تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب : ۴۷۲۹۰۹
در جمع مردم مناطق مختلف حوزه انتخابیه گچساران و باشت مطرح کرد

تصاویر| غلامرضا تاجگردون: ای کاش در شهر من بود یا من در آنجا بودم تا نشان بدهم بلادشاپور را چگونه می‌شود تخت جمشیدش کرد / برای فرودگاه دهدشت بودجه گذاشتم؛ اما نمی‌دانم بعد چه شد / با تهمت، افترا و فحاشی نمی‌توان تاجگردون را شکست داد /اگر بمب شما صدای ترقه می‌دهد این بمب صدای موشک اس‌300 می‌دهد

۲
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت فعالیت انتخاباتی خود را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است. او اخیراً با مردم کهگیلویه بزرگ مقیم گچساران، قلعه‌گلاب مقیم گچساران، طایفه نیمدور، دولتیاری، طایفه شاهزینعلی، قشقایی‌ها و... دیدار و گفت‌وگو کرده است.
به گزارش کبنا، تاجگردون در جمع مردم کهگیلویه مقیم گچساران، اظهار کرد: کهگیلویه بزرگ به خاکش نیست به تاریخ و مردانش است، این استان مفتخر است که آغاز نامش به اسم کهگیلویه است و ما هم مفتخرم در جایی زندگی می‌کنیم که تاریخی دارد به قدمت تاریخ ایران. 
وی افزود: دوستی و برادری من با شما به دوران انتخابات نیست قلب و روحمان به بلندای این تاریخ خاک است، به بلندای تاریخ عزت مند شماست که ما ادامه دهنده آن راه بزرگ هستیم.
تاجگردون اظهار داشت: کهگیلویه نه متعلق به من است و نه به ساکنین آنجا، بلکه متعلق به تاریخ ایران است، ایران و تاریخ آن بدون دلاور مردی‌ها و قدمتی که شما در مستند دیدید، بی‌معناست.
تاجگردون خاطرنشان کرد: بلادشاپور به بلندای تاریخ همین ایران است و شما فرزندان آن دیار هستید که امروز مفتخریم با شما شهروند هستیم.
وی بیان داشت: هر کاری در این شهر انجام شود متعلق به شماست، بارها در جلسات گفتم که همشهریانی که به نام کهگیلویه‌ای در شهر زندگی می‌کنند، کسانی هستند که با دستان پرتوانشان نان حلال می‌خورند و بزرگ می‌شوند.
تاجگردون ابراز کرد: چه افتخار بزرگی برای من است که امروز من باوی گچسارانی مهمان سفره گرم کهگیلویه باشم.
نامزد انتخابات مجلس افزود: آنهایی که دنبال بمب ترکاندن هستند اگر بمب می‌خواهید همین جمعیت است، اگر بمب شما صدای ترقه می‌دهد این بمب صدای موشک اس‌300 می‌دهد.
تاجگردون با اشاره به برگزاری روزانه جلسات متعدد توسط مردم بیان داشت: این شور و حرکت خودجوش مردم این سرزمین و کسانی که عشق به خاکشان دارند با پول خلق نکردیم، شما حتی یک نفر را هم پیدا نمی‌کنید تاجگردون در ادوارهای گذشته به خاطر انتخابات به او پول داده باشد، غیرت مردانه نیست که توهین به غیرت و شجاعت و عزت یک لر یا ترک برای خرید یا جمع کردن رأی پول بدهیم، کسانی که با عشق از دورترین نقاط این استان به من اظهار محبت دارند را نمی‌شود با پول خرید.
وی اضافه کرد: با پول عزت مردم خود را نفروشید، با فروش و خرید رأی تو رأی در اقلیت کسب می‌کنید، ولی عزتت را تضعیف خواهی کرد.
تاجگردون عنوان کرد: به عنوان برادر کوچک شما نصیحت می‌کنم، نکنید چنین کاری را، هیچ کاندیدایی به اندازه من پول، اموال و سابقه نداشته، پولم مال مردم است ولی نه برای رأی بلکه برای عزت مردم.
وی عنوان کرد: یاد بگیریم عزت مردم را چگونه بالا ببریم و یاد بگیریم چگونه با مردمانت خاکی باشیم و با دشمنانت و آنانی که به تو فخر می‌فروشند سینه سپر کنی و به پای قومت بایستی و اگر یاد گرفتی می‌توانی بگوییم لر هستیم.
تاجگردون اظهار داشت: ما باید جزء خادمین باشیم نه خائنین، ما باید جزء آن دسته باشیم که مردم با عشق نگاه می‌کنند نه پول و ثروتمان را.
وی افزود: من اعتقاد دارم آن خدایی که بعد از آن همه ظلمی که با رأی ملت و فرزند کوچک شما شد با آن بخششی که بر دل من گذاشت و تا اینجا آمده‌ام کمک خواهد کرد، راه پیش رویمان را سهل و آسان برویم چون با مهر و صفات الهی رحمان و رحیم خدا جلو می‌رویم و خدا آه مردم را شنید و این راه را جلوی پای من گذاشت تا بتوانم خدمت کنم به مظلومان دیارم.
تاجگردون گفت: در دوران خدمتم در مجلس و برنامه بودجه هیچ کوتاهی در حق مردم کهگیلویه نکردم در همین بلادشاپور که در قانون بودجه رفت خیلی دوست داشتم کاری برای دهدشت قدیمی بکنم با همکاری نماینده وقت کهگیلویه جناب عدل هاشمی صحبت کردم با معاون میراث فرهنگی کشور هم صحبت کردم و گفتم یک بودجه ردیف کنم برای یک شهر قدیمی دهدشت، اسمش را چه بگذارم که در قانون بودجه ماندگار شود؛ بگذارم دهدشت کسی رفیقش نیست و من نباشم خطش می‌زنند، دنبال یک اسم مانگار بودم که آن بنده خدا پیشنهاد داد این تاریخ کهن دارد و اسمش را بگذارید بلادشاپور، اگر چه آن چیزی که ما یا دیگری می‌خواستیم تاکنون محقق نشده ولی اینکه این افتخار را بازسازی کنیم و ای کاش در شهر من بود یا من در آنجا بودم تا نشان بدهم بلادشاپور را چگونه می‌شود تخت جمشیدش کرد، بلاد شاپور تاریخ ایران است خیلی باید بهتر از اینها شود، و خیلی چیزهای دیگری که می‌توانستیم اجرا کنیم که متوقف شده یا الویت نیست.
تاجگردون افزود: می‌دانم اولویت مردم مظلوم کهگیلویه معیشت و شغل است ولی تاریخ و عزتش چیز دیگری است.
وی خاطرنشان کرد: چه اشکال دارد فرودگاه دهدشت راه‌اندازی شود؟ مگر دهدشت با بقیه شهرها چه فرقی دارد، خیلی کهن‌تر از گچساران است. دهدشت هزاران سال قدمت دارد، چه اشکال دارد فرودگاه آن راه اندازی شود، بودجه هم گذاشتیم ولی بعد نمی‌دانم چه شد چون نماینده نبودم ببینم چه شد، نمی‌خواهم منت بگذارم ولی خادمی و کوچکی کردم برای شهرستان کهگیلویه.
  به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون، نامزد انتخابات مجلس در ادامه دیدارهایش، با مردم طایفه کشکولی (تیره‌های گوجر و آرخلو) دیدار کرد. او در این برنامه گفت: خوشحالم که شاهد حضور عزیزانی هستم که با من از یک طیف سیاسی نبودند.
وی افزود: اگه در من روحیه برادری نمی‌دیدید با من همراه نمی‌شدید. من بعنوان یک لر ارتباطات عمیقی با ایل قشقایی از گذشته تا به امروز داشته و دارم. ارتباطات ما با قشقایی‌ها ارتباطات سیاسی نبوده است.
تاجگردون ادامه داد: بنده حضور افرادی از ایل محترم قشقایی بعنوان کاندیدا را به فال نیک می‌گیرم. چه حقی دارم که برای منافع خودم این همزیستی چندین ساله را خراب کنم؟ وفاق و همدلی را فارغ از نوع نگاه سیاسی باید شکل دهیم.
تاجگردون در دیدار با جمعی از مردم طایفه چهارده چریک گفت: حمایت شما مربوط به یک دور و دو دوره نیست و همیشه حمایت کرده‌اید.
 وی افزود: شهر مال شماست. پروژه کلید بخورد لر و ترک بهره می‌برد، پروژه متوقف بشود لر و ترک ضرر می‌کند.
 نامزد انتخابات مجلس گفت: باید تلاش کنیم این وقفه ۴ساله را جبران کنیم هرچند گذر عمر را نمی‌شود جبران کرد.
 وی گفت: نماینده ۲۰ درصدی و ۷۰ درصدی فرق نمی‌کند، ولی نماینده ۷۰ درصدی قاطعیت بیشتری در مجلس دارد.
تاجگردون در دیدار با جمعی از اهالی طایفه سادات امامزاده شاهزینعلی (ع) اظهار کرد: کسانی که اقتصاد خواندن می‌دانند که در بخش بودجه باید به‌توان بین خواسته‌های نامحدود و بودجه و نیز امکانات محدود رابطه بهینه‌ای برقرار کرد.
وی افزود: برای ما همان اندازه که یک فرد در سیستان بلوچستان مهم است، فرد تهرانی نیز مهم است.
تاجگردون با بیان اینکه عدالت یعنی همه از مواهب و امکانات به شکل عادلانه بهره ببرند، گفت: قطعاً وکیل مردم، می‌بایست مدافع حقوق تمامی ملت و کسانی که به وی رای داده‌اند باشد. با این همه منابع طبیعی و نفت و گاز باید سهممان از بودجه، بیشتر از این باشد. باید به‌عنوان وکیل ملت خواسته‌مان خواسته ملت باشد.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهید تاجگردون را شکست بدهید به خودم حق مشاوره بدهید تا بگویم چگونه من را شکست بدهید، با تهمت، افترا و فحاشی نمی‌توان تاجگردون را شکست داد.
تاجگردون با اشاره به یک ضرب المثل لری «اول باید یک بُز را بزنی تا بعد به‌توانی پازن من را بزنی» افزود: اگر می‌خواهی شکست بدهی راهش چیز دیگری است نه اینکه یک دفعه هوس زدن پازن من را داشته باشی.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
بازهم‌غرور وادعا وتکبر
گنجی
Iran, Islamic Republic of
من گناوه آیم اگه تاج گردون در شهر من بود بهش رای میدادم
سیده طوبی افشین پور سادات امام زاده علی
Romania
رای ما از کهگیلویه فقط تاج گردون
ماندانا اسدپور
Israel
کهگیلویه هستی همونجا رای بده به موحد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شیر
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تو که نزاشتی تو گچساران یه دهدشتی پست بگیره حالا داری برای رای دهدشتی ها چغان میکنی
باشت
Iran, Islamic Republic of
مرد میدان خدا دونه فقط خودت لیاقت مجلس رفتن داری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنازم به تفکر و تواضع شما ان شاءالله مردم بویراحمد دوستان شما ..حتما شما راحمایت میکنند و میان به شما رای میدهند
Iran, Islamic Republic of
اخوی این حرف های خوشگل بیخیال شو اینهمه جوون کهگیلویه ای رو تو آزمون پتروشیمی تحقیر کردید و سال ها زندگی شون تو گچساران براشون زهر کردید الان این حرف های پر افتخار به درد خودت میخوره، جوانان اصلاح طلب کهگیلویه سبد رای تورو تو این سال ها پر کردن ولی بارها حضوری بهشون گفتی که من نماینده شما نیستم، جاده گچساران بهبهان باند دوم میسازی و گچساران دهدشت رو حتی نمیبینی که چگونه دست انداز ها و چاله ها پدر راننده هارو درآوردند، نکنه هنوز هم چشم طمع داری به نیروگاه بر زمین مانده پادوک که خودت و دوستانت نذاشتید شروع به کار بشه تا ملحق به حدود شهرستان گچساران بشه، برادر عزیز حمایتت از منطقیان رو و علم کردن ایشون چیزی جز تقویت اصولگرایی تو کهگیلویه و بدبختی مردمش نداشت حالا هم که مبرهن شد کو تو یه قدرت گرایی و اصلاح طلب نیستی و جوانان کهگیلویه ای که وقتی کاندید اصلاح طلب هم داشتن امدن و به تو رای دادن.
ما خودمون از خوردن گول موحد و هاشمی و انفعال بزرگواری خسته ایم با حنای بی رنگ به سرمون نزن تورو خدا

امیدوارم تایید بشه تا یکی حداقل درد مارو بدونه
Iran, Islamic Republic of
اگه کهگیلویه یه تاجگردون داشت چی میشد
باوی
Romania
نه به حسینی نه به ترکه بازی و ترکه بازان آری به تاج گردون افتخار ایل باشت باوی خدمتگزار مردم شهرستان گچساران و باشت باوی
خطیرل چاروستا
Iran, Islamic Republic of
توفعلابینم قبول وی بی الان که دلاویز فتیله ویچت کرده
Iran, Islamic Republic of
تاجگردن فتیله پیچش کرده بالای ۶۰هزار رای داره تاجگردون،این جمعیت من دیدم تاجگردون این دوره رکود را میشکن بالای ۶۰هزار رای داره
باوی
Sweden
تفاوت امیرشیخی و باامیرشیخی توضیح بده فکر کردی زرنگی میتونی از اسم استفاده کنی
تلزالی،قلب یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مردی مثل تاج کم در استان هست ایشان تئوریسین هست به قول کشتی گیرها کشتی بلد هست حیف است که چنین شخصیتی که خیلی ها چشم دیدنشان در مجلس را ندارند بابت علم و آگاهی و سواد در مهمترین کمیسیون مجلس یعنی بودجه بخواد رای نیاره انشاءالله با رای بالایی قبول می‌شود بودجه استان در زمان ایشان رشد بسیار قابل توجهی داشت و همگان بر این مهم اذعان دارند من که یاسوجیم واقعا مجلس جای چنین شخصیت‌هایی هست ترکیب اگر ترکیب بزرگواری، تاجگردون،منتظریان باشد استان قطعا و یقینا رشد خواهد کرد شک مکنید یکی رئیس کمیسیون فرهنگی،یکی رئیس کمیسیون بودجه،یکی رئیس کمیسیون امنیت ملی هرسه می‌توانند جرقه سرمایه گذاری در استان را روشن کنند چه روشنی مردم هم باید به این نکات توجه عمیق داشته باشند به امید پیروزی هر سه نفر
Romania

قطعا برنده انتخابات در یاسوج بهرامی هست نه منتظریان
رها کن کمیسیون امنیت ملی را
بچسب ب اقتصاد ملت
Iran, Islamic Republic of
داداش تاجگردون هیچ داخل دوران اصلاحات نکرد بودجه استان کجا اضاف شد این فقط حرف میزنه زمان روشنفکر حسینی و موحد بودجه استان ۲۰۰درصد اضافه شد آمار الکی به خورد مردم ندین واقعیت ببینید استان هم در زمان ۴ سال گذشته بی حاشیه بود و وزیر و رئیس جمهور و معاونان وزیران هم به نوبت تمام مناطق استان اومدن مثلث موحد و روشنفکر و یکی دیگه از گچساران به جز تاجگردون باز استان از لحاظ عمرانی بهتر میشه
Iran, Islamic Republic of
موحد که نمیتونه کامپیوتر خاموش روشن کنه بوجه تاج میاره
India
آقای تاجگردون شما پول ندادین برای رای بله درست است چون بقیه عزیزان زحمت این کار رو می کشند ...از مرحوم ....... بابا کلان بپرس تا نمونه کوچک آنرا توضیح بدهند
محمدازددهدشت
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادت شما گچساران که مردی مثل تاجگردون دارید باسواد توانایی این رودارد که حق استانشان را بگیرد باعث سربلندی لرها
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت کهگیلویه پیای اصولگرا شده ایخو ابادش کنه
Iran, Islamic Republic of
واسه چی نظراتو نمینویسی کبنا رسانه مردمی
Iran, Islamic Republic of
اونموقع که با مدیرکل سیاسی ابتدای دولت رئیسی و حوزه تقسیمات وزارت کشور توطئه میکردید و دنبال الحاق اراضی بعد از پل پادوک بودی هم از دلسوزیت برا دهدشت بود !! ‌
شما اصولگرا اصلاح‌طلب ندارید همه تون منطقه ای فکر میکنید
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون کسی هست که برای شهرش و اصالتش تلاش می‌کند حمایت حمایت حمایت
باوی
United States
باوی با تمام وجود از تاجگردون حمایت میکند
باوی
United States
بیا ببرش شهر خودت اینایی که هم تو تصویر اشانتیون جمعا همشون ببر خیرش ببینی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1