تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۷۲۹۳۸
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| ساسان دلاویز پاسخ تاجگردون را داد: از مسعود ظفری شهردار سابق و رضا قشقایی شهردار فعلی تشکر می‌کنم / آقایان گفتند از هر ۵ کارخانه بزرگ یکی از آن‌ها در گچساران و باشت خواهد بود ما که ندیدیم/ در گچساران و باشت در ۴۵ سال گذشته یک جریان و تفکری از عمد اجازه رشد به هیچ جوان گچسارانی و باشتی نمی‌داد و مانع رشد جوانان خلاق و نخبه نیز شده‌اند / علیمراد جعفری: زمانی که در مجلس بودم اگر می‌خواستم به دنبال ارتباطات‌فامیلی باشم همه این‌ها را در جیب کوچکم می‌گذاشتم

۲
کبنا ؛نطق انتخاباتی ساسان دلاویز در شهرستان گچساران برگزار شد. در این برنامه سید قدرت حسینی‌بحرینی و علیمراد جعفری دو نماینده اسبق حوزه انتخابیه گچساران و باشت حضور داشتند. 
به گزارش کبنا، ظهر امروز نطق انتخاباتی ساسان دلاویز در شهرستان گچساران برگزار شد. دلاویز با بیان اینکه تفکری انحصاری اجازه رشد را از بچه‌های این دو شهرستان گرفت، اظهار کرد: اجازه دهید از این لحظه‌ای با وجود حماسه‌ای که خلق کردید خود را برنده این انتخابات اعلام کنیم.
   
وی بیان کرد: این وحدت حول محور دلاویز نیست بلکه حول محور الله و حسبی الله است. افتخار می‌کنم به اینکه به عنوان جوانی که از دیار پرورش یافته و در عرصه ملی حضور داشتم آمده‌ام تا خدمت صادقانه و بی‌منتی را به دیارم ارائه کنم.
این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت با اشاره به سوابق اجرایی خود در کشور تصریح کرد: این حضور و تجارب در سطوح ملی همه دولتمردان در تراز اول کشور تجاربی به دست آوردیم تا وارد عرصه انتخابات شویم.
دلاویز عنوان کرد: در گچساران و باشت در ۴۵ سال گذشته یک جریان و تفکری از عمد اجازه رشد به هیچ جوان گچسارانی و باشتی نمی‌داد و مانع رشد جوانان خلاق و نخبه نیز شده‌اند.

وی گفت: ما این‌ها را حس کردیم و وارد عرصه شدیم تا این خط را شکسته و به انحصار ۴۵ ساله آن‌ها خاتمه دهیم.
این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت خاطرنشان کرد: با عنایت الهی و اعتقاد به حسبی الله داشتیم شاهد استقبال پر شکوه مردم از حضور بودیم و این ترس را به جبهه دشمن انداخت.
دلاویز بیان کرد: نیرو‌های انقلابی من را به عنوان نماینده خود معرفی کردند، امروز به عنوان جوان انقلابی تکلیف دیدم با شرایطی که به هر دلیلی در کشور نارضایتی و برخی مشکلات معیشتی وجود دارد، که همین آقایان باعث آن شدند تکلیف خود می‌دانیم وارد کار شده و اعتماد به نظام را بالا ببریم.
وی افزود: فیلم یکی از برادران را دیدم که نگاه تحقیرآمیز وی به بانوان را نشان می‌داد و ناراحت شدم و عنوان کرده بود زنان کجا و این مجالس کجا و شوهرانتان چرا اجازه می‌دهند حضور داشته باشید.
دلاویز اظهار کرد: من می‌گویم زنان و دختران عزیز از کنج خانه‌هایتان بیرون بیاید و در جامعه اسلامی رشد و شکوفایی را رقم بزنید، تنها کاندیدایی بودم که با برنامه وارد شدم و برنامه را برای ۴ سال پیش‌بینی کرده‌ام.
وی ادامه داد: در یک سال نمایندگی مابه اندازه کل ۸ سال نمایندگی آقایان برنامه خواهیم داشت، آقایان گفتند از هر ۵ کارخانه بزرگ یکی از آن‌ها در گچساران و باشت خواهد بود ما که ندیدیم.
دلاویز اضافه کرد: در ۱۱ اسفند باید پای کار باشیم و با حضور با شکوه خود فضایی مثال زدنی را رقم بزنید.
وی گفت: این مرزبندی‌های باوی، قشقایی و بویداحمد گرمسیری باعث شده وضعیت نابسمانی را در ۴۵ سال گذشته داشته باشیم، همه ما با وحدت در کنار هم برای توسعه منطقه و حول محور حسبی الله ایجاد شده است.
دلاویز ادامه داد: شاهد بودیم در روز‌های گذشته نسبت به شهردار جوان و نخبه از ایل بزرگ قشقایی فردی مطالبی را مطرح کرد که جسارت بود، به وی و ایل قشقایی.

وی گفت: می‌توانم بگویم شهردار دوگنبدان با شایستگی در حال خدمت به شهر است، عزیزی هر موضوعی را که منافع خانوادگی و شخصی وی می‌باشد ورود پیدا کرده و آن را عنوان می‌کند، باید از رضا قشقایی و مسعود ظفری شهردار فعلی و سابق دوگنبدان تقدیر کنم.
وی گفت:‌امیدواریم با پیروزی در انتخابات شاهد حضور و خیزش نخبگان در سطوح ملی باشیم.
دلاویز ادامه داد: اگر می‌خواهید در مسیر زندگی به دیواری تکیه بدید، به دیوار خدا تکیه دهید به چیز‌های ضعیف مانند خانه عنکبوت تکیه ندهید زیرا به راحتی با هر بادی فرو می‌ریزد.
در انتخابات اخیر برخی که نمی‌دانند اسلام را با س یا ص می‌نویسند به من‌اتهام دریافت پول بابت این اتحاد را زدند
 علیمراد جعفری در برنامه نطق انتخاباتی ساسان دلاویز، اظهار کرد: افتخارم این است با شهید مظلوم بهشتی و باهنر ارتباط تشکیلاتی داشتم و بعد از این شهیدان بزرگوار نیز در کنار دیگر بزرکان به کار خود ادامه دادم.
وی گفت: هیچ گاه دنبال سهم خواهی و اینکه خود را به صورت تشریفاتی مطرح کنم، نبودم.
نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگاه لازم بود از حق خود برای کشور عبور کنیم و آبرو بگذاریم اینکار را انجام دادیم.

جعفری عنوان کرد: متأسفانه در انتخابات اخیر برخی افراد که نمی‌دانند اسلام را با “ص ” می‌نویسند یا ” س ” گفتند، علیمراد جعفری بابت این اتحاد و وحدت پول گرفته است.
وی گفت: اگر بخواستم اینگونه باشم والله همه این‌ها را در جیب چپم می‌گذاشتم، در زمانی که در مجلس بودم اگر می‌خواستم به دنبال ارتباطات‌فامیلی باشم همه این‌ها را در جیب کوچکم می‌گذاشتم.
جعفری خاطرنشان کرد: الان که بحث وحدت مطرح است و نشان دادیم که در خطرات پیشگام و در منافع پس گام هستیم، می‌آئید جعفری را متهم می‌کنید، برای شما متأسف هستم.
  
وی افزود: از حق خودم و بسیاری از نیرو‌هایم گذشتم تا به این وحدت برسیم، ما نشان دادیم مرد عمل هستیم و برنامه داریم و حداکثر استفاده را از وقت خواهیم کرد.
جعفری بیان کرد: یک سری پروژه‌های بزرگ در زمان من تصویب و پیگیری شد، از دکتر دلاویز می‌خواهم همین امروز برنامه‌های خود را به مردم ارائه کند، تا بدانند ما دیمی عمل نمی‌کنیم و هدف داریم تا این شهر را از این وضعیت نجات دهیم.
وی اظهار کرد: با شناختی که از ساسان دلاویز دارم وی فردی است برنامه ریز و هدفمند و دارای فکری تحول خواه، ما به دنبال این تحول هستیم و کارنامه درخشان را به مردم نشان خواهیم داد.
این کاندید اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد: دلاویز فردی است پیگیر و می‌توانند اقدامات خوبی را در راستای توسعه منطقه انجام دهد.
جعفری بیان کرد.
وی کفت: همه باهم در روز ۱۱ اسفند در پای صتدوق‌های رای حضوری گسترده خواهین داشت و با انتخاب درست و بجا خود ساسان دلاویز را راهی بهارستان خواهیم کرد.

  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اما فکر نکنم کسی سی نوشتن اسلام مشکل املایی داشته بو...
Iran, Islamic Republic of
چرا لنز دوربین رو اینقد تنگ کردین که ما دقیق جمعیت رو نبینیم
Iran, Islamic Republic of
آها علتش اینه که جمعیتی در کار نبود خخ
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
درهیچ جای این استان یک صدم گچساران پیشرفت علمی وفیزیکی ونیروی انسانی وصدور به دیگر جاهها نداشته:::::: شبانه روز رسانه ها مردم را اگاه میکنند:::: فرا فکنی جز ریزش معنویت چه سودی دارد غیراز بدبین کردن همه به گوینده؟؟؟؟؟ انچه عیانه •••••••
اصولگرا دیرپز
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد برای همیشه به رحمت خدا رفت وقتی منفعت باعث چرخش اصولگرا میشود
Iran, Islamic Republic of
تمام اصولگرایان استان متحد بشوند، بخاطر دلاویز، میرن طرف تاج و برنده اصلی تاجه
ساکن مسکن مهر
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام شهرداری که نمیتونه یه مشت سگ ولگردو از تو خیابونا جمع کنه آسایش واسه مردم نزاشتند هیچ جای دفاعی نداره
Iran, Islamic Republic of
از تصاویر وچهره های ناراحت انها معلومه چه خبره جمعبتی که بیش از ۵هزار رای نداره .چرا به تصویر از زاویه بالا پخش نشده من خودم فیلم وتصاویر را دارم رقیب دلاویز ۳تا ۵برابر رای دارد با همین مشارکت نه چندان بالا که انیدواربم مردم بیایند
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
جعفری برای همیشه سوخت،حسینی همچنین و دلاویز هم که متاسفانه نشان داد م/ قزعا درآینده می توانست حرفی برای گفتن داشته باشد. مردم بزرگ گچساران و باشت خوب میدانند که این چنین افراد نمیتوانند وکیل خوبی برایشان باشد و تجارب تلخ گذشته آنان را آب دیده نموده است.
سیروس
Iran, Islamic Republic of
انتخابات در گچساران به دور دوم میرود شک مکنید
Iran, Islamic Republic of
با این جمعیت زیر 1000نفر راهی بهارستان نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اقاساسان کم نمره برات از اساتید پیام نور نگرفتیم الان می خوای با امیر کبیر اقتصاد ایران رقابت کنی، نیتری
منصف
Iran, Islamic Republic of
این اقا پسر را کخود تاجگردون بهش پر وبال داد حال زبان درازی می کند
باوی
Sweden
امیرشیخی ها جواب بدهید
خان
Iran, Islamic Republic of
همین که خانواده جنابعالی را میدون داد بسه
ا . بیات بویراحمد( کالوس)
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دلاویز با عرض سلام ! اول اینکه اون جریان فکری که شما نام می برید زنجیر به پای کدام جوان نخبه بستن و اجازه ی رشد بهشون ندادن لطفا نام ببرید ؛ دوم اینکه : اگه پاهاشون رو غل و زنجیر کردن فکرشون که آزاد بود و فکرشون رو نمی شد غل و زنجیر کنن ؛
سوم اینکه برعکس فرمایش شما گچساران نیروهای نخبه و کارآمد زیادی داره که یکی از عوامل رشد شون همون جریان فکری بود که شما برای گردآوری آراء به اونا تهمت می زنید ؛ چهارم اینکه اون جریان فکری چطور مانع رشد خود شما و خانواده تون نشد که با تغییر مسیر و جناح ناگهان چفیه برگردن انداختید ، کاندید شدید و به جای ارائه ی برنامه ، راهکار و هدف از کاندید شدن فقط انگشت اشاره تخریب به سوی رقیبی گرفتید که ۸۰ در صد آراء رو حدود ۵ روز دیگه کسب خواهند کرد .
در پایان عرض کنم جنابعالی رقیب انتخاباتی بسیار ضعیف تر از سیدناصر حسینی برای تاجگردون هستید و تاجگردون رو فقط در سطح ملی انگشت شماری بتونن باهاش برابری کنن .
لطفا کامل منتشر کنید .سپاس.
Iran, Islamic Republic of
درود برشما وخانواده محترمتان حرف منو تو زدی
Iran, Islamic Republic of
ببینم باشتیا با فرزند خودشون چکار میکنن یکم غیرتم خوبه دکتر دلاویز
Iran, Islamic Republic of
اگه چیزی بودش که توحین نمیکرد دلاویز کی هست که من نمیشناسمش
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1