزشکیان را لطف خدا خواند و گفت: ما مردم ایران را نمی‌شناسیم؛ ایرانیان اهل علم‌اند، اهل فضل‌اند، اهل فقه اند، اهل هنرمند، وفادارند و... ما این مردم را نمی‌شناسیم.
این مرجع تقلید در ادامه، از سه خصوصیت پزشکیان سخن گفت:اول این‌که صادق هستید. مردم از شما بی‌صداقتی ندیده‌اند. دوم پاک‌دست هستید. ما شما را به تدین می‌شناسیم.
ایشان با تقدیر از تخصص‌گرایی پزشکیان، گفت: در نظر من تخصص از تدین بالاتر است. این‌که گفتید از کارشناسان استفاده می‌کنید، ما را بیشتر به شما امیدوار کرد. روی این حرف بایستید. این نشانه صداقت شماست.
 
حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۲۶ خرداد
نام شما

آدرس ايميل شما

مرتضی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پزشکیان. عاقل عادل و انسان درست
الهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
ریاست جمهوری حق توست
قبل تر هم حق تو بوده
اولین رأی است که با جان و دل به صندوق می اندازم
مراد
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد جلیلی یا قالیباف رئیس جمهور شوند
Romania
دور و اطرافش شده جماعت..
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1