تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۷۰۲۴۲
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد توضیح می‌دهد

مراکز زیرزمینی زیبایی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / عفوفت شدید یکی از بیماران (+ تصاویر)

۲
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد از پلمب مراکز غیرمجاز و زیرزمینی ارائه‌دهنده خدمات پوست و زیبایی خبر داد. 
به گزارش کبنا نیوز، بهنام نیازی عصر امروز (یکشنبه ۱۹ آذرماه 1402) با بیان اینکه ۳ مرکز به‌صورت غیرمجاز خدمات پوست و زیبایی ارائه می‌دادند، گفت: افراد غیرپزشک تحت عنوان زیبایی فعالیت‌هایی از قبیل جراحی‌، برداشت چربی از شکم، جراحی پلک، تزریق ژل و چربی، بوتاکس و سایر اعمال زیبایی در زیرزمین منازل و ساختمان‌های اجاره‌ای شهرستان بویراحمد صورت می‌گرفت.
نیازی با اشاره به اینکه سودجویان با اسکورت و نگهبان مانع بازدید تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شدند، گفت: این افراد سودجو با همکاری حوزه‌ی پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان بویراحمد، دادستان و مرکز بهداشت و درمان شهرستان دستگیر شدند. 
این مسئول بهداشت و درمان به شهروندان توصیه کرد که تنها از طریق مراکز دارای مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کرده و از مراجعه به این افراد متخلف خودداری کنند. 
وی افزود: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی و دارویی است. 
وی با اشاره به وضعیت یکی از بیماران این مراکز غیرمجاز گفت: این بیمار در ناحیه‌ی بافت نرم شکم دچار عفونت شدید شده و متاسفانه زیبایی‌اش را از دست داده است که به پیوند پوست و جراحی پلاستیک نیاز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1