تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۶۶۴۱۳

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

۰
کبنا ؛ هزاران مو قرمز در جشنواره سالانه که در هلند برگزار شد شرکت کردند.
به گزارش کبنا، فرارو نوشت: به گفته برگزارکنندگان، ۵۰۰۰ مو قرمز از کشور‌های مختلف از این جشنواره بازدید کردند که در آن کارگاه‌هایی در مورد آرایش و نکات مراقبت از پوست و مو، عکاسی، موسیقی و حتی یک جلسه اطلاعاتی در مورد سرطان پوست ارائه شد.
لیام هانتر از اسکاتلند در جشنواره مو قرمز‌ها که در شهر تیلبورگ هلند برگزار شد گفت: دیگر احساس تنهایی نمی‌کنم، احساس می‌کنم با هم هستیم، بخشی از چیزی. با حضور در اینجا من کامل شدم.
           
لیام هانتر ۳۰ ساله گفت که حضور در این جشنواره سه روزه باعث شد احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد. مانند بسیاری از مو قرمزها، هانتر گفت که او هم به خاطر رنگ مو‌های غیرمعمول خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
مو قرمز‌ها بین ۱ تا ۲ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، با فراوانی بالاتری بین ۲ تا ۶ درصد در افراد با اصل و نسب اروپای شمالی یا شمال غربی.
این جشنواره هلندی به طور تصادفی پس از آن آغاز شد که بارت روونهورست، نقاش آماتور در سال ۲۰۰۵ تبلیغی را برای ۱۵ مدل با مو‌های قرمز در یک روزنامه منطقه‌ای گذاشت و ۱۵۰ نفر به آن پاسخ دادند.
روونهورست که خودش یک مو قرمز نبود، تصمیم گرفت با همه کسانی که در تماس بودند عکس دسته جمعی بگیرد. آن گردهمایی چنان موفقیت آمیز بود و آنقدر مورد توجه قرار گرفت که سازمان دهندگان تصمیم گرفتند آن را به یک رویداد سالانه تبدیل کنند.
در سال ۲۰۱۳، این جشنواره به عنوان بزرگترین گردهمایی افراد با مو‌های قرمز طبیعی با ۱۶۷۲ مو قرمز در تصویر گروهی وارد کتاب رکورد‌های جهانی گینس شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
فایل های مرتبط
1