تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۶۶۷۰۴
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران آموزش وپرورش بویراحمد:

مدیران و معلمان با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت دینی برای تربیت دانش‌آموزان تلاشی مضاعف داشته باشند/ فضای مجازی و اعتیاد دو تهدید جدی جامعه است

۱
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر برنامه‌ریزی، تلاش و احساس مسئولیت مدیران و معلمان برای تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان تأکید کرد.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر، در مراسم دوره آموزشی، بصیرتی و دانش افزایی مدیران مدارس شهرستان بویراحمد  افزود: آموزش و پرورش با چالش‌ها و تهدیداتی مواجه است که یکسری مشکلات و نارسایی‌هایی در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.
وی اظهار کرد: در زمینه فضای آموزشی به دلیل جانمایی نکردن مناسب در سطح شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج با کمبود مواجهیم که در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شکل‌گیری و ساختار یک مدیری که آینده جامعه را به دست بگیرد از آموزش و پرورش و معلمان است که انتظار داریم به این مسأله در مدارس توجه شود.
هاشمی مهر با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در سطح کشور تصریح کرد: بیشترین رده سنی که در اغتشاشات سال گذشته شرکت کرده بودند، افراد ۱۲ تا ۲۵ سال بوده است که این مسأله به نظام آموزشی و تربیتی ما برمی‌گردد.
وی با بیان اینکه اساس نظام تربیتی، خانواده است و نهاد خانواده این روز‌ها دچار تزلزل شده است، ادامه داد: خانواده نقش خود را به خوبی ایفا نکرده، مسائل تربیتی ر‌ها شده است و فرزندان خود را به دست فضای مجازی سپرده‌ایم که دشمن در این فضای ضد دین، اخلاق و امنیت برنامه درست می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معلمان باید تدابیری بیندیشند و طوری عمل کنند که خلاء کم کاری والدین را در جامعه جبران کند.
هاشمی مهر تأکید کرد: آنچه که دشمن به آن ورود کرده و تهدید جدی برای جامعه ماست فضای مجازی است. به عنوان مثال در ایام کرونا فرزندان خود را تحویل دشمن و فضای مجازی دادیم و نتوانستیم در این فضا تولید محتوا داشته باشیم و برنامه طراحی کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مدارس و معلمان با مسئولیت دینی، شرعی، اخلاقی و قانونی بصورت جدی در زمینه اصلاح فضای تربیتی و آموزشی ورود کنند.
هاشمی مهر افزود: در کنار فضای مجازی، اعتیاد نگرانی‌ها را چند برابر کرده است که نباید اجازه دهیم بیش از این خانواده، فرزندان و آینده جامعه‌مان آسیب ببینند. سن مصرف مواد مخدر و سیگار کاهش پیدا کرده است که باید به این مسأله توجه جدی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین ابزار تربیتی خانواده و والدین هستند، اظهار کرد: خانواده‌های ایلی و عشیره‌ای که داشته‌ایم از سنت به سمت مدرنیته پرواز کرده‌اند، عوارض پرواز تهدیداتی را در پی دارد، والدین باید از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته باشند تا در دام آسیب‌های اجتماعی نیفتند، در گذشته عروس و داماد تا قبل از اینکه عروس به خانه داماد برده شود همدیگر را نمی‌دیدند اما متأسفانه امروزه مشاهده می‌شود که فرزندان ما تا دیر وقت در سطح شهر هستند و به خانه باز نمی‌گردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید آستین‌ها را برای کار‌ها و فعالیت‌های تربیتی بالا بزنیم چراکه عرصه فعالیت دشمن در محیط مدرسه است.
وی عنوان کرد: در اغتشاشات سال گذشته آسیب‌هایی دیده‌ایم و هم اکنون نیز دشمن با فراخوان دادن می‌خواهد دانش‌آموزان را نیز وارد این گونه مسائل کند که باید والدین، دانش‌آموزان و اولیای مدارس در این زمینه هوشیار بوده و مدیریت، راهنمایی و ارشاد کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: معلمان و مجموعه آموزش و پرورش مدیران امروز را تربیت کردند، ۴۰ سال تهدید، تخریب و توطئه به جایی نرسید و مردم در صحنه ماندند از این نظام دفاع کردند و فرزندان خود را تقدیم کردند و تا نظام حفظ شود.
هاشمی مهر ادامه داد: دشمن شبانه روز در حال توطئه برای کشورمان است و هر روز به یک بهانه‌ای فضاسازی می‌کند که مدیریت این فضا‌ها در دست مدیران مدارس و معلمان است.
وی اظهار کرد: باید مسائل پرورشی و کلاس‌های قرآنی در مدارس پررنگ‌تر شود و مدیران و معلمان احساس مسئولیت دینی کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در سال گذشته خاطرنشان کرد: این مسأله در سال گذشته مدیریت شد و اثرگذاری نداشت و بخش زیادی از این موضوع فضاسازی دشمن بود که امسال باید مدارس در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند.
هاشمی مهر با اشاره به مشکلات نبود سرویس مدارس در سال تحصیلی گذشته تأکید کرد: با توجه سازمان حمل و نقل مستقل در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و بخش خصوصی نیز سرمایه‌گذاری و ورود نکرده، سرویس مدارس یکی از چالش‌های بازگشایی مدارس استان است که آموزش و پرورش استان باید با کمک دستگاه‌های متولی این مسأله را حل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: اصل مدیریت بر حفظ کرامت دانش‌آموز، تقویت روحیه قانون گرایی، عقلگرا بودن و احساسی عمل نکردن و قضاوت بر اساس ظاهر نکردن است.
حسنعلی عزت خواه، مدیران مدارس را بازوان آموزش و پرورش دانست وگفت: مدیران مدارس در آستانه سال تحصیلی  برای حضور پرشور و باشکوه فرهنگیان برنامه‌ریزی داشته باشند.
وی اظهار کرد: سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اغتشاشات و مسمومیت دانش‌آموزان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مطلوبی داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با یک نسل متفاوت‌تر از گذشته در حال مدیریت هستیم که داناتر هستند و برای هدایت این نسل باید خودمان را با مطالعه ارتقا دهیم و به روز کنیم.
کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز بر روحیه جهادی و انقلابی در مدیریت مدارس تأکید کرد وگفت: با همکاری مدیران مدارس و اولیاء دانش‌آموزان مهری با نشاط را آغاز خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحیه ی جهادی کورش دلشاد را فقط در جذب فامیل و بستگان و نصب یک ساله های منسوب به سمت ها و انتقال افراد بی اطلاع از قواعد و قوانین آموزش و پرورش و قوانین عمومی کشور از مناطق خاص به مرکز استان دیدیم و دگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی اون وقت وظیفه ی شما مدیران در قبال ما فرهنگیان و دانش اموزان چی هست؟میدانید با قانون ونامعلوم رتبه بندی چه میزان فرهنگیان را بی انگیزه کردید
چرا شما مدیران فکر می کنید به صرف داشتن تریبون دیگران را دستوری مورد خطاب فرار دهید
شماها چه میزان مدارس و دانش اموزان را مهیای اول مهر کرده اید دستگاههای تحت امر شما حتی اب پاشی یک خیابان را برای شادابی چهره شهر انجام نمیدن اون وقت شما انتظار دارید فرهنگیان تلاش مضاعف انجام دهند؟؟؟شماها مدیریت را با وعظ و خطابه اشنباه گرفتید...اینکه حقوق معلمها را نمی پردازید تا شهریور تمام شود و با طلیعه ی مهر وعده ی پرداخت مطالبات میدهید نهایت توهین به فرهنگیان است...
دنای غمگین
Romania
خدا لعنت کند بانیان و کسانی که به نسل آینده و دانش آموزان این شهرستان لطمه زده آمد و می زنند و با سیاسی کاری آموزش رو نابود کرده اند ...و افراد ناتوان و نالایق رو انتخاب می کنند ....
به امید فردایی بهتر.....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تنها آسیب آموزش و پروش مدیرکل و کورش دلشاد هست، اینها را بردارید آموزش و پرورش به ریل خودش باز خواهد گشت
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
تنها نهادی که کسی به فکرش نیست آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد هست. امان از طائف گرایی و قومیت،، جدیدا مدیر شهرستان بويراحمد مدیران و معاونین مدارس را با/// روشنفکر منصوب می‌کنند.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
بخدا آموزش و پرورشی نمونده کجایید دولت مردان انقلابی، چرا فکری به حال این ویرانه نمی‌کنید. بابا آینده فرزندان ما داره با این مدیریت غیر علمی و بیسواد نابود میشه،،، آخر شدن استان در نمرات امتحانات نهایی و کنکور را کی باید جوابگو باشد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش را فقط همایش ها و جلسات بی ثمر و تبلیغات الکی، در برگرفته،هر وظیفه معمولی و روتین اداری را تیتر می‌کنند. اینگار که برای بار اول هست انجام می گیرد. در صورتیکه مهم ترین مسائل آموزشی و پرورشی در اولویت نیست. و خروجی آن پایین بودن میانگین نمرات امتحانات نهایی شد. بطوریکه آخرین استان شدیم. تو را به قرآن فکری به حال مدیرکل و معاونین بیسواد و ضعیف آن بکنید.اخه اینا هنوز نمیتونند دو کلام حرف علمی در زمینه مسائل تربیتی بزنند.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
یه مدرسه ی حجاب در یاسوج نمونه بود که هم مدیرش با سیاسی همه را آورده توش....
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1