تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۷۲۸۷۷
کبنا گزارش می دهد

نشست مدیرکل بیمه سلامت استان با مسئولان درمان گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مراکز درمانی گچساران و همچنین نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کر: در مورد بیماری های صعب العلاج و خاص صندوقی در سال قبل در راستای حمایت از هزینه های سرسامآور این بیماری تشکیل شده و حدودا ده هزارو دویست نفر در این صندوق نشان دار شده اند و تاکنون 9 میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.
فروغ شباهنگ افزود: کسانی که بیماری خاص وصعب العلاج دارند باید با ارائه مدرک درسامانه بیمه سلامت نشان دار شوند و یا اینکه در بیمه های پایه خودشان(تامین اجتماعی، مسلح و...) نشان دار شوند،البته هزینه بیمه بیماری صعب العلاج بعداز اینکه سهم پایه و بیمه تکمیلی حساب شد هزینه این بیماری از صندوق پرداخت می شود.
شباهنگ در خصوص زوج های نابارور تصریح کرد:در راستای سیاست های جمعیتی و منویات مقام معظم رهبری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این پوشش ایجاد شده و حدودا 1350 زوج ناباور شناسایی شده  و تاکنون برای دریافت خدمات نشان دار شده اند و پنج میبیارد و پانصد میلیون تومان از اجرای طرح تاکنون برای زوج های ناباور هزینه شده و امیدواریم زوج های بیشتری شناسایی و به آنها خدمات دهیم.
مدیرعامل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: بیمه سلامت آماده عقد قرارداد با تمامی مراکز و موسسات درمانی می باشد.
شباهنگ در پایان گفت: اطلاع از نواقص طرح سلامت خانواده(پزشک خانواده) و رفع نواقص سالانه His تبادل الکترونیک اطلاعات بیماران صعب العلاج در بیمارستان های شهرستان های گچساران و سایر موضوعات حوزه سلامت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
در حاشیه این نشست رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان های گچساران و باشت اظهار کرد: تحولات مثبت و خوبی در حوزه سلامت هردو شهرستان گچساران و باشت با تعامل شبکه بهداشت و درمان ایجاد گردیده است.
حمید ارشادی افزود: در حوزه های بیماران صعب العلاج و زوجین ناباور با توجه به وجود مرکز نازایی در این شهرستان خدمات بسیار ارزنده ای تاکنون به مردم شهرستان و شهرهای مجاور ارائه گردیده است.

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ماشالله عجب رویی داره طرف ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1